Izkušeni crowdfunding strokovnjaki delijo svoje nasvete

Avtor — 28.02.2017
Občutek uspeha pri kampanji množičnega financiranja je precej podoben tistemu, ki ga občuti zmagovalec loterije. Rezultati so namreč instantni: znesek na tekočem računu podjetja se poveča, vest o blagovni znamki se razširi in množice ljudi spoznajo produkt.
Izkušeni crowdfunding strokovnjaki delijo svoje nasvete

Izkušeni crowdfunding strokovnjaki delijo svoje nasvete (Vir slike: Pixabay.com)

A ustvariti kampanjo množičnega financiranja, ki bo uspešna, ni tako enostavno, kot se morda zdi. 5 izkušenih podjetnikov, ki so v preteklih letih ustvarili ali pa pomagali pri pripravi kampanj množičnega financiranja, ki so bile izjemno uspešne, je delilo nasvete za bolj učinkovito pripravo kampanje. Preberite si njihove nasvete.

Janielle Denier: Zbirajte kontakte mesece preden lansirate crowdfunding kampanjo

Janielle Denier, vodja strategije v podjetju Rain Factory, ima z organizacijo kampanj množičnega financiranja veliko izkušenj. Pomagala je pri izdelavi številnih Indiegogo in Kickstarter kampanj, med njimi tudi pri projektu Jibo, ki je uspešno zbral več kot 2 milijona dolarjev. Njen nasvet je naslednji: “Ko se vam porodi poslovna ideja in že pričnete z izdelavo prvega prototipa, je pravi čas, da ustvarite Facebook profil in postavite spletno stran. Na ta način skušajte zbrati čim več kontaktov interesentov, saj vam bo to v prihodnosti prišlo še kako prav.” Ni torej pomembno, ali se boste na Kickstarter ali Indiegogo podali šele čez leto dni – čimprej pričnite s širjenjem besede o vašem produktu. 

Garrett Wilson: Spoznajte svoje občinstvo in pojdite tja, kjer je najbolj prisotno 

Garrett Wilson je izvršni direktor v podjetju Catzenpup, ki je na Kickstarterju pred časom predstavilo svoj produkt, in sicer napravo, ki je zmogla avtomatično nahraniti mačke. Projekt na Kickstarterju ni uspel, saj je Catzenpup zbral zgolj 11 tisoč dolarjev od zastavljenega cilja 50 tisočih dolarjev. Wilson je prepričan, da sedaj dobro pozna vzrok: “Večina ljubiteljev živali množičnega financiranja sploh ne pozna in potencialni kupci njegovega produkta zato sploh niso mogli opaziti.” Prav zaradi tega se Wilson z ekipo danes pogosto udeležuje sejmov za ljubitelje živali ter išče nove in nove načine, kako bi lahko dosegel svojo ciljno publiko.

Catzenpup (Vir slike: Floppycats)

John August: Pripravite zgodbo, ki je zanimiva in navdušujoča

Writer Emergency Pack je na Kickstarterju veljal za najuspešnejši projekt med igralnimi kartami, dokler ga ni leta 2015 prehitela še slovitejša igra Exploding Kittens. John August je recept za uspeh našel v dobri in zanimivi zgodbi: “Bolj kot karkoli drugega se na Kickstarterju obnese dobra zgodba. Na svojo kampanjo poglejte z vidika svojih potencialnih podpornikov in jim svoj produkt zapakirajte v privlačno zgodbo, zaradi katere se vašemu produktu ne bodo mogli upreti.”

Jesse Potash: Ugotovite, kaj vaš produkt ločuje od konkurenčnih

Kot avtor kampanje zbiranja sredstev boste imeli popoln nadzor nad svojim produktom, a kako bodo potencialni podponiki sprejeli vaš produkt in vašo blagovno znamko ne bo povsem v vaših rokah. Jesse Potash, ki je na Kickstarterju predstavil projekt Trunkster, je to ugotovil tedaj, ko je mesec dni pred štartom njegove kampanje na Kickstarterju zaživel podoben, konkurenčen projekt. Mediji so nemudoma začeli primerjati oba, kar bi lahko Trunksterju močno škodilo. A Potash je vedel, kako ravnati: “Nujno je, da dobro poznate svoj produkt ter stanje na tržišču – ter to znate jasno in glasno povedati. Ker je imel Trunkster bistveno razliko od konkurentov, smo medije lahko hitro prepričali o tem, da gre za pravo inovacijo pri potovalnih kovčkih.” Projekt je na koncu zbral več kot 1 milijon dolarjev.

Trunkster (Vir slike: Kickstarter)

Ryan Grepper: Propadla crowdfunding kampanja ne pomeni, da je produkt slab

Verjetno ste že slišali za projekt The Coolest Cooler. Decembra 2013 je na Kickstarterju prvič štartal, a ni uspel doseči zastavljenega cilja v višini 125 tisoč dolarjev, že avgusta 2014 pa je podjetje z Ryanom Grepperjem na čelu popravilo napake in s projektom doseglo izjemen uspeh. Grepper je pojasnil: “Neupešen prvi projekt nam je omogočil, da smo se iz situacije ogromno naučili in novopridobljeno znanje smo uporabili pri pripravi druge kampanje. Ker smo v prvi kampanji projekt premalo medijsko izpostavili, smo to v drugem poskusu uspešno storili.” Projekt je tako tedaj zbral 13,3 milijona dolarjev, a podjetje je imelo kasneje velike težave pri uresničevanju obljub svojim podpornikom

Vir: Mashable.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja. Preberite več >>

Na izlet s PiPijem!

Na izlet s PiPijem!

Področje ekonomije delitve je v zadnjem času izjemno priljubljeno tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Pred kratkim je tako zaživela spletna platforma za t. i. peer to peer car sharing z imenom PiPi. Spregovorili smo z Uršo Hribernik, ki nam je predstavila zanimiv projekt. Preberite več >>

Individualizirana nega kože iz Alp

Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg. Preberite več >>

Dobro jutro, svet iger!

Dobro jutro, svet iger!

"Že stari Rimljani so rekli: Kruha in iger!" Tako je zvenel uvodni stavek v prvo sredino jutro v maju, v prijetni, a še rahlo zaspani atmosferi Svetovne kavarne Sputnik. Z mesečnim dogodkom Startup Cafe smo se ob vonju kave prebudili v svet iger. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje