Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete.
napake pri optimizaciji spletnih strani

napake pri optimizaciji spletnih strani

Napaka št. 1: Spletna stran se nalaga prepočasi

Hitrost nalaganja spletne strani je zelo pomembna: hitrejša kot je spletna stran, bolje bo zapisana pri Googlu. In le tako bo lahko dosegala najvišje uvrstitve v tem najbolj razširjenem spletnem iskalniku.

Kako hitra je vaša spletna stran, lahko hitro in enostavno preverite s pomočjo Googlovega brezplačnega orodja PageSpeed Insights. Z  vpisom url naslova vaše spletne strani bo orodje avtomatično analiziralo vašo stran, njeno hitrost ocenilo z oceno od 1 do 100 (pri čemer je višja ocena boljša), nato pa vam ponudilo predloge za povečanje hitrosti strani. PageSpeed Insights pri oceni upošteva predvsem naslednje:

  • Odzivni čas strežnika
  • Omogočanje stiskanja
  • Uporabo predpomnjenja v brskalniku
  • Izogibanje preusmeritvam ciljnih strani
  • Dajanje prednosti vidni vsebini
  • Optimiranje slik
  • Minimiranje HTML-ja
  • Minimiranje CSS-ja
  • Minimiranje JavaScripta

Prav vsi našteti faktorji lahko prispevajo k počasnitvi vaše spletne strani. Posledice počasnega nalaganja so jasne in si jih lastniki spletnih podjetij ne morete privoščiti: obiskovalci (potencialne stranke), namesto da bi počakali, spletno stran zapustijo, še preden se ta naloži.

Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.

Oglejte si prikaz popolno optimizirane spletne strani po smernicah PageSpeed Insights:

optimus pagespeed insights spletna stran

Doseženo razmerje 100/100 je sicer prava redkost in ga dosežejo le redke spletne strani (Vir slike: keycdn.com)

Napaka št. 2: Osredotočanje na napačne ključne besede

Še ena pomembna napaka, ki je ne smete storiti. Predlagamo, da še pred pričetkom postopka SEO optimizacije dobro razmislite in naredite natančen seznam ključnih besed, ki so za vašo dejavnost pomembne. Nikar se ne osredotočajte na preveč splošne in razširjene ključne besede. Ne le, da boste težko dosegli vidnejše uvrstitve v Googlu. Povsem verjetno je tudi, da vam ne bodo prinesle prav nič za vas pomembnega organskega prometa.

Za lažjo predstavo si za primer oglejmo podjetje iz Kopra, ki se ukvarja z oddajanjem avtomobilov v najem.

Priporočamo uporabo t. i. »dolgorepnih besed« (angl. long tail). Ključna beseda “najem avtomobila” je sicer smiselna, a preveč široko zastavljena ključna beseda. Cilja namreč na vse ljudi v Sloveniji, ki jih zanima najem avtomobila. V kolikor imate manjše, lokalno usmerjeno podjetje, torej na ta način ne boste dobili relevantne publike. Bodite bolj natančni, bolj specifični: “najem avtomobila Koper” ali “najem avtomobila v Kopru” bo bistveno bolj primeren izraz, na katerem boste delali. Daljše kot so ključne besede, bolj bodo natančne in specifične. To pa pomeni, da imate več možnosti, da dosežete visoke uvrstitve. Resda se sicer zmanjša doseg iskalcev (potencialnih strank), kar lahko kompenzirate tako, da povečate število ključnih besed, na katere boste ciljali. Z večimi ključnimi besedami namreč lahko zlahka dosežete več (relevantnega) prometa na spletni strani kot pa v primeru, da bi se osredotočali zgolj na eno, a bolj splošno ključno besedo.

Prav to prikazuje spodnji graf:

dolgorepe besede in seo optimizacija

Z uporabo dolgorepnih besed boste lahko dosegli zelo specifično publiko (Vir slike: neilpatel.com)

Napaka št. 3: Pomanjkljiv in odbijajoč meta opis

Ko v spletni iskalnik Google vnesemo iskano frazo (ključno besedo), se pred nami izpiše stran z rezultati iskanja. Posamezen rezultat vključuje:

  • naslov prispevka,
  • url naslov spletne strani,
  • meta opis.

Google naslovu pripisuje precejšnjo težo, zato ga je potrebno zbrati premišljeno; biti mora ravno prave dolžine (SEO strokovnjaki svetujejo, da naj bo naslov dolžine med 38 in 60 znakov) in vsebovati mora glavno ključno besedo oz. besede.

Po drugi strani pa meta opis že nekaj časa ni nekaj, čemur bi Google pripisoval večjo težo. A meta opis je pomemben predvsem iz vidika povišanja stopnje CTR (ang.  Click Through Rate). Gre za razmerje med kliki in prikazi, ki nam pove, kolikokrat se je uporabnik izmed množice iskalnih zadetkov za vpisano ključno besedo odločil prav za našo spletno stran. Poglejmo si primer dveh meta opisov:

meta opis seo optimizacija

Prvi opis smo določili sami. Ker je drugi opis Google določil avtomatično, stavek ni smiselno zaključen.

Poskrbite, da meta opisi ne bodo pomanjkljivi. Če zanje ne boste poskrbeli sami, bo Google v meta opis avtomatično vključil prvih nekaj stavkov in povsem verjetno je, da poved ne bo smiselno zaključena. Kot prikazuje zgornji primer. O meta opisu smo se že razpisali v članku: Kvaliteten meta opis spletne strani >>

Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Podjetje Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija najbolj optimalna? Preberite več >>

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje