Je Pinterest zamudil svojo priložnost?
Pinterest bo po 7 letih vendarle dobil svojega prvega finančnega direktorja (Vir slike: Pinterest).
Pinterest se je dolgo časa omenjalo kot omrežje, ki bi zlahka seglo po najvišjih mestih. V tujini, zlasti v ZDA, je bilo to omrežje, ki so ga oglaševalci in blagovne znamke naravnost oboževali. Uporabniki, zlasti predstavnice nežnejšega spola, so videne izdelke na omrežju v (spletnih) trgovinah dobesedno pograbile. Trgovci so si manili roke. Lani septembra je omrežje štelo 150 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov. Zdelo se je, da se njiihovo število lahko zlahka podvoji.
Lani 150 milijonov uporabnikov, letos…
Dobro leto pozneje ima Pinterest 150 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov (od tega približno polovica prihaja iz ZDA). Da, prav ste prebrali – število aktivnih uporabnikov je ostalo enako. Zato je vse bolj očitno, da Pinterest ne bo dosegel zastavljenih ciljev za letošnje leto. Niti ne z vidika prihodkov: načrtovali so 663 milijonov dolarjev, po najnovejših analizah pa bo ekipa lahko vesela, če bodo letošnje leto zaključili s 300 milijoni dolarjev.
Omrežje je bilo izjemno priljubljeno pri ženskah, je pa nekaj zanimanja vzbudilo tudi pri moških. Štirje od desetih uporabnikov so moški, pravi podjetje, svoje vrste pa vsako leto povečajo za 70 odstotkov.
Njegov pohod uničili Snapchat, Meerkat in Periscope
Pinterest je mnogo obetal. Napovedi o rasti in prihodkih so bile pozitivne, a potem se je zgodilo nekaj nepričakovanega. Na trg so prišli igralci, kot so Meerkat (ta je vmes že ugasnil), Periscope in Snapchat. Ponudili so nekaj, kar bo prihodnost – video.
Snapchat je star komaj pet let, njegovi prihodki pa naj bi že naslednje leto presegli miijardo dolarjev. Velik korak naprej je naredil tudi Facebookov Instagram. Zdi se, da Pinterest priložnosti, ki jo je imel v rokah, ni znal izkoristiti.
Po 7 letih dobil finančnega direktorja
Po skoraj sedmih letih bo zdaj vendarle dobil svojega prvega finančnega direktorja. Todd Morgenfeld, ki bo zasedel to mesto, je nekdanji Twitterjevec. Lahko on prepriča oglaševalce, da se vrnejo k virtualni deski? Težko, saj Facebook vztrajno raste, bolj privlačna so tudi ostala omrežja, oglaševalci pa se držijo tistega, kar najbolj (po)znajo. Na Pinterestu jih čaka nepredvidljivo oglaševanje z neznanim učinkom in manjšim občinstvom.
Vreden milijardo in pol manj kot Twitter
Pinterestova zadnja uradna vrednost se vrti okoli 11 milijard dolarjev. Na milijardo in pol več je sicer ocenjen Twitter, za katerega se že mesece piše, v kakšnih težavah je. Zdaj tudi o prodaji, a kot kaže interesentov ni (več). Kaj se bo zgodilo s Pinterestom, ki očitno ne zna več pritegniti ne uporabnikov niti ne oglaševalcev? Je njegova usoda podobna Twitterjevi?