Je TAIA prevajalska rešitev za 21. stoletje?

Konec oktobra je skupina prevajalskih strokovnjakov, uspešnih podjetnikov in blockchain svetovalcev predstavila prevajalsko platformo TAIA. Z uporabo umetne inteligence bo trajanje prevajanja prepolovljeno.
prevajalska-platforma-taia

Prevajalska platforma TAIA je produkt dela skupine prevajalskih strokovnjakov, uspešnih podjetnikov in blockchain svetovalcev (foto: FB TAIA)

Po dveh letih idejnega snovanja in gradnje, je prevajalska platforma TAIA na voljo za uporabo širši javnosti. Nova storitev z uporabo umetne inteligence zagotavlja višjo kakovost in združuje najboljše iz dveh svetov: računalniško avtomatizirane prevode, ki jih nato skrbno pregledajo najboljši prevajalci.

TAIA se sproti uči novega besedišča

Z obravnavo tegob, kot so visoki stroški in dolgotrajen proces dela, TAIA po besedah snovalcev predstavlja rešitev za 21. stoletje. Mednarodna ekipa je zgradila avtomatiziran sistem in nevronsko mrežo. Ta se z vsakim naloženim dokumentom uči novega besedišča, žargona in fraz dotičnega podjetja. Dlje kot podjetje uporablja platformo, več si TAIA zapomni. Na ta način lahko podjetje prihrani, saj se prevodov že poznanih besed ne zaračunava.

ekipa-taia

Mednarodna ekipa podjetja TAIA je zgradila avtomatiziran sistem in nevronsko mrežo, ki se z vsakim naloženim dokumentom uči novega besedišča, žargona in fraz dotičnega podjetja (foto: arhiv TAIA)

“Na trgu jezikov smo sedaj že peto leto z Jezikovno Akademijo. Pred leti smo začeli dobivati prva povpraševanje za prevode. Hitro smo odprli ločeno prevajalsko agencijo. Ugotovili smo, da je trg izjemno zastarel. Prevajalske agencije poslujejo počasi, preko elektronske pošte, brez uporabe najnovejših prevajalskih tehnologij ter brez kakršne koli varnosti dokumentov. Najprej smo razvili poslovni model. Kasneje je luč sveta ugledala platforma, ki avtomatizira proces od povpraševanja do prevzema prevoda ter združuje najboljše rešitve s področja strojnega prevajanja z uporabo nevronskih mrež,” je navdih za nov produkt razkril direktor in soustanovitelj podjetja TAIA Marko Hozjan.

Z avtomatizacijo prepolovili trajanje prevajanja

Skupaj s sodelavci je opravil obsežno raziskavo s 300 prevajalci in 50 obstoječimi strankami. Na podlagi pridobljenih podatkov so v TAIA našli primerne rešitve za težave, s katerimi se sooča prevajalska industrija. Platforma omogoča hitrejše prevajanje. Datoteke ne potujejo preko elektronske pošte, temveč so v času uporabe shranjene v oblaku. Po prevzemu se izbrišejo in se ne hranijo v neznanih elektronskih predalih.

Avtomatizacija prepolovi trajanje prevajanja, s čimer uporabniki prihranijo čas, predvsem pa denar. Poleg tega TAIA, v katero so po Hozjanovih besedah vložili več kot 100 tisoč evrov in več tisoč ur neplačanega dela, deluje na varovanem omrežju. Informacije po dostavi prevoda izbriše, kar učinkovito omeji varnostne kršitve.

Vmesnik na voljo v angleškem, nemškem in slovenskem jeziku

Stranke znotraj aplikacije operirajo z dokumenti po principu povleci in spusti, sledijo napredku projektov ter spremljajo in ustvarjajo profile kot prevajalci ali podjetja. TAIA vsebuje preprost uporabniški vmesnik. Trenutno je na voljo v angleškem, slovenskem ter nemškem jeziku, kmalu pa bo na voljo tudi v drugih.

marko-hozjan-taia

“V našem podjetju smo specializirani za poslovne prevode pravnih, tehničnih ali medicinskih besedil, pri katerih je zahtevana visoka kvaliteta prevodov,” je pojasnil direktor podjetja TAIA, Marko Hozjan (foto: arhiv: TAIA)

Hozjan je pojasnil, da podobne platforme že obstajajo, vendar niso ciljno prisotne na našem prostoru. “Obstajajo različne prevajalske platforme, ki so namenjene različnim vrstam uporabnikov. Nekatere so organizirane kot ‘Marketplace’, določene so specializirane za prevajalce ali agencije. V našem podjetju smo specializirani za poslovne prevode pravnih, tehničnih ali medicinskih besedil, pri katerih je zahtevana visoka kvaliteta prevodov.”

TAIA namenjena mednarodno usmerjenim podjetjem

Razvijalci platforme TAIA ciljajo predvsem na srednja do velika podjetja, ki so mednarodno usmerjena in imajo potrebo po hitrih in varnih prevodih ter ne želijo porabiti veliko časa in energije s prevajalskimi storitvami. Podjetje TAIA v trenutni obliki obstaja od leta 2014. Ekipa, ki jo sestavlja, se zanaša na 22 let izkušenj z delom v prevajalstvu, kar jim omogoča razvoj inovativne tehnologije in tako podjetjem olajša mednarodna poslovanja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Nataša Potočnik: »Zakaj bi bili konkurenti, če lahko sodelujemo?«

Nataša Potočnik: »Zakaj bi bili konkurenti, če lahko sodelujemo?«

Slovenija se v svetovnem merilu uvršča na 6. mesto glede na število iger pobega na površinsko enoto. Slovenci tako z odprtimi rokami sprejemamo tovrstni koncept igre. Pripravili smo intervju z vodilnim ponudnikom v »escape room« industriji. Preberite več >>

Valerija Verhovnik: »Podjetništvo je velika odgovornost; do sebe in do drugih.«

Valerija Verhovnik: »Podjetništvo je velika odgovornost; do sebe in do drugih.«

Valerija Verhovnik je pred leti pustila redno službo in se podala na samostojno pot. Prevzela je ekološko kmetijo, ki je bila prej namenjena le vzreji živali, in na njej vzpostavila turizem. Po 5 letih je odprla še svojo slaščičarno. Tako se je podala novim izzivom naproti in si dokazala, da zmore marsikaj. Preberite več >>

Iz prve roke: Kaj bi moral vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo?

Iz prve roke: Kaj bi moral vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo?

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo povprašali nekatere slovenske podjetnike, kaj bi moral po njihovem mnenju vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo. Katere lastnosti odlikujejo uspešnega podjetnika in kakšna mora biti poslovna ideja, da ima potencial za uspeh? Preberite več >>

Odprta kuhna: projekt, ki je prerasel v enega največjih kulinaričnih dogodkov v Sloveniji

Odprta kuhna: projekt, ki je prerasel v enega največjih kulinaričnih dogodkov v Sloveniji

Za to, da je kulinarični projekt Odprta kuhna, ki ga danes pozna že skoraj vsak, prerasel v zgodbo o uspehu, sta zaslužena Alma in Lior Kochavy. Že pred sedmimi leti, ko se je vse skupaj šele dobro začelo, sta imela jasno vizijo: ustvariti največji kulinarični dogodek v državi. Preberite več >>

Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Hopalai je startup, ki je marca letos na trg lansiral aplikacijo Kobi. Ta je namenjena otrokom, ki se srečujejo z disleksijo in drugimi bralnimi težavami. Aplikacijo uporablja že skoraj petina vseh slovenskih osnovnih šol. V kratkem nameravajo produkt predstaviti tudi špansko govorečemu trgu. Preberite več >>

Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Dostikrat je marketing tisto področje, ki podjetnikom povzroča največ preglavic. Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, nas je zanimalo, katerih marketinških metod se poslužujejo nekateri slovenski podjetniki, ki v svoji panogi uspešno delujejo. Preberite več >>

Oznake: , , ,