Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Večina podjetij vplivneže samodejno povezuje s slavnimi osebnostmi. Toda na kupce in njihove nakupovalne navade lahko vpliva vsak ustvarjalec vsebine na družbenih omrežjih, ki ima večje število sledilcev. Vodje podjetij, ki želijo vključiti vplivneže v svoje marketinške strategije, bodo ugotovili, da je izbira zelo velika.

Preden se odločite za sodelovanje z izbranim vplivnežem, vseeno skrbno premislite o načinu sodelovanja. Razmislite, s katerimi ljudmi si želite sodelovati in, ali vam lahko pomagajo doseči vaše zastavljene cilje.

Začrtajte svoj cilj

Kot pri vsaki tržni strategiji morate začeti z načrtovanjem svojih ciljev. Ugotovite, k čemu trenutno stremi vaše podjetje. Ali je to krepitev prepoznavnosti blagovne znamke, povečanje zaupanja kupcev ali povečanje prodaje?

Večina blagovnih znamk ima težave z prepoznavnostjo ob lansiranju novih izdelkov ali storitev. Vplivneži te težave ne bodo rešili čez noč, vendar lahko njihova predstavitev vaše vsebina postane del učinkovite digitalne prodaje.

Prav tako morate opredeliti, kakšno vlogo bodo imeli vplivneži pri doseganju vaših ciljev. Če želite razširiti doseg cilje publike, bo za nekatera podjetja to pomenilo večjo izpostavljenost določenim demografskim skupinam. Druga podjetja bodo želela okrepiti svoj vpliv na osrednjih ciljnih trgih. Če dobro poznate svoje glavne cilje, se boste izognili neskladjem med pričakovanji in rezultati.

Razmislite o vseh dejavnikih

Če je vaš cilj povečati obseg strank, se boste verjetno obrnili na vplivneže, ki imajo veliko število sledilcev. Čeprav je število sledilcev vplivneža pomemben dejavnik, ki ga je treba upoštevati, naj ne bo edini.

Geografska lokacija vaših ciljnih strank prav tako lahko pomembno vpliva na učinkovitost trženja vplivnežev.

Poleg potencialnega dosega in tržne učinkovitosti ocenite primernost in angažiranost določenega vplivneža. Poglejte, kakšno vsebino objavlja. Ali se ujema z vrednotami vaše blagovne znamke? Raziščite in opazujte, ali se sledilci vplivnežev odzivajo na njihovo vsebino. Če nekdo ne objavlja dovolj pogosto ali ne spodbuja odziva svojih sledilcev, morda ni prava izbira za vas.

Prepustite vplivnežem ustvarjalni nadzor

Želite, da je glas vaše blagovne znamke dosleden. Zato ste sestavili ožji izbor ustvarjalcev, za katere menite, da se ujemajo s tem glasom. Toda uspešni vplivneži običajno sami vedo, kakšna vsebina lahko doseže najboljši odziv njihovih sledilcev.

Umaknite se vplivnežu s poti in mu dovolite, da dela tisto, kar najbolje zna. Verjetno bo sam predlagal ideje, kako promovirati vašo blagovno znamko ali vaš novi izdelek.

Vaše smernice morajo vključevati bistvene informacije o vaših ciljnih trgih in vrednostih blagovne znamke. Morda imate posebne logotipe, barvne sheme ali uveljavljen moto, za katerega bi želeli, da ga vplivnež uporabi. Najbolje pa je, da se umaknite in pustite vplivnežem, da uporabijo svojo kreativnost.

Upoštevajte prave meritve

Vsebina vplivneža, ki omenja vaše podjetje ali vašo ponudbo, lahko dobi veliko všečkov in delitev. Čeprav je visoka angažiranost pozitiven pokazatelj, so meritve, ki so v skladu s cilji oglaševalske akcije, bolj pomembne. V nasprotnem primeru lahko ocenite učinkovitost vplivneža na podlagi napačnih parametrov.

Recimo, da je vaš končni cilj povečati spletno prodajo. Želite ugotoviti vpliv vsebine vplivneža na nakupe na spletni strani. Všečki, delitve in komentarji lahko povečajo prepoznavnost blagovne znamke ali izdelka. V primeru da vplivnež v svojo vsebino vključi povezavo ali kodo za popust, je to boljši način za merjenje učinkovitosti. V tem primeru je pravi pokazatelj učinkovitosti spodbujanje prodaje in pridobivanje novih strank.

Vplivneži lahko pomagajo podjetjem pri doseganju tržnih ciljev, ko druge oblike promocije in oglaševanja niso uspešne. Vendar bi morali vodje strateško razmišljati o tem, s kom sodelujejo in kakšne učinke bo imelo sodelovanje. Predhodno načrtovanje ciljev in meril uspeha vas bo usmerilo v pravo smer.

Pomembno je, da ste realni glede ambicij vašega podjetja in nadzora, ki ga boste imeli pri oglaševanju. Kot pri vsaki marketinški tehniki, morate spremljati učinke marketinga in mu dati potreben čas, da pokaže prave rezultate. Prednost dela z vplivneži je tudi v tem, da so zelo motivirani za doseganje rezultatov. Konec koncev je od njihovega dela odvisen več kot le uspeh vaše znamke, ampak tudi njihov lasten uspeh.

Vir: Forbes

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki