BLOG MARKETING DELAVNICA

Kaj pri crowdfunding kampanjah ne sme manjkati?

Na Kickstarterju, Indiegogu in drugih platformah množičnega financiranja vsakodnevno zaživi veliko odličnih projektov, a cilj uspe doseči le peščici. Predvsem zaradi tega, ker so njihove kampanje zastavljene napačno.
Kaj pri crowdfunding kampanjah ne sme manjkati?

Kaj pri crowdfunding kampanjah ne sme manjkati? (Vir slike: Unsplash.com)

Marsikateri novopečeni podjetnik, ki želi svojo poslovno idejo, svoj patentirani produkt ali pa svoje udejstvovanje v priljubljenem hobiju spremeniti v resen posel, se slej ko prej sooči s pomanjkanjem denarnih sredstev. Mnogo se jih zato poda na Kickstarter, Indiegogo, GoFundMe ali druge platforme množičnega financiranja, kjer lahko že po nekaj minutah pričnejo z izdelavo svoje prve crowdfunding kampanje.

Če se tudi vi soočate s težavami zaradi pomanjkanja sredstev in se zato želite podati na eno izmed platform za množično financiranje, si v nadaljevanju oglejte nekaj smernic:

1.) Spoznajte svojega potencialnega kupca

Da bi v podporo vaše kampanje lahko prepričali zadostno število ljudi, morate najprej ugotoviti, kdo so vaši potencialni kupci ter kakšne so njihove potrebe in želje. 

Ko opravite ta korak, lahko pričnete z opisom svojega projekta. Ne pozabite navesti prav vseh prednosti, ki jih vaš produkt ali storitev prinaša, pri tem pa uporabite takšen slog pisanja, ki bo bralcem dal misliti, da govorite prav njim osebno. Prav tako, kot so to storili pri Sevenhugs Smart Remote:

Prikaz osebnega nagovora projekta Sevenhugs Smart Remote (Vir slike: Kickstarter)

Sedaj, ko vam je znano, kdo so vaši potencialni kupci, lahko napravite tudi primerno strategijo trženja na družabnih omrežjih. Uporabite tiste kanale, ki jih potencialni kupci uporabljajo najpogosteje, pri tem pa izkoristite tudi možnosti nastavitev iskanja publike glede na geografsko lokacijo, interese ipd. 

2.) Uporabite čim več grafičnih prikazov

Videoposnetek lahko precej izboljša vaše možnosti za uspešno crowdfunding kampanjo. Na ta način lahko enostavno nagovorite svoje občinstvo in jih prepričate v to, da vaš produkt ali storitev resnično potrebujejo. 

Poleg videoposnetka lahko v besedilo vključite tudi druge grafične prikaze: skice, fotografije… tudi prikaz nagrad, ki čakajo zveste podpornike. Če bodo natančno vedeli, kaj bodo dobili v zameno za podporo vašega podjetja, vam bodo namreč veliko raje zaupali svoj denar. Poglejte si primer grafičnega prikaza nagrad za produkt Vue, ki uspešno zbira sredstva na Kickstarterju:

Prikaz nagrad za podpornike projekta Vue (Vir slike: Kickstarter)

3.) Ponudite resnično privlačne nagrade

Dodana vrednost ponujenih nagrad mora biti čim višja. Če bo ljudi vaš projekt navdušil, obenem pa bodo v zameno prejeli odlično zahvalo, bodo vaše podjetje z veliko večjo verjetnostjo podprli.

Seveda pa morate biti pri tem previdni: nikar ne ponudite predragih nagrad, zaradi katerih bi na koncu kampanje morali porabiti prav ves zbrani denar vaših podpornikov. Ostati vam mora dovolj sredstev, da boste lahko uresničili svoj prvotni cilj in zagnali posel. 

4.) Dobra komunikacija je ključna

Svoje podpornike morate znati prepričati v to, da vam bodo zaupali svoj denar – to boste lahko storili s konstantno in jasno komunikacijo. Tekom trajanja kampanje (pa tudi po koncu) redno objavljajte informacije o vašem napredku, da boste javnosti dali vedeti, da mislite resno. Tako to počnejo avtorji pametne budilke Bonjour:

 

Prikaz dobre komunikacije projekta Bonjour (Vir slike: Kickstarter)

Zelo pomembno je, da ste ves čas dosegljivi svojim podpornikom. V kolikor pride do zakasnitve pošiljanja nagrad, vam podporniki tako zagotovo ne bodo zamerili, vi pa boste še vedno obdržali ugled in njihovo zaupanje. 

5.) Najprej začnite na terenu

Veliko uspešnih podjetnikov je svoj posel pričelo razvijati na terenu, zato je priporočljivo, da tudi vi pričnete tako, namesto da kar takoj pričnete z izdelavo opisa za spletno kampanjo množičnega financiranja.

Organizirajte srečanje in nanj povabite potencialne kupce. Z njimi govorite osebno. Poskušajte izvedeti njihovo mnenje, hkrati pa jih povabite tudi k podpori, ko bo vaš projekt zaživel tudi na internetu. 

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje