Kaj pri crowdfunding kampanjah ne sme manjkati?

Na Kickstarterju, Indiegogu in drugih platformah množičnega financiranja vsakodnevno zaživi veliko odličnih projektov, a cilj uspe doseči le peščici. Predvsem zaradi tega, ker so njihove kampanje zastavljene napačno.
Kaj pri crowdfunding kampanjah ne sme manjkati?

Kaj pri crowdfunding kampanjah ne sme manjkati? (Vir slike: Unsplash.com)

Marsikateri novopečeni podjetnik, ki želi svojo poslovno idejo, svoj patentirani produkt ali pa svoje udejstvovanje v priljubljenem hobiju spremeniti v resen posel, se slej ko prej sooči s pomanjkanjem denarnih sredstev. Mnogo se jih zato poda na Kickstarter, Indiegogo, GoFundMe ali druge platforme množičnega financiranja, kjer lahko že po nekaj minutah pričnejo z izdelavo svoje prve crowdfunding kampanje.

Če se tudi vi soočate s težavami zaradi pomanjkanja sredstev in se zato želite podati na eno izmed platform za množično financiranje, si v nadaljevanju oglejte nekaj smernic:

1.) Spoznajte svojega potencialnega kupca

Da bi v podporo vaše kampanje lahko prepričali zadostno število ljudi, morate najprej ugotoviti, kdo so vaši potencialni kupci ter kakšne so njihove potrebe in želje. 

Ko opravite ta korak, lahko pričnete z opisom svojega projekta. Ne pozabite navesti prav vseh prednosti, ki jih vaš produkt ali storitev prinaša, pri tem pa uporabite takšen slog pisanja, ki bo bralcem dal misliti, da govorite prav njim osebno. Prav tako, kot so to storili pri Sevenhugs Smart Remote:

Prikaz osebnega nagovora projekta Sevenhugs Smart Remote (Vir slike: Kickstarter)

Sedaj, ko vam je znano, kdo so vaši potencialni kupci, lahko napravite tudi primerno strategijo trženja na družabnih omrežjih. Uporabite tiste kanale, ki jih potencialni kupci uporabljajo najpogosteje, pri tem pa izkoristite tudi možnosti nastavitev iskanja publike glede na geografsko lokacijo, interese ipd. 

2.) Uporabite čim več grafičnih prikazov

Videoposnetek lahko precej izboljša vaše možnosti za uspešno crowdfunding kampanjo. Na ta način lahko enostavno nagovorite svoje občinstvo in jih prepričate v to, da vaš produkt ali storitev resnično potrebujejo. 

Poleg videoposnetka lahko v besedilo vključite tudi druge grafične prikaze: skice, fotografije… tudi prikaz nagrad, ki čakajo zveste podpornike. Če bodo natančno vedeli, kaj bodo dobili v zameno za podporo vašega podjetja, vam bodo namreč veliko raje zaupali svoj denar. Poglejte si primer grafičnega prikaza nagrad za produkt Vue, ki uspešno zbira sredstva na Kickstarterju:

Prikaz nagrad za podpornike projekta Vue (Vir slike: Kickstarter)

3.) Ponudite resnično privlačne nagrade

Dodana vrednost ponujenih nagrad mora biti čim višja. Če bo ljudi vaš projekt navdušil, obenem pa bodo v zameno prejeli odlično zahvalo, bodo vaše podjetje z veliko večjo verjetnostjo podprli.

Seveda pa morate biti pri tem previdni: nikar ne ponudite predragih nagrad, zaradi katerih bi na koncu kampanje morali porabiti prav ves zbrani denar vaših podpornikov. Ostati vam mora dovolj sredstev, da boste lahko uresničili svoj prvotni cilj in zagnali posel. 

4.) Dobra komunikacija je ključna

Svoje podpornike morate znati prepričati v to, da vam bodo zaupali svoj denar – to boste lahko storili s konstantno in jasno komunikacijo. Tekom trajanja kampanje (pa tudi po koncu) redno objavljajte informacije o vašem napredku, da boste javnosti dali vedeti, da mislite resno. Tako to počnejo avtorji pametne budilke Bonjour:

 

Prikaz dobre komunikacije projekta Bonjour (Vir slike: Kickstarter)

Zelo pomembno je, da ste ves čas dosegljivi svojim podpornikom. V kolikor pride do zakasnitve pošiljanja nagrad, vam podporniki tako zagotovo ne bodo zamerili, vi pa boste še vedno obdržali ugled in njihovo zaupanje. 

5.) Najprej začnite na terenu

Veliko uspešnih podjetnikov je svoj posel pričelo razvijati na terenu, zato je priporočljivo, da tudi vi pričnete tako, namesto da kar takoj pričnete z izdelavo opisa za spletno kampanjo množičnega financiranja.

Organizirajte srečanje in nanj povabite potencialne kupce. Z njimi govorite osebno. Poskušajte izvedeti njihovo mnenje, hkrati pa jih povabite tudi k podpori, ko bo vaš projekt zaživel tudi na internetu. 

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje