Infografika: Kaj se je zgodilo s Pokemon Go?

Igra Pokemon Go je zaznamovala letošnje poletje. Od 6. julija, ko je zaživela, je postavljala nove rekorde. Število uporabnikov, ki so zavzeto korakali po ulicah in iskali pokemone, je raslo iz dneva v dan. Prehitela je celo aplikacijo Tinder in omrežje Twitter.
Infografika: Kaj se je zgodilo s Pokemon Go?

Igra Pokemon Go je v prvem mesecu ustvarila kar 206,5 milijonov dolarjev prihodkov (Vir slike: YouTube).

Uporabnike je igra celo bolj zasvojila kot Facebook. Uporabljali so jo dlje časa kot na primer WhatsApp, Instagram in Snapchat. Podatek iz 12. julija letos kaže, da so jo uporabniki v povprečju igrali kar 43 minut na dan.

»Kriva je nostalgija.«

Zasvojila je tudi slovenske uporabnike, ki so tako kot drugod po svetu želeli ujeti čim več pokemonov in se z njimi bojevati v arenah. Igra igralca postavi v vlogo trenerja pokemonov.

Igra je svet osvajala počasi. Uporabniki so jo zgrabili, premamila jih je predvsem nostalgija, menijo strokovnjaki. Pokemoni namreč niso nekaj novega. Oseba, ki stoji za igro, je John Hanke, 49-letnik, ki je bil nad odzivom javnosti naravnost navdušen. A ne presenečen. Pokemoni so prvič zaživeli leta 1996 znotraj igralne konzole Nintendo Game Boy. V izvirni seriji iger je obstajajo 150 različnih pokemonov, pozneje so jih dodali še nekaj sto.

Trgovci in podjetja prepoznali vrednost igre

Številni trgovci so prepoznali vrednost igre. Japonski Mc´Donalds je na primer z Nianticom dosegel dogovor, da lahko 3 tisoč restavracij spremeni v virtualne Gyme. Ti igralcem omogočajo, da med entuziastičnim buljenjem v svoje pametne telefone in iskanjem pokemonov zaužijejo tudi obrok. Igralci so se v restavracijah radi ustavili, zapravili v povprečju 11,30 dolarjev. Svojo priložnost so našli tudi taksisti, ki so igralce vozili naokoli in tako lažje našli ter ujeli pokemone.

Igra je postavila kar 5 Guinessovih svetovnih rekordov. Prvi je v kategoriji mobilnih iger, ki so v prvem mesecu dosegle največje prihodke. Po prvem mesecu je igra ustvarila kar 206,5 milijonov dolarjev prihodkov. Dodati pa je treba, da je posamezne dele sveta dosegla z nekajtedensko zamudo, ponekod pa še vedno ni prišlo do uradnega lansiranja.

Portal Funders and Founders in Anna Vital so pripravili zanimivo infografiko, ki prikazuje vse, kar se je zgodilo s to vročo igro.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje