Kaj so uspešni podjetniki počeli pri svojih 25. letih?

Vas zanima, kaj je Elon Musk počel pri 25. letih? Pa Richard Branson in Steve Jobs? Nekateri super podjetniki so bili že pri 25. letih izredno uspešni, spet drugi pa so si takrat začeli komajda utrjevati podjetniško pot. Poglejmo, kaj so počeli.
Kaj so uspešni podjetniki počeli pri svojih 25. letih?

Na sliki Elon Musk (Vir slike: YouTube).

Elon Musk je pri 24. letih pustil študij na Standfordu in se pridružil entuziastom nad tehnološkimi podjetji in zagnal svoje prvo podjetje Zip2. Štiri leta pozneje ga je kupil Compaq, zanj je odštel 307 milijonov dolarjev. Musk je denar porabil za lansiranje novega projekta, PayPal. Njegovo neto premoženje je danes ocenjeno na 13 milijard dolarjev.

Jeff Bezos, ustanovitelj Amazona, je pri 24. letih začel z delom v podjetju Bankers Trust, dve leti pozneje je postal najmlajši podpredsednik v zgodovini podjetja. Že dobrih pet pozneje je začel z zgodbo Amazona.

Larry Ellison, ustanovitelj Oracla, se je pri 22. letih preselil v Berkley (pred tem pa je kar dvakrat opustil študij), kjer je ostal do 30. leta. V tem obdobju je opravljal številna dela, predvsem kot programer, in sicer pri podjetjih, kot so Fireman`s Fund, Wells Fargo in Ampex, pozneje še pri Amdahl korporaciji. Ellison, ki se je letos uvrstil na tretje mesto najbolj premožnih Američanov, se je programiranja sicer naučil sam. »Ko sem začel z Oraclom, sem želel ustvariti okolje, v katerem bi užival. To je bil moj primarni cilj. Seveda, želel sem si tudi preživetja. Nisem pa nikoli pričakoval, da bom s tem obogatel,« je izdal tujim medijem. 50 milijard težak Ellison je sicer lani odstopil iz mesta izvršnega direktorja.

Marissa Mayer je pri 24. letih delala v Googlu, bila je 20. zaposlena po vrsti. Bila je tudi prva ženska, ki je v podjetju delala kot inženirka. V podjetju je ostala nadaljnjih 13 let, potem pa se pridružila ekipi Yahooja.

Mark Cuban, lastnik Dallas Mavericks, je pri 25. letih doštudiral na univerzi v Indiani in se preselil v Dallas. Začel je kot natakar, pozneje pa se kot prodajnik pridružil podjetju, ki je prodajalo programsko opremo za računalnike.

Mark Zuckerberg je idejo Facebooka razvijal že pet let. Leta 2009, ko je bil star 25 let, je podjetje prvič postalo dobičkonosno. Takrat je imel Facebook 300 milijonov uporabnikov.

Richard Branson je pri 20. letih začel s prodajo plošč, ki jih je kupcem dostavljal po pošti. To je bil pravzaprav njegov drugi skok v podjetništvo, prvega je storil že kot najstnik, ko je začel z objavo revije The Student, ki je bila namenjena mladim. S podjetjem Virgin, blagovna znamka danes združuje prek 400 podjetij, mu je uspelo bolje – pri svojih 30. je že osvojil svet.

Apple je decembra 1980 začel kotirati na borzi, že ob koncu prvega dneva je podjetje doseglo vrednost 1,2 milijarde dolarjev. Steve Jobs si je ob tem dogodku obljubil, da nikoli ne bo pustil, da mu denar uniči življenje.

Eric Schmidt je imel pri 25. letih v mislih diplomo, dve leti pozneje pa je na univerzi Berkley doktoriral. Poletja je posvetil delu, priložnost je dobil v Xerox Parc laboratorijih, kjer je pomagal pri razvoju računalniških delovnih postaj.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

Ugled vašega podjetja je njegova največja vrednost. V času, ko se informacije širijo s svetlobno hitrostjo, lahko vaš ugled zelo hitro pripomore k napredku poslovanja, ali pa ravno nasprotno: k njegovemu propadu. Naučite se strategij, da zaščitite dober ugled. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje