Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja.
Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja? (Vir: Bigstockphoto.com)

Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja, npr. lokalne fizične trgovine, športni centri … Nad novico smo navdušeni tudi v marketinškem oddelku podjetja Optiweb, saj bodo učinki oglaševanja za nekatere naše stranke še večji.

Če ste slovenski podjetnik, ki deluje lokalno in uporabljate spletno oglaševanje na Googlu, ste bili kar nekaj časa prikrajšani za bolj natančno usmerjene oglase glede na lokacijo. Do pred kratkim v Sloveniji oglasov ni bilo mogoče prikazovati na specifični lokaciji, torej v določenem kraju oziroma mestu, ampak samo po vsej Sloveniji. To se je spremenilo in tako smo dobili odlično orodje za spletno oglaševanje, ki zdaj podpira tudi lokalna podjetja.

Kaj sploh je ciljanje na lokacijo?

Ciljanje Google oglasov na izbrano lokacijo omogoča, da se oglasi prikažejo samo znotraj tistega geografskega območja, na katerem želite oglaševati svoje storitve. To je lahko cela država (npr. Slovenija) ali posamezni kraji oziroma mesta znotraj države (Ljubljana, Maribor idr.).

Spoznaj Google AdWords na izobraževanju >>

Kako ciljanje na lokacijo deluje v Sloveniji in v katerih krajih ga je možno uporabiti? 

V Sloveniji takšno ciljanje do začetka letošnjega maja ni bilo mogoče. Problem je predstavljala predvsem neustrezna identifikacija IP naslovov, ki niso jasno določeni. Verjetno ste tudi sami doživeli, da ste bili nekje na slovenski obali, podatki o lokaciji pa so kazali, da se nahajate v Bohinju.

Strokovnjaki na Googlu so staknili glave in razvili nov način oziroma algoritem. Lokacija se, namesto IP naslova, določi glede na uporabnikovo pogostost iskanja storitev v določenem mestu. Primer: nekdo živi v Novem mestu, na spletu pa zelo pogosto išče storitve v Ljubljani. Zato bo videl tudi oglase, ki ciljajo na Ljubljano, čeprav ne živi tam.

Ciljanje zato še ni povsem zanesljivo, vendar gre za premik v pozitivno smer. Trenutno je ciljanje možno samo na 10 slovenskih mest. To so:

  • Ljubljana
  • Maribor
  • Velenje
  • Ptuj
  • Koper
  • Kranj
  • Trbovlje
  • Novo mesto
  • Celje
  • Kamnik

Prostora za izboljšavo je torej še veliko, smo pa na dobri poti, da se tudi slovenski lokalni podjetniki, s pomočjo spletnega oglaševanja, povežete s svojimi potencialnimi strankami in se predstavite na pravem mestu.

Kako lahko lokalno ciljanje uporabite vi?

1.)   Prikažite oglase samo v določenem kraju

Lokacijsko targetiranje je velika prednost predvsem za tista podjetja, ki delujete lokalno (npr. fizične trgovine, obrtniki, fitnesi itd.) in želite svoje storitve oglaševati potencialnim strankam na izbranem območju, na drugih pa ne.

Na primer: lokalna trgovina z unikatnimi izdelki, ki ima svoje prostore v Kranju, želi preko spletnih oglasov pridobiti samo tiste potencialne kupce, ki se nahajajo v Kranju oziroma iščejo trgovine v Kranju. Ne želi pa oglaševati ljudem, ki živijo v Celju, Mariboru ali na Ptuju. S pomočjo ciljanja na lokacijo, oglase prikazujemo samo v določenem mestu.

2.) Zvišajte ponudbo za določen kraj

V tem primeru lahko oglase ciljamo na več lokacij hkrati, npr. Celje, Maribor in Ptuj. Glede na učinkovitost oglasov za posamezno lokacijo (npr. več naročil prihaja iz Maribora), lahko ustrezno zvišamo ponudbo za ceno na klik. S tem še vedno oglašujemo na širšem geografskem območju in dvigujemo prepoznavnost svoje dejavnosti. Več sredstev pa namenimo lokaciji, kjer so rezultati boljši.

3.) Prilagoditev oglasov za posamezne lokacije

Če ima vaš športni center več poslovalnic, npr. v Mariboru, Ljubljani in Kopru, lahko za vsako od teh lokacij pripravite ločene oglase. Na njih izpostavite aktualne vadbe, termine itd. na določeni lokaciji. S tem lahko tudi vsebino oglasov ustrezno prilagodite potencialnim uporabnikom.

Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini

Z lokalnimi oglasi za večjo donosnost vaše naložbe

Ciljanje oglasov na specifično lokacijo namreč omogoča, da z oglasi pridobite bolj ustrezne stranke. Prejeli boste manj slabih iskanj, saj vas bodo našli samo tisti uporabniki, ki se nahajajo na istem območju kot vaša trgovina, fitnes ali salon. Vse to se odraža na boljšem ROI oziroma donosnosti naložbe.

Poskrbite torej, da bodo vaše kampanje ustrezno prilagojene za lokacije, kjer opravljate svojo dejavnost. Če želite to vrsto oglaševanja izkoristiti v največji meri, pa nimate časa ali se vam zdi to preveč zahtevno, se lahko obrnete tudi na Optiweb in z veseljem vam bomo pomagali!

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje