Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja.
Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja? (Vir: Bigstockphoto.com)

Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja, npr. lokalne fizične trgovine, športni centri … Nad funkcijo smo navdušeni tudi v marketinškem oddelku podjetja Optiweb, saj so učinki oglaševanja za nekatere naše stranke še večji.

Če ste slovenski podjetnik, ki deluje lokalno in uporabljate spletno oglaševanje na Googlu, ste bili kar nekaj časa prikrajšani za bolj natančno usmerjene oglase glede na lokacijo. V Sloveniji oglasov sprva ni bilo mogoče prikazovati na specifični lokaciji, torej v določenem kraju oziroma mestu, ampak samo po vsej Sloveniji.

Kaj sploh je ciljanje na lokacijo?

Ciljanje Google oglasov na izbrano lokacijo omogoča, da se oglasi prikažejo samo znotraj tistega geografskega območja, na katerem želite oglaševati svoje storitve. To je lahko cela država (npr. Slovenija) ali posamezni kraji oziroma mesta znotraj države (Ljubljana, Maribor idr.).

AdWords delavnica

Kako ciljanje na lokacijo deluje v Sloveniji in v katerih krajih ga je možno uporabiti? 

V Sloveniji takšno ciljanje do začetka letošnjega maja ni bilo mogoče. Problem je predstavljala predvsem neustrezna identifikacija IP naslovov, ki niso jasno določeni. Verjetno ste tudi sami doživeli, da ste bili nekje na slovenski obali, podatki o lokaciji pa so kazali, da se nahajate v Bohinju.

Strokovnjaki na Googlu so staknili glave in razvili nov način oziroma algoritem. Lokacija se, namesto IP naslova, določi glede na uporabnikovo pogostost iskanja storitev v določenem mestu. Primer: nekdo živi v Novem mestu, na spletu pa zelo pogosto išče storitve v Ljubljani. Zato bo videl tudi oglase, ki ciljajo na Ljubljano, čeprav ne živi tam.

Ciljanje zato še ni povsem zanesljivo, vendar gre za premik v pozitivno smer. Trenutno je ciljanje možno samo na 10 slovenskih mest. To so:

  • Ljubljana
  • Maribor
  • Velenje
  • Ptuj
  • Koper
  • Kranj
  • Trbovlje
  • Novo mesto
  • Celje
  • Kamnik

Prostora za izboljšavo je torej še veliko, smo pa na dobri poti, da se tudi slovenski lokalni podjetniki, s pomočjo spletnega oglaševanja, povežete s svojimi potencialnimi strankami in se predstavite na pravem mestu.

Kako lahko lokalno ciljanje uporabite vi?

1.)   Prikažite oglase samo v določenem kraju

Lokacijsko targetiranje je velika prednost predvsem za tista podjetja, ki delujete lokalno (npr. fizične trgovine, obrtniki, fitnesi itd.) in želite svoje storitve oglaševati potencialnim strankam na izbranem območju, na drugih pa ne.

Na primer: lokalna trgovina z unikatnimi izdelki, ki ima svoje prostore v Kranju, želi preko spletnih oglasov pridobiti samo tiste potencialne kupce, ki se nahajajo v Kranju oziroma iščejo trgovine v Kranju. Ne želi pa oglaševati ljudem, ki živijo v Celju, Mariboru ali na Ptuju. S pomočjo ciljanja na lokacijo, oglase prikazujemo samo v določenem mestu.

2.) Zvišajte ponudbo za določen kraj

V tem primeru lahko oglase ciljamo na več lokacij hkrati, npr. Celje, Maribor in Ptuj. Glede na učinkovitost oglasov za posamezno lokacijo (npr. več naročil prihaja iz Maribora), lahko ustrezno zvišamo ponudbo za ceno na klik. S tem še vedno oglašujemo na širšem geografskem območju in dvigujemo prepoznavnost svoje dejavnosti. Več sredstev pa namenimo lokaciji, kjer so rezultati boljši.

3.) Prilagoditev oglasov za posamezne lokacije

Če ima vaš športni center več poslovalnic, npr. v Mariboru, Ljubljani in Kopru, lahko za vsako od teh lokacij pripravite ločene oglase. Na njih izpostavite aktualne vadbe, termine itd. na določeni lokaciji. S tem lahko tudi vsebino oglasov ustrezno prilagodite potencialnim uporabnikom.

Z lokalnimi oglasi za večjo donosnost vaše naložbe

Ciljanje oglasov na specifično lokacijo namreč omogoča, da z oglasi pridobite bolj ustrezne stranke. Prejeli boste manj slabih iskanj, saj vas bodo našli samo tisti uporabniki, ki se nahajajo na istem območju kot vaša trgovina, fitnes ali salon. Vse to se odraža na boljšem ROI oziroma donosnosti naložbe.

Poskrbite torej, da bodo vaše kampanje ustrezno prilagojene za lokacije, kjer opravljate svojo dejavnost. Če želite to vrsto oglaševanja izkoristiti v največji meri, pa nimate časa ali se vam zdi to preveč zahtevno, se lahko obrnete tudi na Optiweb in z veseljem vam bomo pomagali!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje