Kako lahko znižamo stroške tiskanja v podjetju?
Hitri pregled zakonodajnih novosti 2018 (Vir slike: Pixabay.com)
Predvsem stvari, ki smo jih včasih počeli s svinčnikom in papirjem, so zdaj prevzele elektronske naprave, ki potrebujejo le elektriko. Pa vseeno je papir še vedno nujni material v praktično vsakem podjetju, saj se tiskanju ni moč izogniti. Ga pa lahko optimiziramo tako, da si močno znižamo stroške na tem področju.
Za ugodno printanje obstaja več rešitev
Vedno je treba najprej oceniti izhodišče, preveriti dejanske potrebe podjetja in nato primerjati opcije. Podjetja, ki že imajo tiskalnike in ustaljeno prakso, bodo hitro ugotovila, kakšen strošek jim pravzaprav predstavlja tiskanje, ter ali bi tega lahko znižali. Če si podjetje lasti drage naprave, zamenjave verjetno ne bodo prišle v poštev, tudi če na trgu morda obstajajo učinkovitejši tiskalniki, ki bi takoj znižali stroške. Bolje se je posvetiti drugačni optimizaciji tiska – omejiti uporabo tiskalnika, spremeniti obliko dokumentov, ki se najpogosteje tiskajo, preveriti alternative glede uporabljenih barv …
Nekaj več svobode imajo tisti, ki nimajo lastnega tiskalnika
Tu so vsaj tri možnosti: nakup, najem ali sodelovanje. Pri nakupu tiskalnika ima podjetje proste roke in lahko izbere tisto napravo, ki bo dolgoročno najbolj ekonomična. Cenovna ugodnost dolgoročne uporabe v mnogih primerih odtehta začetno ceno nakupa naprave. Če pa je ta vseeno previsoka, pride v poštev najem, ki je pogosto najboljša rešitev za ugodno printanje. Najem tiskalnika odpravi stroške nakupa naprave, a zagotavlja enako učinkovitost, le izbira morda ni najbolj pestra. Tretja možnost pa je sodelovanje s tiskarji, ki tiskajo po naročilu – to pride v poštev le v določenih primerih, na primer pri občasnem projektnem tiskanju v večjih obsegih ali pa pri kakšnih bolj specifičnih občasnih potrebah.