Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom.
naslovi prispevkov

SEO optimizacija: kako pomemben je dober naslov?

O pomembnosti dobro optimizirane spletne strani smo že večkrat pisali, danes pa se bomo podrobneje posvetili pomembnosti izbire primernih naslovov v prispevkih na spletnem mestu. Veliko spletnih mest namreč kljub kvalitetnim vsebinam ne dosega večje množice bralcev. Dostikrat se vzrok za to skriva v naslovih, ki ne prepričajo niti spletnih iskalnikov niti bralcev. Prvi zato spletno mesto uvrščajo nižje med iskalnimi rezultati, slednji pa se zato nadaljnjega prebiranja vsebin sploh ne lotijo. Vsebina ostane neopažena, lastnik spletne strani pa izgublja dobiček.

Obiskovalec mora ob prvem obisku vašega spletnega mesta takoj razumeti, kam mora pogledati, da bo dobil potrebne informacije. Postavite se v njegovo kožo in pomislite: ali so vsebine dovolj jasno označene s primernimi naslovi? Morda je dobro, da na tem mestu za mnenje povprašate še koga drugega. Najprej nekoga, ki ga dobro poznate in mu zaupate, nato pa še naključne bralce, ki vam bodo lahko razjasnili še svoj vpogled v situacijo.

Kako prilagoditi spletno mesto, posebej pa naslove, da bodo primerni za spletne iskalnike, si preberite v članku SEO optimizacija: Zakaj izbrati dober naslov strani?. V nadaljevanju pa si preberite, kako prilagoditi naslove, da bodo primerni za obiskovalce.

Prisluhnite SEO strokovnjaku na delavnici >>

Izberite naslove, ki delujejo

Naslovi prispevkov morajo biti jasni in konkretni. Predvsem pa ne smejo zavajati. Bralcem morajo v trenutku razjasniti, kaj je glavna tematika spletne strani. Nihče si namreč ne želi brskati po vaši spletni strani več minut, da bi ugotovil, ali sploh nudite vsebino, ki jo išče. V primeru, da naslov ne bo točen, bo obiskovalec že po nekaj sekundah zapustil vašo spletno mesto in se obrnil h konkurečnemu.

Obstaja več načinov, na katere lahko prepričate bralce, da se za dlje časa ustavijo na vaši spletni strani. Le če bodo na vaši spletni strani preživeli več časa, bodo morda tudi uresničili vaše cilje, ki ste si jih zastavili s postavitvijo spletnega mesta. Pa naj bo to oddaja kontaktnih podatkov, spletni nakup ali kakršna koli drugačna konverzija.

Če iščete naslov, ki deluje, lahko izbirate med:

a.) naslovi, ki pozivajo k akciji

Če je le mogoče, naslov oblikujte tako, da bo pojasnil vašo dejavnost, hkrati pa bralca pozval k akciji. “Optimizirajte svojo spletno stran z WordPress vtičnikom Yoast SEO!” je jasen naslov, ki v nekaj besedah zajame bistvo dejavnosti podjetja, ljudi pa povabi k uporabi njihovega produkta.

b.) naslovi, ki se dopolnjujejo z vašim sloganom

Če ste že izbrali slogan za vaše podjetje, lahko naslov prispevkov ali spletnih strani smiselno dopolnite tako, da vanj vključite slogan. Na ta način boste privabili bralce, hkrati pa jim pomagali razumeti, kdo ste in s čim se ukvarjate.

c.) naslovi, ki podajo jasno sporočilo

Morda najtežje je izbrati naslov, ki bo bralcem podal jasno sporočilo. Kar ustreza nekomu, je morda povsem nerazumljivo za nekoga drugega. Najbolje je, da preizkusite več različnih naslovov, nato pa izberete tistega, ki vam bo prinesel najboljše rezultate.

Vir: Yoast.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje