Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom.
naslovi prispevkov

SEO optimizacija: kako pomemben je dober naslov?

O pomembnosti dobro optimizirane spletne strani smo že večkrat pisali, danes pa se bomo podrobneje posvetili pomembnosti izbire primernih naslovov v prispevkih na spletnem mestu. Veliko spletnih mest namreč kljub kvalitetnim vsebinam ne dosega večje množice bralcev. Dostikrat se vzrok za to skriva v naslovih, ki ne prepričajo niti spletnih iskalnikov niti bralcev. Prvi zato spletno mesto uvrščajo nižje med iskalnimi rezultati, slednji pa se zato nadaljnjega prebiranja vsebin sploh ne lotijo. Vsebina ostane neopažena, lastnik spletne strani pa izgublja dobiček.

Obiskovalec mora ob prvem obisku vašega spletnega mesta takoj razumeti, kam mora pogledati, da bo dobil potrebne informacije. Postavite se v njegovo kožo in pomislite: ali so vsebine dovolj jasno označene s primernimi naslovi? Morda je dobro, da na tem mestu za mnenje povprašate še koga drugega. Najprej nekoga, ki ga dobro poznate in mu zaupate, nato pa še naključne bralce, ki vam bodo lahko razjasnili še svoj vpogled v situacijo.

Kako prilagoditi spletno mesto, posebej pa naslove, da bodo primerni za spletne iskalnike, si preberite v članku SEO optimizacija: Zakaj izbrati dober naslov strani?. V nadaljevanju pa si preberite, kako prilagoditi naslove, da bodo primerni za obiskovalce.

Prisluhnite SEO strokovnjaku na delavnici >>

Izberite naslove, ki delujejo

Naslovi prispevkov morajo biti jasni in konkretni. Predvsem pa ne smejo zavajati. Bralcem morajo v trenutku razjasniti, kaj je glavna tematika spletne strani. Nihče si namreč ne želi brskati po vaši spletni strani več minut, da bi ugotovil, ali sploh nudite vsebino, ki jo išče. V primeru, da naslov ne bo točen, bo obiskovalec že po nekaj sekundah zapustil vašo spletno mesto in se obrnil h konkurenčnemu.

Obstaja več načinov, na katere lahko prepričate bralce, da se za dlje časa ustavijo na vaši spletni strani. Le če bodo na vaši spletni strani preživeli več časa, bodo morda tudi uresničili vaše cilje, ki ste si jih zastavili s postavitvijo spletnega mesta. Pa naj bo to oddaja kontaktnih podatkov, spletni nakup ali kakršna koli drugačna konverzija.

Če iščete naslov, ki deluje, lahko izbirate med:

a.) naslovi, ki pozivajo k akciji

Če je le mogoče, naslov oblikujte tako, da bo pojasnil vašo dejavnost, hkrati pa bralca pozval k akciji. “Optimizirajte svojo spletno stran z WordPress vtičnikom Yoast SEO!” je jasen naslov, ki v nekaj besedah zajame bistvo dejavnosti podjetja, ljudi pa povabi k uporabi njihovega produkta.

b.) naslovi, ki se dopolnjujejo z vašim sloganom

Če ste že izbrali slogan za vaše podjetje, lahko naslov prispevkov ali spletnih strani smiselno dopolnite tako, da vanj vključite slogan. Na ta način boste privabili bralce, hkrati pa jim pomagali razumeti, kdo ste in s čim se ukvarjate.

c.) naslovi, ki podajo jasno sporočilo

Morda najtežje je izbrati naslov, ki bo bralcem podal jasno sporočilo. Kar ustreza nekomu, je morda povsem nerazumljivo za nekoga drugega. Najbolje je, da preizkusite več različnih naslovov, nato pa izberete tistega, ki vam bo prinesel najboljše rezultate.

Vir: Yoast.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje