Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Če lahko stranko učinkovito prepričate, da jo bo vaša rešitev razbremenila njene frustracije, stiske ali skrbi, ste prodajo že osvojili.

Seveda to presega standardno trženje v smislu enostavne trditve: “To bomo popravili za vas!” Pristop sega veliko globlje v razumevanje potreb, želja in značilnosti vaših strank. Ni dovolj samo vedeti, zakaj ima stranka težavo. Pomembno je prepoznati izvor problema v strankinem življenju, od tega, kako se je pojavil, do posledic, ki jih nenehno povzroča. Bolj kot raziščete šibke točke strank, bolj lahko svojo rešitev in trženje prilagodite njihovim potrebam.

Prepoznavanje šibke točke stranke poteka v treh osnovnih korakih:

  1. Ponudite podrobnosti

Stranke želijo podrobnosti o tem, kako jim lahko vaše podjetje pomaga, in razčleniti, kaj je dvoumno o izdelku ali storitvi, v izraze, ki jih lahko razumejo in ponotranjijo.

Pravzaprav je znano načelo psihologije, da se ljudje bolje odzivajo na specifičnost. Eden od trikov pri oblikovanju cen je, da nečemu date zelo specifično ceno. Torej, ko ste v dvomih, se odločite za večjo natančnost. Bolj natančni kot ste glede storitve, ki jo ponujate, in glede stroškov, bolj se ponudba zdi resnična in bolj učinkovito prepoznate strankino šibko točko.

  1. Ponudite prilagodljive možnosti

Ko se stranke osredotočajo na svoje šibke točke, so bolj čustvene, zato je pomembno, da se počutijo varne in, da bo zanje dobro poskrbljeno, ko bodo svoje finance vložile v obljubljeno rešitev. Če lahko učinkovito razložite, kako je vaša storitev pomagala drugim, z natančnimi številkami in podrobnostmi, je to super! V primeru, da vam prodaja nikakor ni stekla, je to morda zato, ker si stranke želijo nekoliko bolj individualiziran pristop.

Ko se s storitvijo prilagodite stranki, ji date glasno in jasno sporočilo, da vam je mar za njene posebne potrebe in želje, ter, da poznate ozadje njene težave. Pomislite, kdaj ste nazadnje obupno potrebovali rešitev za svoj problem. Kdor je bil sposoben dati prednost vaši težavi in ​​vam dal občutek, da ste v dobrih rokah, je bil za vas vreden vsakega centa. Bodite tudi vi takšni do svojih strank.

  1. Vodite pošteno prodajo

Ko se stranka spopada s problemom, je bolj občutljiva kot običajno, kar pomeni, da morate vzpostaviti zaupanje. Najboljši način, da to storite, je, da ste čim bolj odprti ali da v svojem procesu čim bolj spodbujate preglednost in poštenost. Lahko ste odkriti in delite zgodbo o stranki, ki ni imela koristi od vaših storitev, in pojasnite, zakaj. Ali pa samo dokažite preglednost tako, da stranki ponudite vpogled v element nadzora v vaši proizvodnji ali storitvi. Lahko pa imate svoj izdelek s seboj in, ko imate sestanek s stranko, ji ga zaupajte, da ga sama preizkusi.

Ne pozabite, da gre pri poslovanju za ljudi in zadovoljevanje njihovih potreb. Ko gre za njihove šibke točke, ima empatija zelo velik pomen. Vsak od naštetih nasvetov vam bo pomagal vzpostaviti zaupanje. Najpomembneje je, da si prizadevate za to, da stranki s svojim izdelkom ali storitvijo ponudite rešitev njenega problema in ji resnično pomagate.

 

Vir: enterpreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki