
Naj spori ne ovirajo poslovanja.
1. Čimprej poiščite področje glede katerega se strinjata obe strani. Če želite o čem prepričati drugo osebo najprej poiščite skupno točko o kateri se oba strinjata in na tak način omilite obrambno držo. Tako boste pogosteje dosegli kar si želite in razrešili konflikte.
2. Če ste se zmotili, priznajte napako. Lahko se seveda odločite, da krivdo prevalite na koga drugega, vendar to dolgoročno ne vpliva dobro na sodelavce. Če boste priznali napako in prosili za pomoč, vam je drugi verjetno ne bodo odrekli.
3. Preden nekoga opozorite na njegovo napako, priznajte kakšno napako, ki ste jo naredili sami. Tako boste vzpostavili povezavo in podrejenemu na prijaznejši način sporočili, kako naj ravna v prihodnje.
4. Zgladite nesporazume kadarkoli je to mogoče. Pomembno je, da imajo vsi vpleteni občutek, da je njihovo mnenje upoštevano, saj se drugače lahko zgodi, da se poslovno razmerje konča, ker se nihče ni pripravljen prilagajati. Zato ne čakajte in naredite prvi korak.
Vir: BusinessKnowHow