Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani?

Avtor — 05.05.2017
Spletni iskalniki, kot so Google, Bing in Yahoo, razvrščajo spletne strani na podlagi različnih dejavnikov, kar morajo podjetniki upoštevati pri izdelavi strategije optimizacije spletnih strani. Le tako bodo rezultati dovolj dobri.
Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani?

Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletne strani? (Vir slike: Pixabay.com)

Da bi si zagotovili čim boljše rezultate pri optimizaciji spletnih strani, je dobro poskrbeti za naslednje:

– namestitev Google Analytics: gre za brezplačno spletno orodje, ki omogoča pridobivanje in analiziranje podatkov o spletnih obiskovalcih. Za podjetnike je Google Analytics pravzaprav nepogrešljivo orodje in ne sme manjkati na nobeni strani.

– povezavo spletne strani z Google Search Console in z Bing Webmasters Tools: omenjeno spletno orodje omogoča pridobivanje informacij o prometu neplačanega iskanja. Tu si lahko ogledate podatke o številu poizvedb, številu prikazov vašega spletnega mesta v rezultatih iskanja, podatke o dejavnostih na vašem spletnem mestu, stopnjo konverzije v e-trgovinah ipd.

– preverjanje hitrosti nalaganja spletnega mesta z orodjem Google PageSpeed Insights: v kolikor vaše spletno mesto dosega rezultat med 85 in 100, ste na dobri poti. Če pa je rezultat slabši, boste morali napraviti nekaj sprememb na svojem spletnem mestu. Obiskovalci namreč v povprečju ne bodo čakali več kot 2-4 sekunde, da se bo spletna stran naložila.

– nadgradnjo sistema za upravljanje vsebin s SEO orodjem: ta mora omogočati enostavno zapisovanje naslova, opisa, opisa priloženih slik in oznak za naslove ter vstavljanje značk posameznega prispevka.

– ureditev odzivnosti spletnega mesta ne glede na napravo, iz katere obiskovalec dostopa: poskrbeti morate za vse obiskovalce, ne glede na to, ali vaše spletno mesto obiskujejo preko mobilnikov, tabličnih računalnikov ali namiznih računalnikov.

Vabljeni na izobraževanje Optimizacija spletnih strani >>

– pregledovanje iskalnikov nedelujočih povezav: na ta način boste hitro ugotovili, kje prihaja do težav, zato boste svojim obiskovalcem lahko omogočili kar najboljšo uporabniško izkušnjo.

– ureditev HTML-a in CSS-a spletnega mesta po standardih: s HTML in CSS validatorjem, ki jih lahko najdete na spletu, poskrbite, da bo vaše spletno mesto zgrajeno glede na vse potrebne standarde. 

– izdelavo in namestitev Sitemap.xml datoteke: tako imenovani zemljevid spletnega mesta spletnim iskalnikom pomaga pri rednemu indeksiranju spletnih strani. Ker iskalni pajki spletno mesto obiskujejo pogosteje, lahko to prinese boljše rezultate.

Datoteka Sitemap.xml je pravzaprav zemljevid spletnega mesta (Vir slike: WebyNote)

– izdelavo in namestitev datoteke Robots.txt: datoteka, ki jo vsebuje vsaka dobro optimizirana stran, je namenjena iskalnikom in iskalnim pajkom, katerim pove, katerih direktorijev naj ne prikazujejo v iskalnih rezultatih. Prav tako je tu shranjena tudi informacija o lokaciji sitemap.xml datoteke.

– ureditev 301 in 302 preusmeritev: v kolikor ste se zaradi različnih razlogov (na primer zaradi prenosa spletne strani na drugo domeno) odločili za preusmeritev, morate to urediti v obliki 301 ali 302 preusmeritve. Prva označuje stalno, druga pa začasno preusmeritev.

– preverjanje kvalitete gostovanja: zelo pomembno je, da vaše spletno mesto uporablja kvalitetno gostovanje. Varnost mora biti na prvem mestu, poleg tega pa je pomembna tudi neprestana dostopnost, saj vsaka minuta nedostopnosti lahko prinese izgubo zaslužka.

– preverjanje hitrosti gostovanja: naj se vaše spletne strani nalagajo še tako hitro, vam to ne bo pomagalo, če bo vaše spletno mesto naloženo na počasnem gostovanju, ki ne bo zmoglo predelovati večjega števila obiskovalcev ob istem času.  

– namestitev SSL certifikata: ta obiskovalcem omogoča šifriran način pregledovanja spletnih mest, ki je varen pred vmesnimi opazovalci, enkripcijo podatkov v primeru spletnega nakupovanja in podobno. Na ta način si lahko za majhen vložek povečate ugled tako med obiskovalci kot tudi med spletnimi iskalniki.

– povezava spletnega mesta z družabnimi omrežji: naj bo to G+, Facebook, Twitter, LinkedIn, Technorati, Pinterest ali katero drugo družabno omrežje – poskrbite za ustrezno povezavo ter si s tem povečajte promet bodisi na spletno stran bodisi na svoja družabna omrežja. 

Vir: SearchEngineJournal

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Optimizacija spletne strani

Optimizacija spletne strani

Vsaka spletna stran potrebuje obiskovalce, ki so potencialni kupci storitev, ki jih podjetje ponuja. Te lahko pridobimo na različne načine, eden izmed najbolj privlačnih je SEO oziroma optimizacija spletne strani, ki je čedalje bolj uveljavljena. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Google testira nove spremembe svojega iskalnega algoritma

Google testira nove spremembe svojega iskalnega algoritma

SEO strokovnjaki so tekom vikenda opazili nekaj manjših sprememb na prvih straneh iskalnih zadetkov v Googlu. Gre za posledico Googlovega testiranja manjših sprememb na iskalnih algoritmih, ki po novem zadetkov, ki so že prikazani na vrhu med plačanimi oglasi, v nadaljevanju ne bodo podvajali več. Do sedaj so se namreč med zadetki lahko izpisali dvakrat. Preberite več >>

Earlybird za SEO izobraževanje le še danes!

Earlybird za SEO izobraževanje le še danes!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če je malo obiska, je tudi prodaje malo. To težavo rešuje spletni marketing. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje