Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine.
Vpliv družabnih omrežij na podjetja (Vir: Pixabay)

Vpliv družabnih omrežij na podjetja (Vir: Pixabay)

O vplivu družabnih omrežij na poslovanje podjetij smo pred nekaj dnevi pisali že v prispevku Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij. V nadaljevanju pa si oglejte, katera področja poslovanja podjetja še vplivajo na družabna omrežja!

Vpliv na konkurenco med podjetji

Zaradi raznovrstnih brezplačnih in nizkocenovnih marketinških možnosti, ki jih ponujajo družabna omrežja, so se zmanjšale razlike med možnostmi oglaševanja za mala in velika podjetja. Če so si v preteklosti obsežne marketinške kampanje, pri čemer se je doseglo večje število ljudi (televizijski oglasi, objave prek radia) privoščila le redka podjetja, je oglaševanje prek družabnih omrežij dostopno vsem. Socialna omrežja so v tem oziru torej prinesla prednost predvsem manjšim podjetjem.

Vpliv na način širjenja informacij

Z družabnimi omrežji je postalo deljenje informacij enostavno. Podjetja lahko množici ljudi hitro in učinkovito sporočijo, da so na trg dala nov produkt, jih informirajo o aktualnih popustih, nagradnih igrah, predstavitvah produktov in o splošnih informacijah glede določenega področja.

Objave so lahko v obliki besedila, slik ali videev. Za komunikacijo na družabnih omrežjih je značilno, da je veliko bolj neformalna in sproščena. Ker gre za platformo, kjer gre v prvi vrsti za povezovanje med prijatelji, tudi podjetja lahko pristopajo na bolj lahkoten in zabaven način.

Podjetje lahko s plačanimi oglasi doseže, da določeno objavo vidi še večje število ljudi. Objave se tako ne prikazujejo le tistim, ki so stran podjetja že všečkali, ampak tudi drugim, ki bi jih stvar lahko zanimala. Prek plačljivih oglasov se objave prikazujejo ljudem iz ciljne skupine posameznega podjetja. Lahko gre za spolno, starostno ali geografsko opredelitev tipa ljudi, ki jih bo ponudba najverjetneje zanimala. Poleg tega se objave prikazujejo tistim uporabnikom družabnih omrežij, ki so v preteklosti všečkala podobne izdelke in storitve.

Širjenje dobrih idej in opozarjanje na določene problematike

Na klasični spletni strani podjetja so zaradi preglednosti zbrane le ključne informacije. Na družabnih omrežjih pa si podjetje lahko privošči objavljanje vsebin, ki niso nujno vezana na dejavnost, s katero se ukvarjajo. V bistvu je to celo priporočljivo.

Podjetja, ki delujejo s socialno noto in ki jih pri delovanju vodijo določene vrednost, ki si želijo izboljšati stanje v družbi, lahko prek socialnih omrežij svoje privržence obveščajo o tematikah, ki bi jih radi predstavili. Na tak način pa lahko tudi privrženci dobijo večje zaupanje do podjetja, kar je torej prednost za obe strani.

Podjetje lahko npr. deli objave o škodljivem vplivu odpadkov v okolju. S tem privržencem da vedeti, da je okoljsko ozaveščeno, kar naj bi se odražalo tudi na načinu poslovanja in opravljanju storitev.

Vidnost podjetij

Včasih je pri startupih trajalo leta in leta, da jih je spoznalo širše občinstvo. Taka podjetja so bila lahko dolgo časa prepoznavna le v bližnji okolici. Če pa se taka podjetja v današnjih časih ustvarijo svoj profil na socialnih omrežjih in se zraven odločijo za nekaj plačanih oglasov, lahko glas o njih hitro zaokroži. Če gre za zanimivo in širše uporabno podjetniško idejo, je uspeh zagotovljen.

Vir: jeffbullas.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake: ,