KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo.
Kako zasnovati najbolj učinkovito marketinško strategijo za vaše podjetje? (Vir: Pixabay)

Kako zasnovati najbolj učinkovito marketinško strategijo za vaše podjetje? (Vir: Pixabay)

V sklopu raziskave je bilo ugotovljeno, da kar 46 % podjetij nima postavljene marketinške strategije. Pri tem jih 16 % strategijo sicer ima postavljeno, vendar je zaenkrat še niso prenesla v prakso.

Vsekakor je zelo priporočljivo, da vsako podjetje izdela konkreten načrt, kako se bo lotilo področja marketinga. Tako namreč lahko skozi določeno obdobje vidi, kako učinkovita je določena taktika, se uči iz napak ter postavi novo strategijo, ki mu bo v večji meri pomagala dosegati cilje.

Najprej ugotovite, kaj želite doseči

Za katero marketinško strategijo se boste odločili, je v veliki meri odvisno od tega, kaj želite z njo doseči. Pri tem glejte širšo sliko in najprej ugotovite, kateri so cilji, ki jih zasleduje vaše podjetje. Si želite z marketinškimi dejavnostmi povečati prepoznavnost in ugled podjetja? Želite povečati prodajo? Si želite postati prepoznavni tudi na tujih trgih?

Priporočljivo je, da se že na začetku odločite, na kakšen način boste merili rezultate vaših potez. Tako boste lahko ugotovili, katera izmed njih je najbolj uspešna, katero pa je zaradi šibkih učinkov bolj smiselno opustiti. Konverzijo lahko analizirate prek Google Analytics, učinke vsebinskega marketinga pa merite z BuzzSumo.

Če ste se marketinga lotevali tudi v preteklosti, vam tovrstni izsledki lahko služijo kot iztočnica za vnaprejšnje akcije. Analizirajte, katere poteze so se izkazale kot najbolj uspešne. Po drugi strani pa se zavedajte tudi največjih napak, ki ste jih naredili na tem področju. Tako v prihodnje ne boste več ponavljali istih napak, boste pa lahko v strategijo vnesli še več taktik, ki so se izkazale kot uspešne. Pri tem jasno opredelite časovno obdobje, ki ga boste preučevali. Najbolje je, da uporabite tako dolgo časovno obdobje, za kolikor vnaprej bi radi načrtovali naslednjo strategijo. Lahko izberete eno leto, pol leta ali četrtletje.

Priporočljivo je, da zberete čim več podatkov, kako se marketinga lotevajo podjetja, ki delujejo v enaki panogi. Tako lahko vidite, kaj vžge in kaj ne. Seveda se potrudite, da boste zasnovali svojo unikatno marketinško strategijo. Vseeno pa vam lahko zgledi pridejo prav, da razširite obzorja in dobite še več idej. Na področju SEO lahko npr. raziščete ključne besede, ki pripeljejo največ prometa na vašo stran ali stran konkurenta. Tako boste dobili uporabno izhodišče za vnaprej.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Uporabite jezik vaše ciljne publike

Ko oblikujete marketinško strategijo, ne pozabite na bistven podatek; kdo je ciljna publika, ki jo nagovarjate? Ko veste, koga nagovarjate, se boste lažje odločili, kje se pojavljati in na kakšen način nagovarjati ljudi. Če so vaša ciljna publika najstniki, bodo marketinška besedila povsem drugačna, kot če ponujate storitve za upokojence ali mlade mamice. Poznavanje vaše ciljne publike je bistvo, okoli katerega se vse vrti.

Če svojih ciljnih strank niste identificirali že prej, se tega lotite zdaj. Najprej navedite osnovne demografske lastnosti, kot so starost, spol in kraj.

Nato razmislite, s katerimi problemi se srečujejo ti ljudje in kako jim vi lahko pomagate pri tem. Skušajte iti čim globlje in opredelite njihove želje, cilje in strahove.

V naslednjem koraku se vprašajte, s čim ali s kom lahko razpolagate v zvezi z načrtovanjem digitalnega marketinga. Koliko denarja nameravate porabiti v te namene? Na katerih digitalnih kanalih se nameravate pojavljati? Koliko časa nameravate posvetiti tem dejavnostim oziroma koliko ljudi imate na voljo, da bi opravljali naloge s tega področja?

Finance: Določite skupno vsoto denarja, ki ga nameravate v določenem obdobju porabiti za marketinške aktivnosti. Glede na podatke iz preteklosti ali ugotovitve na podlagi preučevanja konkurence se odločite, katerim dejavnostim boste namenili največ denarja. Katerih vrst plačanih oglasov se boste posluževali, če sploh? Preverite, katere akcije so vam v preteklosti prinesle največjo dodano vrednost; povečanje prodaje oziroma prepoznavnosti. V tiste taktike investirajte več denarja.

Ljudje: Če se podjetništva lotevate sami, se boste verjetno sami lotili tudi marketinga. V tem primeru določite število ur, ki jih boste na tedenski bazi porabili za to. Če imate za sabo ekipo, izberite nekaj posameznikov, ki imajo največ znanja in izkušenj s tega področja. Po potrebi razširite ekipo in v podjetje prinesite nova znanja. Boste celoten marketing izvajali znotraj podjetja ali boste vsaj del zaupali zunanjim strokovnjakom? V tem primeru boste imeli več časa, da se posvetite osnovni dejavnosti. Priporočljivo je, da od ekipe pridobite čim več idej, kako bi še lahko izboljšali marketing.

Naredite plan, vendar ostanite fleksibilni

Mogoče se vam zdi ta napotek nekoliko nenavaden. Zakaj bi naredil načrt, potem pa se ga ne bi držal?

Gre za to, da je marketing zelo gibljiva tvorba, je priporočljivo narediti ogrodje, ki ga po potrebi prilagajate novim spoznanjem, trendom in aktualnim dogodkom. Lahko zastavite celotno kampanjo, potem pa na neki točki vidite, da je ljudje niso dobro sprejeli. V tem primeru je nesmiselno nadaljevati z obstoječim modelom. Prav zato je zelo priporočljivo, da najdete načine, da merite rezultate posameznih korakov, ki ste jih ubrali.

Priporočljivo je, da kreirate poseben koledarček, iz katerega je razvidno, kdaj nameravate ubrati posamezno akcijo. Za te namene lahko uporabite Google Calendar. Tak dokument lahko delite s sodelavci, ki bodo po potrebi vnesli popravke in spremembe.

Če ste naredili marketinški načrt, ki se kasneje izkaže kot neuspešen, poskusite ugotoviti, zakaj je temu tako. Gre za samo vsebino, je razlog v neprimerni uri, ko ste nekaj objavili? Poskusite spremeniti katerega od elementov in videli boste, če se bo uspeh povečal.

Vir: digitalmarketinginstitute.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

Naj gre za bolj ali manj poznano ime, za podjetnika se registracija znamke lahko izkaže kot ključna investicija na njegovi podjetniški poti in mu prihrani marsikatero nevšečnost. Zato je pomembno, da podjetnik še pred podajo v podjetniške vode razume, zakaj so znamke pomemben element pri rasti in razvijanju njegovega poslovanja. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje