“Ljudje se ponovno učijo tujih jezikov za zabavo”

S sodobnimi metodami poučevanja Jezikovna akademija skrbi za kakovostno učenje tujih jezikov za celoten spekter prebivalstva - od otrok do najzahtevnejših poslovnežev. Finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2016 želijo postati vodilni ponudnik jezikovnih tečajev in prevajalskih storitev na slovenskem trgu.
jezikovna-akademija

Ekipa Jezikovne akademije ima ambiciozne načrte za prihodnost (vir: Jezikovna akademija)

“Zaenkrat je naš ciljni in primarni trg še vedno Slovenija. Trenutno imamo na prevodih in jezikovnih tečajih sedem zaposlenih, obenem pa vzporedno sestavljamo ekipo za nov projekt. Aplikacijo za olajšanje prevajalskih tegob smo začeli razvijati ravno v obdobju, ko smo se prijavili na izbor za mladega podjetnika leta. Sedaj smo celoten koncept popeljali na višjo raven. Projekt bo zelo kompleksen in pri njem sodelujemo z večjim številom partnerjev. Lahko rečem, da gre kar za “high-tech” zadevo,” razkriva soustanovitelj Jezikovne akademije Matija Kovač. Skupaj z zagnano ekip sodelavcev je prepričan, da je danes bolj kot kdaj koli potrebno širiti znanja prihodnosti. To misel so si pri Jezikovni akademiji izbrali tudi za svoj moto, saj verjamejo, da je dobra izobrazba, predvsem pa funkcionalno znanje, ključ do uspeha v naši družbi.

Niste se zaustavili samo pri jezikovnih tečajih, temveč ciljate tudi na prevajalski trg?

V bistvu smo razvili celoten spin-off. Prevajalski oddelek se je odcepil v ločeno podjetje, ki sedaj že zelo uspešno deluje in se lahko pohvali z velikimi naročniki. Ekipa se je razširila, bistveno smo povečali prisotnost na slovenskem trgu. Predvsem smo veseli, da smo pridobili nekaj velikih naročnikov iz gospodarstva. Velik pomen smo namenili tudi preostalim vsebinam, tako da v zadnjem obdobju izvajamo vedno več tečajev za otroke. Gre za nov in pomemben segment v širitvi podjetja, saj ima to področje zelo velik potencial.

Ste zadovoljni z zanimanjem za vaše storitve?

Imamo približno 500 aktivnih tečajnikov mesečno po celotni državi na 15 lokacijah od Murske Sobote do Kopra. Tečaje za podjetja izvajamo na sedežih teh podjetij. Zanimanja je vedno več, saj podjetniki iz leta v leto bolj spoznavajo, da je znanje jezikov zelo pomembno pri njihovem poslovanju. Potrudimo se, da prilagodimo program za vsako podjetje posebej. Vzamemo si čas, izdelamo učni načrt in gradivo. Pri večjih podjetjih še dodatno prilagodimo vsebine, tako da imajo delavci v proizvodnji drugačne vsebine kot pa na primer uprava. Vedno več je individualnih tečajev za vodstvene kadre. Veliko delamo na javnem nastopanju, v zadnjem obdobju pa pripravljamo tudi posebne delavnice.

Za katere jezike trenutno vlada največje zanimanje?

Sam sem pred leti študiral kitajščino, saj sem pričakoval, da bo prej ali slej prišlo do določene prevlade v komunikaciji s kitajskim gospodarstvom, vendar sta trenutno angleščina in nemščina še vedno “glavna jezika” v svetu gospodarstva. Seveda ne škodi, če znaš vsaj osnove jezika države, s katero sodeluješ, predvsem kakšne vljudnostne fraze. Pred časom je bila zelo popularna ruščina, a se je v zadnjem obdobju zanimanje znižalo.

Torej med tečajniki prevladujejo poslovneži?

Zanimivo je, da so se še pred nekaj leti tečajev posamezniki v največji meri udeleževali iz poslovnih razlogov, sedaj pa je vedno več ljudi, ki se novih jezikov učijo za hobi in v turistične namene, tako da se je ponovno povečalo zanimanje za španščino in italijanščino. Če smo še pred nekaj leti spremljali predvsem učenje jezikov zaradi kariernih razlogov, se je zdaj ponovno povečal interes za učenje za zabavo. Kot sem že dejal je zanimanje za angleščino in nemščino še vedno največje.

Na kakšen način vaši tečajniki pridobivajo nova znanja?

Tečajnikom ponujamo učenje po “hibridni” metodi, kar pomeni, da del tečaja poteka preko spletne učilnice, kjer tečajniki delajo samostojno, drugi del pa opravijo po konvencionalni metodi v naših prostorih v manjših skupinah pod vodstvom predavateljev. Skušamo iztisniti tisto najboljše iz obeh načinov. V spletni učilnici lahko utrjujejo slovnico in besedišče, medtem ko drugi del opravijo v živo, saj je komunikacija še vedno ključnega pomena pri učenju jezika.

Kako velik je bil začetni finančni vložek?

Projekt je zelo zanimiv, saj je eden redkih, ki se ga je dalo izpeljati s precej nizkim začetnim finančnim vložkom, če seveda zanemarimo število brezplačnih ur, ki smo jih vložili v začetnem obdobju. Marko Hozjan se s podjetništvom ukvarja že dlje časa in je pred štirimi leti posodil poslovne prostore ter osnovno infrastrukturo za zagon podjetja, medtem ko sem sam k projektu prispeval predvsem svoj čas in prinesel znanje s področja jezikov in poučevanja.

Matija-kovac-jezikovna-akademija

“Če narediš kakovosten produkt, se stvari vedno obrnejo v pravo smer,” poudarja soustanovitelj Jezikovne akademije Matija Kovač (vir: Jezikovna akademija)

Uspešno kandidirate tudi za državna sredstva?

Zaenkrat nismo dobili niti evra pomoči s strani države oziroma investitorjev. Vedno imamo “odprte oči”, vendar na žalost zaenkrat še nismo imeli sreče, da bi prišli do finančnih sredstev preko raznih razpisov ali nepovratnih subvencij za zaposlovanje. Zaradi birokratskih omejitev vedno ostanemo praznih rok, čeprav bi bila vsakršna finančna injekcija zelo dobrodošla. Sprijaznili smo se s tem, da si na koncu vedno odvisen sam od sebe. Če narediš kakovosten produkt, se stvari vedno obrnejo v pravo smer. Konkurenca je prisotna in večina podjetij je na trgu precej dlje časa kot Jezikovna akademija. To je prednost za njih, vendar imamo po drugi strani precej bolj sodoben pristop.

Vam takšen pristop prinaša rast?

Naše podjetje se lahko pohvali s stabilno rastjo, tako na področju jezikovnih tečajev kot prevodov. V dveh letih smo praktično podvojili prihodke, v naslednjem obdobju pa načrtujemo približno 30-odstotno rast prihodkov. Trg je omejen, tako da bomo težko še naprej dosegali “dramatične” številke. Posledično veliko časa namenjamo razvoju novih projektov. V naslednjih petih letih želimo dominirati na trgu jezikovnih tečajev za vse spektre prebivalstva in gospodarstva. Vedno več bomo vlagali v on-line učenje, saj si tega trg nedvomno želi.

Se morda obeta večji vložek tudi v marketing?

Z leti smo uspeli zgraditi dovolj prepoznavno znamko, tako da se vložki v PR in marketing v zadnjem obdobju malce znižali. Delamo predvsem na vsebinskem marketingu s pametnimi vložki. Ne mečemo denarja v oglasni prostor, temveč skušamo s pametnimi in pravilno pozicioniranimi vsebinami pritegniti uporabnike in jih po prodajnem lijaku počasi skonvertirati v kupce. Zadovoljni smo s številom obiskovalcev na naši spletni strani. Skušamo jih pritegniti s SEO optimiziacijo spletne strani in ostalih kanalov. Kmalu bo luč sveta ugledala nova spletna stran, ki bo še bolj prodajno optimizirana in verjamemo, da bodo učinki še boljši.

So del pametnega marketinga tudi prijave na izbore, kot je na primer Mladi podjetnik leta?

Ravno izbor Mladi podjetnik leta je pripomogel k večji prepoznavnosti Jezikovne akademije ter nam ponudil nova znanja na področju marketinga, tako da je bil za nas zelo pomemben in na nek način celo prelomen. Z večino udeležencev smo se povezali, saj gre za podobno generacijo podjetnikov. S finalisti smo v rednem stiku in si pomagamo pri raznih projektih. To povezovanje je zelo dobrodošlo. Zavod Mladi podjetnik poleg poučnih vsebin ponuja več kot dobrodošlo vlogo pri tem povezovanju, zato si zasluži vse pohvale.

Kaj je najbolj pomembno za uspešno sodelovanje na takšnih izborih?

Pri prijavah na izbore je po mojem mnenju ključnega pomena močan poslovni model, saj tako komisija na izborih kot potencialni investitorji temu dajejo največji pomen. Včasih smo podjetniki preveč produktno ali prodajno orientirani. Premalo pozornosti dajemo temu, da je potrebno predvsem prepričati investitorje, ki dajejo velik pomen ekonomskim vidikom projekta. Vsi elementi, ki so del dobrega poslovnega modela, morajo biti dodelani “v nulo”.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Le še 10 dni časa za prijavo na izbor Mladi podjetnik leta 2018!

Le še 10 dni časa za prijavo na izbor Mladi podjetnik leta 2018!

V četrtek, 31. maja 2018, ob 23:59 uri, se izteče rok za prijavo na izbor Mladi podjetnik leta 2018, ki ga letos v Zavodu mladi podjetnik organiziramo že osmič zapovrstjo. Preberite več >>

Raje kot v nakup Ferrarija investirata v razvoj

Raje kot v nakup Ferrarija investirata v razvoj

Zgodba sežanskega podjetja TNG Oprema in njihove blagovne znamke KingsBox je nedvomno zgodba o uspehu. Glede na vnemo Luke Železnika in Dejana Kobala je pred podjetjem novo uspešno obdobje. Preberite več >>

Konferenca PODIM z rekordnimi številkami

Konferenca PODIM z rekordnimi številkami

Letošnja konferenca PODIM se lahko pohvali z rekordnimi številkami. V Maribor je prispelo več kot 1000 udeležencev iz 25 držav, med katerimi so številni ugledneži. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

Pivovarna Pelicon je mikropivovarna, ki deluje v Ajdovščini, osrčju Vipavske doline. Vari nefiltrirana, nepasterizirana piva polnega okusa, ki jih lahko najdemo v lokalih po celotni Sloveniji. Anita Lozar in Matej Pelicon sta naša stara znanca, ki smo ju med drugim spoznali v času Kickstarter kampanje. V letu 2017 smo jima podelili naziv mladi podjetnik leta, kar je posledica njunega dobrega dela v preteklih letih. Preberite več >>

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pred nami je osmi izbor za Mladega podjetnika leta, ki zmagovalcem poleg novih poslovnih priložnosti obljublja tudi mamljive nagrade. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje