Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter.
družbena omrežja in seo

Kakšen vpliv imajo družbena omrežja na SEO? (Vir slike: Pixabay.com)

Le redki lastniki spletnih strani si dandanes ne prizadevajo za čim večjo promocijo svojih objav preko družbenih omrežij. V to vložijo ogromno dela in časa in mnogi se ob tem sprašujejo, ali imajo njihove objave na Facebooku, LinkedInu ali Twitterju tudi kakšen vpliv na pozicije spletne strani v spletnih iskalnikih.

Odgovor na to vprašanje ni preprost, toda na splošno lahko zaključimo, da objave na družbenih omrežjih (t.i. Social Signals) vplivajo na optimizacijo spletnih strani. Poleg tega prinašajo kopico drugih ugodnosti za lastnike spletnih strani, ki si želijo razširiti glas o svojih produktih, storitvah ali zgolj objavljenih vsebinah: služijo namreč tudi kot indikator o priljubljenosti in zanesljivosti blagovne znamke pri potencialnih kupcih, dajejo potrditev že obstoječim uporabnikom, da so se pri izbiri za storitve ali produkte odločili pravilno, nenazadnje tudi iskalnim algoritmom omogočajo enostavno prepoznavanje najbolj primernih vsebin za posamezne uporabnike spletnih iskalnikov. O vplivu objav na družbenih omrežjih na gradnjo blagovne znamke bomo pisali drugič, sedaj pa se posvetimo vplivu, ki ga imajo objave na družbenih omrežjih na optimizacijo spletnih strani.

Spoznajte SEO na MP izobraževanju >>

Gre za temo, ki je bila že neštetokrat preučena s strani SEO strokovnjakov

Večletna ugibanja o tem, ali imajo objave na družbenih omrežij vpliv na pozicije spletnih strani v iskalnikih, je dokončno potrdil Matt Cuts, (sedaj že nekdanji) vodja oddelka za kvaliteto iskanja v spletnem iskalniku Google, in celo dejal, da je vloga tovrstnih objav pri visokih SEO pozicijah pravzaprav zelo velika. S številnimi rednimi (in izrednimi) posodobitvami algoritmov pa Google njen vpliv z leti zgolj še povečuje.

Poglejmo si nekatere najpomembnejše elemente objav na družbenih omrežjih, na katere morate biti pozorni, saj imajo pomemben in direkten vpliv na optimizacijo spletnih strani:

facebook všečki mladipodjetnik.si

  • število všečkov Facebook strani podjetja;
  • število delitev posameznih objav na Facebooku;
  • število sledilcev na Twittter strani podjetja;
  • število tvitov, ki vključujejo povezavo na spletno ali Twitter stran podjetja;
  • število ljudi, ki Google+ stran podjetja dodajo v svoj krog interesa;

Da bi torej dosegli čim večji učinek, čimprej ustvarite profile na Facebooku, Twitterju, LinkedInu, Pinterestu, Youtubu in drugih družbenih omrežjih, nato pa na svojo spletno stran vključite gumbe s povezavami do njih (“like” in “follow”) ter gumbe za deljenje vsebin na družbenih omrežjih (“like”, “recommend”, “tweet” ipd.). Priporočljivo je, da na svojo spletno stran dodate tudi blog ter nanj redno dodajate nove vsebine, ki jih bodo vaši bralci in obiskovalci nato enostavno lahko všečkali in delili z drugimi ljudmi.

Kako bo v prihodnje?

Za prihodnost je pričakovati, da bodo iskalni algoritmi Googla družbenim omrežjem dajali vse večji pomen. Vse več ljudi namreč uporablja družbena omrežja, temu primerno pa narašča tudi število objav. Potrošniki vse bolj pogosto komunicirajo z njihovimi najljubšimi blagovnimi znamkami kar preko družbenih omrežij, podjetja pa čedalje bolj skrbijo za to, da so njihovi spletni profili enostavno dostopni. Posledično je njihova blagovna znamka bolj priljubljena med ljudmi, zvišata pa se tako stopnja konverzije kot tudi prodaja.

Vir: mpingesolutions.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Optimizacija spletne strani

Optimizacija spletne strani

Vsaka spletna stran potrebuje obiskovalce, ki so potencialni kupci storitev, ki jih podjetje ponuja. Te lahko pridobimo na različne načine, eden izmed najbolj privlačnih je SEO oziroma optimizacija spletne strani, ki je čedalje bolj uveljavljena. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje