Kampanje na platformi GoFundMe zbrale že 3 milijarde dolarjev!

GoFundMe, ki poleg Kickstarterja in IndieGoGo velja za eno najbolj priljubljenih platform za množično financiranje, dosega presenetljive rezultate. Takšne, zaradi katerih vse bolj opozarja nase. Njene dosežke opažajo tudi podjetja, kot je PayPal, ki se menda celo zanima za nakup.
Kampanje na platformi GoFundMe zbrale že 3 milijarde dolarjev!

Platforma GoFundMe je ocenjena na 600 milijonov dolarjev (Vir slike: GoFundMe).

GoFundMe je na posebni misiji: platforma je presegla nov mejnik, projekti, ki so se predstavili na njej, so skupaj zbrali že več kot 3 milijarde dolarjev. Številka je še bolj zanimiva, ko dodamo, da so njeni projekti do maja letos zbrali 2 milijardi in da se število podpornikov v teh šestih mesecih ni prav nič povečalo. Baza ostaja 25-milijonska, je sporočila ekipa GoFundMe.

Kot kaže, je število oziroma vsota donacij skozi mesece narasla, vzrok pa je vse večja kredibilnost in zaupanje v platformo. Platforma je sicer zrasla na temeljih zbiranja podpore za dobrodelne in druge namene. Prek platforme so podporniki uspeli zbrati kar 11 milijonov dolarjev za prizadete v poplavah v Louisiani in 7,8 milijona dolarjev za žrtve in družine strelskega obračuna v Floridi.

Ena od kampanj, ki se je predstavljala na tej platformi, si je za cilj zastavila 3 tisoč dolarjev, ob koncu pa zbrala kar 100-krat več donacij: 384.270 dolarjev.

Platformo sta zasnovala Andrew Ballester in Brad Damphouse leta 2008 v San Diegu. Za GoFundMe, ki se postavlja ob bok Kickstarterju in IndieGoGu (le z drugačnim namenom), sta zbrala neznano vsoto denarja s strani skladov, kot so Accel, Techonology Crossover, Capital, Greylock in Meritech. Pozneje je vanjo vložil še Stripes.

Investitorji so si menda vzeli precejšen kos podjetja, ustanovitelja pa vmes izplačali. Na mestu direktorja zdaj sedi Rob Solomon. Zadnja znana vrednost platforme se vrti 600 milijonov dolarjev. GoFundMe naj bi mesečno po takratnih pričakovanjih vrtel 100-milijonsko številko v zelencih, platforma pa naj bi dosegala 300-odstotno rast.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: