Kampanje na platformi GoFundMe zbrale že 3 milijarde dolarjev!

GoFundMe, ki poleg Kickstarterja in IndieGoGo velja za eno najbolj priljubljenih platform za množično financiranje, dosega presenetljive rezultate. Takšne, zaradi katerih vse bolj opozarja nase. Njene dosežke opažajo tudi podjetja, kot je PayPal, ki se menda celo zanima za nakup.
Kampanje na platformi GoFundMe zbrale že 3 milijarde dolarjev!

Platforma GoFundMe je ocenjena na 600 milijonov dolarjev (Vir slike: GoFundMe).

GoFundMe je na posebni misiji: platforma je presegla nov mejnik, projekti, ki so se predstavili na njej, so skupaj zbrali že več kot 3 milijarde dolarjev. Številka je še bolj zanimiva, ko dodamo, da so njeni projekti do maja letos zbrali 2 milijardi in da se število podpornikov v teh šestih mesecih ni prav nič povečalo. Baza ostaja 25-milijonska, je sporočila ekipa GoFundMe.

Kot kaže, je število oziroma vsota donacij skozi mesece narasla, vzrok pa je vse večja kredibilnost in zaupanje v platformo. Platforma je sicer zrasla na temeljih zbiranja podpore za dobrodelne in druge namene. Prek platforme so podporniki uspeli zbrati kar 11 milijonov dolarjev za prizadete v poplavah v Louisiani in 7,8 milijona dolarjev za žrtve in družine strelskega obračuna v Floridi.

Ena od kampanj, ki se je predstavljala na tej platformi, si je za cilj zastavila 3 tisoč dolarjev, ob koncu pa zbrala kar 100-krat več donacij: 384.270 dolarjev.

Platformo sta zasnovala Andrew Ballester in Brad Damphouse leta 2008 v San Diegu. Za GoFundMe, ki se postavlja ob bok Kickstarterju in IndieGoGu (le z drugačnim namenom), sta zbrala neznano vsoto denarja s strani skladov, kot so Accel, Techonology Crossover, Capital, Greylock in Meritech. Pozneje je vanjo vložil še Stripes.

Investitorji so si menda vzeli precejšen kos podjetja, ustanovitelja pa vmes izplačali. Na mestu direktorja zdaj sedi Rob Solomon. Zadnja znana vrednost platforme se vrti 600 milijonov dolarjev. GoFundMe naj bi mesečno po takratnih pričakovanjih vrtel 100-milijonsko številko v zelencih, platforma pa naj bi dosegala 300-odstotno rast.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje