Kdo je zmagal na Startup vikendu?

Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani se je v sodelovanju z Ljubljanskim univerzitetnim inkubatorjem med 24. in 26. marcem odvil že tradicionalni dogodek Startup vikend, ki je namenjen študentom z izvirnimi idejami, ki začenjajo svojo podjetniško pot. Predstavljamo zmagovalne ekipe.
Kdo je zmagal na Startup vikendu?

Na Startup vikendu so študentje razvijali svoje poslovne ideje.

Startup vikenda, ki se je odvijal med 24. in 26. marcem 2017 na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, se je udeležilo več kot 150 študentk in študentov, ki želijo uresničiti svoje ideje in stopiti na podjetniško pot.

Zmagovalne tri ekipe je izbrala strokovna komisija v sestavi:

  • Matej Stevanovič, Ljubljanski univerzitetni inkubator
  • prof. dr. Aleš Vahčič, podjetnik in oče poučevanja koncepta d.school v Sloveniji
  • dr. Aleš Pustovrh, ABC pospeševalnik
  • Stella Korošec, Equa / Goat Story
  • Patricia Bevc, Yummi Apparel, zmagovalka lanskoletnega Startup vikenda
  • Egon Ravbar, Zavod mladi podjetnik

V nadaljevanju predstavljamo zmagovalne ekipe, ki so dokazale, da lahko v treh dneh s trdim delom razvijejo svojo poslovno idejo.

1. Shine Brown

Skupino Shine Brown sestavljajo študentje Ekonomske fakultete v Ljubljani Nika Cerič, Maja Čope, Anita Repše, Ema Lipej, Marko Šajn in Rok Štifter. Na Startup vikendu so dokazali, da sta njihova kreativnost in inovativnost brezmejni, zmaga pa bo močno zaznamovala njihovo prihodnost.

Ekipa Shine Brown.

Shine Brown je ročno izdelana kozmetika, ki pomaga pri hitrejšem in intenzivnejšem pridobivanju privlačne zagorele polti. Ideja se je članom ekipe porodila nenadoma ob druženju na kavi pred Startup vikendom. So zelo timsko naravnana ekipa, in čeprav so študentje z istega področja, so v dveh dneh dosegli največji napredek.

Zavedajo se, da se morajo hitro učiti in biti osredotočeni na ustvarjanje vrednosti za kupca ter da biti uspešen podjetnik pomeni velikokrat iti preko svojih zmožnosti. Na Startup vikendu so se naučili, da so lahko v tako kratkem času zelo produktivni, če v delo vložijo vso svojo energijo.

Kozmetika Shine Brown.

Njihova zagnanost se kaže v tem, da svojo idejo že realizirajo na trgu. Ekipa je v postopku pridobivanja potrebne dokumentacije za ustanovitev podjetja, na Facebooku in svoji spletni strani pa že pobirajo naročila za svoje izdelke.

Svoje izdelke tako želijo čim hitreje spraviti v prodajo, po besedah predstavnikov ekipe pa je njihov cilj tudi »prodor na tuje trge«. Trenutno se osredotočajo na iskanje distributorjev, kot so kozmetični saloni, solariji in spletne trgovine.

Vsem, ki bi bili letos na plaži radi videti še bolj privlačno, sporočajo, da pohitite s prednaročilom, saj je prva serija že pošla; v izdelavi pa je že nova.

2. MAUHA Bag

Na Startup vikendu je ekipa, sestavljena iz šestih študentov Naravoslovno-tehniške fakultete z Oddelka za tekstilstvo, grafiko in oblikovanje (Marko Javeršek, Andreja Vidas, Žan Mlinarič, Anja Ferjančič, Maruša Gorjanc in Nadia Hozić) ter študentke Ekonomske fakultete (Nina Jesenovec), v kratkem času uresničila svojo poslovno idejo pod imenom MAUHA Bag.

Ekipa MAUHA Bag.

MAUHA Bag rešuje problem deskarjev na vodi, ki vso svojo opremo s težavo tovorijo na različne kraje. Torba je tako namenjena vsem ljubiteljem deskanja, ponuja pa možnost nošenja na dva načina: za prenašanje deske in kot nahrbtnik v prostem času.

Prototip MAUHA Bag.

Prvi prototip inovativne torbe in zabaven video njegove uporabe si lahko ogledate na družabnih omrežjih Instagram in Facebook. Na njihovi strani na Facebooku boste našli tudi vse dodatne informacije in kontaktne podatke. Dobra novica: pobiranje prednaročil že poteka!

3. CupClip

Kava nas napaja in navdihuje. Kava pa je tudi krivec za projekt CupClip, za katerim stojijo štirje študentje grafičnih in interaktivnih komunikacij (Luka Svetic, Aljaž Pucelj, Barbara Karničar in Kaja Breskvar) in študent ekonomije (Matic Korošic).

Ekipa CupClip.

CupClip je drugačen kavni filter, ki izboljša okus kave in iz nje izloči nezaželeno kavno usedlino. Ekipa tako želi s svojo zgodbo polepšati jutra svojim strankam, pri nadaljnjem delu pa jih spodbuja tudi pozitiven odziv na družabnih omrežjih.

Na Startup vikendu so člani ekipe prišli do spoznanja, da lahko v treh dneh naredijo marsikaj: »Od ideje do delujočega prototipa, vendar je pot do končnega produkta in ‘rešitve’ seveda daljša od treh dni intenzivnega dela.«

Prototip CupClip.

Po uspešno zaključenem Startup vikendu je največji izziv, s katerim se bodo soočili, čim hitrejša izdelava končnega izdelka. Nato sledi njegova predstavitev na domačem trgu, dolgoročno pa seveda ciljajo tudi na tujino. Dodaten izziv zanje predstavlja tudi »samo načrtovanje promocije in predstavitev izdelka širši javnosti (uporabnikom)«.

Člani ekipe pravijo, da so že prejeli nekaj ponudb za sodelovanje, in sicer od spletnih trgovin in manjših trgovin iz Ljubljane.

Vse novosti v zvezi s CupClipom sproti objavljajo na družabnih omrežjih Instagram in Facebook, na njihovi spletni strani pa se lahko naročite tudi na prejemanje novic – tako boste prvi izvedeli, kdaj bo CupClip mogoče tudi kupiti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

6. in 7. marca bo potekal polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI. Podjetniška žirija je nedavno pregledala rekordnih 203 poslovnih modelov. V nadaljevanju predstavljamo program polfinalnega dogodka in potek tekmovanja. Preberite več >>

18 inovativnih podjetniških idej dokazuje, da smo Slovenci podjeten narod

18 inovativnih podjetniških idej dokazuje, da smo Slovenci podjeten narod

Jesenski Startup vikend Maribor, na katerem je razvijalo svoje podjetniške ideje več kot 40 udeležencev, je presegel vsa pričakovanja, tako po zrelosti idej, kot tudi zagnanosti podjetnikov, ki so v samo 3 dneh naredili izjemen napredek in tako stopili korak naprej k realizaciji in vstopu produktov na trg. Preberite več >>

Kako privarčevati začetni kapital za svoj startup?

Kako privarčevati začetni kapital za svoj startup?

Vprašajte katerega koli podjetnika, kaj je najzahtevnejši del ustanovitve in vodenja lastnega podjetja in odgovoril vam bo, da je to pridobitev zagonskega kapitala. Običajno si ljudje na začetku svoje lastne poslovne poti izposodijo denar od prijateljev in družine. Preberite več >>

Cilj uvajanja kakovosti in standardov je zmanjševanje tveganj

Cilj uvajanja kakovosti in standardov je zmanjševanje tveganj

Pred nekaj dnevi je v Trbovljah potekalo prvo letošnje srečanje programa HardwareSTART na temo testiranja in certifikacij. Z nami je svoje znanje in nasvete delil Mihael Gornik, vodja kakovosti v podjetju Dewesoft. Preberite več >>

5 načinov za nižje tveganje za vaš posel

5 načinov za nižje tveganje za vaš posel

Na kakšen način lahko podjetnik zmanjša tveganje za svoj posel? Statistika propadlih startupov je visoka, zato večina podjetnikov dvakrat premisli, preden stopi na to pot. Preberite več >>

Uveljavljanje koncepta vitkega podjetja v startupih

Uveljavljanje koncepta vitkega podjetja v startupih

Podjetništvo od posameznika zahteva hitre in učinkovite odločitve, saj je tržišče izredno dinamično in se hitro spreminja. V poslovne procese podjetja je zato venomer potrebno uveljavljati inovacije, ki bodo poskrbele, da bomo ostali korak pred konkurenco. Preberite več >>

Kooperativa 103: priložnost, da butični izdelki hitreje pridejo na police velikih trgovcev

Kooperativa 103: priložnost, da butični izdelki hitreje pridejo na police velikih trgovcev

Pred dvema letoma ustanovljena zadruga je prihodnost prehrambene industrije, vsaj za butične proizvajalce in podjetja na začetku poti, ko še nimajo polno izkoriščenih linij, je prepričan Rok Starič, direktor Rok’s nut, ki je zadrugo ustanovil skupaj s podjetji Pokica, Pohorske dobrote in Kmetijo Vizjak. Združili so proizvodnjo pod eno streho, kjer lahko delajo več različnih segmentov prehrambenih izdelkov, zraven pa sprejemejo tudi druga podjetja, ki potrebujejo opremo in lahko Kooperativi 103 prinesejo dodano vrednost. Preberite več >>

Priložnost za okoljske startupe: Prijavite se na BASF Innovation Hub 2022!

Priložnost za okoljske startupe: Prijavite se na BASF Innovation Hub 2022!

Zagonski podjetniki, ki razvijajo poslovne ideje na področju obnovljivih virov energije, imajo zdaj priložnost, da pridobijo nova znanja, nekaj zagonskih sredstev in mrežo, ki jo bodo lahko koristili v svoj prid pri nadaljnjem razvoju podjetniške ideje. Vodilno svetovno kemijsko podjetje BASF namreč odpira BASF Innovation Hub 2022, v okviru katerega bodo podprli ideje zagonskih podjetij, ne glede na njihovo stopnjo razvoja, ter ideje inovatorjev. Skupni nagradni sklad znaša 20.000 evrov. Preberite več >>

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

Zbiranje sredstev je izjemno naporno in dolgotrajno početje – zahtevni sestanki s potencialnimi vlagatelji podnevi, mučno ukvarjanje s številkami ponoči. Čeprav vas lahko proces izčrpa, se ne smete predati. Mladim podjetnikom v iskanju investitorjev ponujamo nekaj nasvetov. Preberite več >>

Odprte brezplačne priložnosti razvoja za startupe v EIT Raw Materials

Odprte brezplačne priložnosti razvoja za startupe v EIT Raw Materials

EIT RawMaterials, inovacijska skupnost znotraj Evropskega inštituta za inovacije in tehnologijo, vabi k prijavam na odprte brezplačne priložnosti za spodbujanje razvoja vaših inovacij. Programi so namenjeni obstoječim raziskovalnim skupinam, startupom in malim do srednje velikim podjetjem. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje