Kdo je zmagal na Startup vikendu?
Na Startup vikendu so študentje razvijali svoje poslovne ideje.
Startup vikenda, ki se je odvijal med 24. in 26. marcem 2017 na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, se je udeležilo več kot 150 študentk in študentov, ki želijo uresničiti svoje ideje in stopiti na podjetniško pot.
Zmagovalne tri ekipe je izbrala strokovna komisija v sestavi:
- Matej Stevanovič, Ljubljanski univerzitetni inkubator
- prof. dr. Aleš Vahčič, podjetnik in oče poučevanja koncepta d.school v Sloveniji
- dr. Aleš Pustovrh, ABC pospeševalnik
- Stella Korošec, Equa / Goat Story
- Patricia Bevc, Yummi Apparel, zmagovalka lanskoletnega Startup vikenda
- Egon Ravbar, Zavod mladi podjetnik
V nadaljevanju predstavljamo zmagovalne ekipe, ki so dokazale, da lahko v treh dneh s trdim delom razvijejo svojo poslovno idejo.
1. Shine Brown
Skupino Shine Brown sestavljajo študentje Ekonomske fakultete v Ljubljani Nika Cerič, Maja Čope, Anita Repše, Ema Lipej, Marko Šajn in Rok Štifter. Na Startup vikendu so dokazali, da sta njihova kreativnost in inovativnost brezmejni, zmaga pa bo močno zaznamovala njihovo prihodnost.
Ekipa Shine Brown.
Shine Brown je ročno izdelana kozmetika, ki pomaga pri hitrejšem in intenzivnejšem pridobivanju privlačne zagorele polti. Ideja se je članom ekipe porodila nenadoma ob druženju na kavi pred Startup vikendom. So zelo timsko naravnana ekipa, in čeprav so študentje z istega področja, so v dveh dneh dosegli največji napredek.
Zavedajo se, da se morajo hitro učiti in biti osredotočeni na ustvarjanje vrednosti za kupca ter da biti uspešen podjetnik pomeni velikokrat iti preko svojih zmožnosti. Na Startup vikendu so se naučili, da so lahko v tako kratkem času zelo produktivni, če v delo vložijo vso svojo energijo.
Kozmetika Shine Brown.
Njihova zagnanost se kaže v tem, da svojo idejo že realizirajo na trgu. Ekipa je v postopku pridobivanja potrebne dokumentacije za ustanovitev podjetja, na Facebooku in svoji spletni strani pa že pobirajo naročila za svoje izdelke.
Svoje izdelke tako želijo čim hitreje spraviti v prodajo, po besedah predstavnikov ekipe pa je njihov cilj tudi »prodor na tuje trge«. Trenutno se osredotočajo na iskanje distributorjev, kot so kozmetični saloni, solariji in spletne trgovine.
Vsem, ki bi bili letos na plaži radi videti še bolj privlačno, sporočajo, da pohitite s prednaročilom, saj je prva serija že pošla; v izdelavi pa je že nova.
2. MAUHA Bag
Na Startup vikendu je ekipa, sestavljena iz šestih študentov Naravoslovno-tehniške fakultete z Oddelka za tekstilstvo, grafiko in oblikovanje (Marko Javeršek, Andreja Vidas, Žan Mlinarič, Anja Ferjančič, Maruša Gorjanc in Nadia Hozić) ter študentke Ekonomske fakultete (Nina Jesenovec), v kratkem času uresničila svojo poslovno idejo pod imenom MAUHA Bag.
Ekipa MAUHA Bag.
MAUHA Bag rešuje problem deskarjev na vodi, ki vso svojo opremo s težavo tovorijo na različne kraje. Torba je tako namenjena vsem ljubiteljem deskanja, ponuja pa možnost nošenja na dva načina: za prenašanje deske in kot nahrbtnik v prostem času.
Prototip MAUHA Bag.
Prvi prototip inovativne torbe in zabaven video njegove uporabe si lahko ogledate na družabnih omrežjih Instagram in Facebook. Na njihovi strani na Facebooku boste našli tudi vse dodatne informacije in kontaktne podatke. Dobra novica: pobiranje prednaročil že poteka!
3. CupClip
Kava nas napaja in navdihuje. Kava pa je tudi krivec za projekt CupClip, za katerim stojijo štirje študentje grafičnih in interaktivnih komunikacij (Luka Svetic, Aljaž Pucelj, Barbara Karničar in Kaja Breskvar) in študent ekonomije (Matic Korošic).
Ekipa CupClip.
CupClip je drugačen kavni filter, ki izboljša okus kave in iz nje izloči nezaželeno kavno usedlino. Ekipa tako želi s svojo zgodbo polepšati jutra svojim strankam, pri nadaljnjem delu pa jih spodbuja tudi pozitiven odziv na družabnih omrežjih.
Na Startup vikendu so člani ekipe prišli do spoznanja, da lahko v treh dneh naredijo marsikaj: »Od ideje do delujočega prototipa, vendar je pot do končnega produkta in ‘rešitve’ seveda daljša od treh dni intenzivnega dela.«
Prototip CupClip.
Po uspešno zaključenem Startup vikendu je največji izziv, s katerim se bodo soočili, čim hitrejša izdelava končnega izdelka. Nato sledi njegova predstavitev na domačem trgu, dolgoročno pa seveda ciljajo tudi na tujino. Dodaten izziv zanje predstavlja tudi »samo načrtovanje promocije in predstavitev izdelka širši javnosti (uporabnikom)«.
Člani ekipe pravijo, da so že prejeli nekaj ponudb za sodelovanje, in sicer od spletnih trgovin in manjših trgovin iz Ljubljane.
Vse novosti v zvezi s CupClipom sproti objavljajo na družabnih omrežjih Instagram in Facebook, na njihovi spletni strani pa se lahko naročite tudi na prejemanje novic – tako boste prvi izvedeli, kdaj bo CupClip mogoče tudi kupiti.