Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom.
Kickstarter, Drip

Kickstarter predstavlja Drip. (Vir slike: Kickstarter)

Leta 2012 je glasbena založba Ghostly International zagnala storitev, poimenovano Drip, prek katere so lahko oboževalci podpirali priljubljene glasbenike s plačevanjem naročnin. V tistem trenutku bil Drip sicer nišna storitev, vendar je hkrati v umetniški svet prinesel zanimivo novost. Pred skoraj dvema letoma je Drip postal del platforme Kickstarter.

Kickstarter je namenjen projektom, Drip pa ljudem

Pred kratkim so na Kickstarterju predstavili novo, posodobljeno verzijo storitve Drip. Namenjena je umetnikom in ustvarjalcem z vseh področij, ki jih podpira Kickstarter.

Umetniki, avtorji, razvijalci iger, glasbeniki in filmski delavci uporabljajo Kickstarter za financiranje svojih projektov in oblikovanje skupnosti. Drip pa je orodje za posameznike, ki želijo financirati svojo tekočo ustvarjalno prakso in zgraditi skupnost okoli nje.

Drip je vključujoč in prilagodljiv

V zadnjih letih so se razširila orodja za plačevanje naročnin na ustvarjalce, ki na spletu kontinuirano objavljajo vsebine – podkaste, videe, bloge … Gre za orodja, kot so Flattr, Patreon in Steady.

Kljub temu pa obstaja velika skupina umetnikov in ustvarjalcev, ki menijo, da naročnine ne ustrezajo njihovim kreativnim praksam. Kickstarter želi s storitvijo Drip spremeniti to stanje.

Zato je temelj Dripa avtonomija ustvarjalcev. Vsebine in odnosi, ki jih ustvarjalci oblikujejo na spletu, morajo pripadati njim. V podjetju Kickstarter menijo, da umetniki ne bi smeli biti prisiljeni v uporabo neke platforme, ker je objavljene vsebine pač težko premakniti drugam.

Ustvarjalci, ki bodo uporabljali Drip, bodo tako lahko izvozili svoje podatke in vsebine. Na platformi bodo celo poskrbeli za varen prenos naročnin in podatkov o plačilih na druge naročniške platforme. Po njihovem mnenju namreč avtonomija pomeni, da umetniki niso zavezani uporabi ene same platforme.

Kako bo Drip deloval?

Zagon Dripa bo za ustvarjalca enostaven. Najprej bo moral seveda predstaviti svoje delo. Pomembno je, da razmisli tudi o tem, kaj lahko ponudi svojim naročnikom: dostop do svojega dela, najnovejše vsebine, srečanja v živo ali vpogled v ozadje svojega ustvarjanja. Oboževalci, prijatelji in drugi zainteresirani posamezniki bodo lahko tako delo ustvarjalcev podpirali dolgoročno, ne le v okviru posameznih projektov.

Vsak Drip se bo začel s posebnim »obdobjem za ustanovne člane« (angl. fouding membership period). V tem obdobju bo ustvarjalec oblikoval temelje za svojo podporo – s posebnimi ponudbami, ugodnostmi ali statusi za prve, najzvestejše podpornike.

Kmalu na voljo vsem ustvarjalcem!

Storitev Drip je trenutno na voljo le povabljenim umetnikom in ustvarjalcem, ki so jih pri Kickstarterju prepoznali kot najbolj zanimive in prodorne na izbranih področjih. Podprete jih lahko prek povezave.

Na platformi so napovedali, da bo Drip za vse ustvarjalce na voljo v začetku prihodnjega leta. Pri tem so poudarili svojo najpomembnejšo zavezo: pomagati posameznikom pri uresničevanju kreativnih projektov.

Vir: Kickstarter

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje