Klepet z bančnikom prek interneta

Življenje poslovnežev je nepredvidljivo. Obveznosti je vedno več kot časa in gotovo se vam je že zgodilo, da kdaj niste utegnili obiskati bančne poslovalnice. Zato so v Novi ljubljanski banki predstavili nove digitalne možnosti komunikacije: spletni klepet in video klic.
NLB Spletni klepet video klic

Nova ljubljanska banka uvaja dve novi storitvi: spletni klepet in video klic. (Vir slike: NLB)

Zamislite si, da bi se z bančnim svetovalcem lahko pomenili takrat, ko ga najbolj potrebujete – naj bo to doma, medtem ko čakate na sestanek ali ko na letališču čakate svoje letalo. Novi storitvi spletnega klepeta in video klica od vas zahtevata le povezavo do svetovnega spleta, vaš pogovor pa bo povsem diskreten, varen in brezplačen. Z novima storitvama boste lahko tako do svojega bančnega svetovalca pristopili kadar koli – 24 ur na dan, vsak dan.

Spletni klepet

Ko se nahajate na javnem mestu ali ste obkroženi z drugimi ljudmi, na primer v službi ali na poslovni poti, lahko bančnega svetovalca dosežete prek spletnega klepeta, ki poteka znotraj spletnega brskalnika. Do klepeta lahko dostopate prek spletne strani NLB Kontaktnega centra. Ta priročni in hitri način komunikacije je primeren tako za urejanje poslovnih kot zasebnih financ in vam je na voljo kadar koli, podnevi ali ponoči.

Pred začetkom klepeta vas bo spletni obrazec vprašal po vaših osebnih podatkih: ime in priimek ter e-naslov – vnos podatkov pa ni obvezen. Spletni klepet s svetovalcem je lahko tudi večpredstavnosten, saj vam svetovalec med klepetom lahko posreduje povezave ali dokumente, enako pa lahko storite tudi vi – tako bo pogovor morda še bolj produktiven. Če se med klepetom odločite za izvedbo finančne transakcije, lahko preklopite na video klic, ki omogoča tudi identifikacijo stranke.

Spletni klepet je na voljo tako strankam NLB kot tudi tistim, ki to še niso. Slednji lahko pridobijo splošne informacije o storitvah in produktih NLB. Če na primer ravno iščete ponudnika najboljšega poslovnega računa, pa zaradi drugih obveznosti težko najdete čas, da bi obiskali svetovalca v poslovalnici, se lahko namesto tega uporabite spletni klepet. Bančni svetovalec vam bo z veseljem predstavil ponudbo in ugodnosti, ki vam jih nudijo v NLB.

Video klic

Če potrebujete pomoč pri uporabi elektronske ali mobilne banke, lahko uporabite video klic, ki je prav tako dostopen prek spletne strani NLB Kontaktnega centra. Prednost video klica je pogovor iz oči v oči – tako vam lahko svetovalec v živo nazorno pokaže, kako urediti kak opravek v spletni ali mobilni banki, poleg tega pa je takšen pogovor lahko razumljivejši in bolj učinkovit od spletnega klepeta. Za vzpostavitev video klica potrebujete delujoč mikrofon in kamero na svojem računalniku.

Če niste prepričani, ali je za vaše vprašanje bolje uporabiti video klic ali klepet, lahko najprej izberete spletni klepet in v dogovoru s svetovalcem kasneje vklopite video klic, prek katerega si prav tako lahko izmenjujete tudi datoteke in povezave.

Video klic omogoča tudi izvedbo nekaterih storitev za stranke NLB.

Če želite svetovalcu naročiti katero od naslednjih storitev, morate predhodno pripraviti osebni identifikacijski dokument, ki ga za identifikacijo uporabljate tudi v bančni poslovalnici:

  • plačilo UPN do 15.000 EUR
  • interni prenos med računi do 15.000 EUR
  • interni prenos med drugimi računi v NLB do 15.000 EUR
  • prenos sredstev s plačilne kartice na osebni račun
  • menjava sredstev v drugo valuto v okviru istega računa
  • nakazilo v humanitarne namene
  • naročilo plačila v tujino do 15.000 EUR

Poleg tega so vam prek video klica na voljo tudi številne druge storitve, poleg tega pa lahko pridobite tudi informacije o ponudbi banke.

NLB Kontaktni center

Svetovalci, ki vam lahko pomagajo prek spletnega klepeta in video klica, so bančni svetovalci iz NLB Kontaktnega centra, ki uporabnikom zagotavljajo stik z banko 24 ur na dan, vse dni v letu. Kontaktni center že 23 let nudi storitev NLB Teledom, prek katere svetovalci uporabnikom pomagajo reševati zaplete z zaklenjenimi bančnimi karticami, pri uporabi bankomatov ali spletne banke, pri plačevanju položnic (plačilo lahko opravijo tudi za vas) in preverjanju stanja. Pomagajo tudi komitentom, ki jim v tujini zmanjka denarja ali pa so bili oropani.

Storitve, ki jih nudi NLB Kontaktni center, se nenehno širijo, kakor se širijo tudi potrebe strank. Skozi leta so pomagali vrsti uporabnikov, ki so poklicali na brezplačno številko 01 477 20 00, sedaj pa so dosegljivi tudi prek spleta, s storitvama spletni klepet in video klic.

Več informacij o novih storitvah NLB je na voljo na povezavi.

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje