Kolumna: E-mail marketing po Malincino

V zadnjem času sem velikokrat slišala, da e-mail marketing izgublja na svoji vrednosti. Da se iz njega ne da več generirati toliko prodaje kot včasih. Pa je res tako? V Malinci namreč kar 20 odstotkov celotne prodaje generiramo iz e-mail marketinga.
Kolumna: E-mail marketing po Malincino

Kolumna: E-mail marketing po Malincino (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer)

Še preden gremo na konkretne primere, si na kratko poglejmo, kaj je e-mail marketing oziroma e-poštni marketing. Gre za obliko direktnega marketinga. Primeren je za pošiljanje e-novic, vabil na dogodke, obveščanje o akcijah, novostih,… Vse kar potrebujete za e-mail kampanjo je dobra baza strank in dobro poštno sporočilo.

V Malinci na našo celotno bazo pošiljemo dva e-maila tedensko. Čeprav imamo segmentirano bazo na kupce in nekupce, večino e-mailov pošljemo na vse e-naslove. Za Malinco e-mail marketing predstavlja dve glavni prednosti:

1. Cenovno ugodna oblika oglaševanja in obveščanja kupcev oz. potencialnih strank (cena je pri večini orodij za masovno pošiljanje e-mailov določena glede na število e-mail naslovov, ki jih imamo).

2. Analitiko – natančno merjenje odziva, koliko sporočil je bilo odprtih, kdo jih je odprl in na katere povezave so ljudje kliknili. Spremljanje različnih statistik in uspešnosti izvedenih akcij, ter tako lažje načrtovanje prihodnjih kampanj.

Za pošiljanje in pripravo e-mail kampanj vam priporočam uporabo enega izmed naslednji orodij: Mailerlite (tega trenutno uporabljamo v Malinci), Sendy, GetResponse ali Mailchimp.

Malincina trenutna baza šteje okoli 40.000 različnih e-mail naslovov. Le-te smo izbrali v roku leta in pol od kar poslujemo, na več različnih načinov. Naj naštejem 3 glavne:

  1. Brezplačne e-knjige z zdravimi recepti
  2. Spletne nagradne igre
  3. Prijava na e-novice na vstopni strani spletne strani

V Malinci z e-mail marketingom generiramo okoli 20 odstotkov celotne prodaje. Sledi 5 glavnih lastnosti dobrega in prodajnega e-maila, ki preizkušeno delujejo pri nas:

1. Pozornost je potrebno pritegnit z naslovom: od naslova je odvisno, koliko ljudi bo vaše sporočilo odprlo. Pomembno je, da naslov vzbudi radovednost. Spodaj navajam 5 naslov, ki so bili pri nas do sedaj najbolj uspešni:

Naslov emaila Odstotek ljudi, ki je email odprlo
Te vice o šefih moraš prebrati 54,40 %
Vse najboljše 43,29 %
Recept za najboljšo PIZZO 42,34 %
Pomagaj mi izbrati barvo sten 40,11 %
Končno sem jo dočakala 39,50 %

2. Pošiljatelj mora biti znan: jaz vedno pošiljam e-mail pod svojim imenom (Nastja, Nastja Kramer ali Malinca Nastja) in pod svojim e-mail naslovom nastja@malinca.si.

3. Vsebina mora biti relevantna: pomembno je, da se vsebina nanaša na stvari, s katerimi se ukvarjate. V našem mailingu so vedno 3 stvari: uvodna vsebine (novosti, kratek prispevek o zdravi prehrani oz posameznem živilu, vprašanje bralcu, osebna izpoved/izkušnja, …), zdrav recept in prodajna akcija. Je pač tako, da smo odvisni od spletne prodaje in so popolnoma neprodajni e-maili pri nas zelo redki. Veliko boljše je izpostaviti samo eno stvar in povezavo, ampak pri nas se vedno toliko dogaja, da to enostavno ni mogoče.

3. Osebni pristop in personalizacija: Naša e-mail komunikacija je na prijateljski ravni, bralke in bralce tikamo, v e-mailih pogosto uporabimo njeno/njegovo ime. Velikokrat jih vprašamo za mnenje o receptih, novih projektih, njihovem mnenju o določenem živilu, izdelku in jih tako vključimo v gradnjo blagovne znamke. Saj brez njih tudi nas ne bi bilo!

4. Izogibanje slikam: V e-mailu le redko uporabljamo slike, saj so testiranja pokazala, da so e-maili brez slik in ostale navlake bolj brani, klikani in prinesejo večje prodajne učinke. Kljub temu, da v e-mailu ni slik in posebnega oblikovanja, skušamo narediti e-mail pregleden s krajšimi vrsticami, barvami, odstavki in logičnim zaporedjem.

NE POZABITE! Bralcu morate vedno dati možnost, da se od prejemanja vaših e-mailov vedno odjavi.

Nastja vas vabi na intenzivno delavnico o spletni prodaji. Preverite tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oznake: , , , ,