Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani.
kvaliteten meta opis

Kvaliteten meta opis.

Meta opis je vedno v obliki HTML in izgleda nekako takole: <meta name=”Meta opis” content=”Kratek povzetek vsebine spletne strani, ki ne sme biti daljši od 160 znakov.”/>

Njegova funkcija je zelo enostavna: pridobiti obiskovalce spletne strani, da po spletnem iskanju v Googlu kliknejo prav na vaš zadetek in tako v množici preostalih spletnih strani obiščejo prav vašo. Google sicer meta opisa direktno ne uporablja pri rangiranju spletnih strani, a z njihovo uporabo si lahko nedirektno močno izboljšate pozicijo v spletnem iskalniku. Če boste imeli boljši meta opis, kot ga imajo konkurenčne spletne strani, bo vašo spletno stran obiskalo več ljudi. Posledično pa bo Google vaš visok obisk nagradil z boljšo uvrstitvijo v iskalniku. Optimiziranje meta opisov je zato prav toliko pomembno, kot na primer optimizacija naslovov in slik v objavljenih člankih.

Lastnosti dobrega meta opisa

Da bi ustvarili čim boljši meta opis, upoštevajte naslednje smernice:

  • Dolžina: od 135 do 160 znakov
  • Opis naj bo zanimiv in privlačen
  • Vsebuje povabilo k obisku spletne strani
  • Lahko vsebuje tehnične podrobnosti (primer: cena)
  • Popolnoma ustreza vsebini spletne strani in ne zavaja
  • Vsebuje glavno ključno besedo
  • Je unikaten in ne gre zgolj za uporabo funkcije kopiraj&prilepi

Kako izgleda dober meta opis?

Upoštevajoč zgornje smernice poskrbite, da bo vaš meta opis izgledal nekako podobno kot v spodnjih primerih.

Primer št. 1: Privlačen opis, ki bralca pritegne k obisku spletne strani

primer meta opisa

Primer št. 2: Vsebovane tehnične podrobnosti, ki takoj povedo bistvo

meta opis strani

Primer št. 3: Omenjena je glavna ključna beseda, ki nakazuje na tematiko strani

Kje začeti, ko imate objavljenih že ogromno člankov?

Če imate starejšo spletno mesto, na kateri se je v nekaj letih nabralo že precejšnje število člankov, ki pa jih do sedaj niste urejali, se zagotovo sprašujete, kako začeti urejati meta opise. Resda gre za časovno potratno delo, a v kolikor želite dobro optimizirano spletno stran, je nujno, da se lotite tudi tega opravila. Najbolje je, da napravite načrt in se nato sistematično lotite urejanja člankov.

Google svetuje, da v primeru, ko nimate dovolj časa poskrbeti za prav vsak objavljen članek, najprej napravite seznam vsebin, ki so vam najpomembnejše. Nato pa najprej uredite meta opise zanje. Preostanka pa se lotite, ko boste imeli čas.

Vir: Yoast.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Oznake: ,