Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani.
kvaliteten meta opis

Kvaliteten meta opis.

Meta opis je vedno v obliki HTML in izgleda nekako takole: <meta name=”Meta opis” content=”Kratek povzetek vsebine spletne strani, ki ne sme biti daljši od 160 znakov.”/>

Njegova funkcija je zelo enostavna: pridobiti obiskovalce spletne strani, da po spletnem iskanju v Googlu kliknejo prav na vaš zadetek in tako v množici preostalih spletnih strani obiščejo prav vašo. Google sicer meta opisa direktno ne uporablja pri rangiranju spletnih strani, a z njihovo uporabo si lahko nedirektno močno izboljšate pozicijo v spletnem iskalniku. Če boste imeli boljši meta opis, kot ga imajo konkurenčne spletne strani, bo vašo spletno stran obiskalo več ljudi. Posledično pa bo Google vaš visok obisk nagradil z boljšo uvrstitvijo v iskalniku. Optimiziranje meta opisov je zato prav toliko pomembno, kot na primer optimizacija naslovov in slik v objavljenih člankih.

Lastnosti dobrega meta opisa

Da bi ustvarili čim boljši meta opis, upoštevajte naslednje smernice:

  • Dolžina: od 135 do 160 znakov
  • Opis naj bo zanimiv in privlačen
  • Vsebuje povabilo k obisku spletne strani
  • Lahko vsebuje tehnične podrobnosti (primer: cena)
  • Popolnoma ustreza vsebini spletne strani in ne zavaja
  • Vsebuje glavno ključno besedo
  • Je unikaten in ne gre zgolj za uporabo funkcije kopiraj&prilepi

Kako izgleda dober meta opis?

Upoštevajoč zgornje smernice poskrbite, da bo vaš meta opis izgledal nekako podobno kot v spodnjih primerih.

Primer št. 1: Privlačen opis, ki bralca pritegne k obisku spletne strani

primer meta opisa

Primer št. 2: Vsebovane tehnične podrobnosti, ki takoj povedo bistvo

meta opis strani

Primer št. 3: Omenjena je glavna ključna beseda, ki nakazuje na tematiko strani

Kje začeti, ko imate objavljenih že ogromno člankov?

Če imate starejšo spletno mesto, na kateri se je v nekaj letih nabralo že precejšnje število člankov, ki pa jih do sedaj niste urejali, se zagotovo sprašujete, kako začeti urejati meta opise. Resda gre za časovno potratno delo, a v kolikor želite dobro optimizirano spletno stran, je nujno, da se lotite tudi tega opravila. Najbolje je, da napravite načrt in se nato sistematično lotite urejanja člankov.

Google svetuje, da v primeru, ko nimate dovolj časa poskrbeti za prav vsak objavljen članek, najprej napravite seznam vsebin, ki so vam najpomembnejše. Nato pa najprej uredite meta opise zanje. Preostanka pa se lotite, ko boste imeli čas.

Vir: Yoast.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>


Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Pred kratkim je podjetje Google potrdilo, da je v svoj iskalnik umestilo daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kako se lahko pripravite? Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje