Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Avtor — 10.08.2017
Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani.
kvaliteten meta opis

Kvaliteten meta opis.

Meta opis je vedno v obliki HTML in izgleda nekako takole: <meta name=”Meta opis” content=”Kratek povzetek vsebine spletne strani, ki ne sme biti daljši od 160 znakov.”/>

Njegova funkcija je zelo enostavna: pridobiti obiskovalce spletne strani, da po spletnem iskanju v Googlu kliknejo prav na vaš zadetek in tako v množici preostalih spletnih strani obiščejo prav vašo. Google sicer meta opisa direktno ne uporablja pri rangiranju spletnih strani, a z njihovo uporabo si lahko nedirektno močno izboljšate pozicijo v spletnem iskalniku. Če boste imeli boljši meta opis, kot ga imajo konkurenčne spletne strani, bo vašo spletno stran obiskalo več ljudi. Posledično pa bo Google vaš visok obisk nagradil z boljšo uvrstitvijo v iskalniku. Optimiziranje meta opisov je zato prav toliko pomembno, kot na primer optimizacija naslovov in slik v objavljenih člankih.

Lastnosti dobrega meta opisa

Da bi ustvarili čim boljši meta opis, upoštevajte naslednje smernice:

  • Dolžina: od 135 do 160 znakov
  • Opis naj bo zanimiv in privlačen
  • Vsebuje povabilo k obisku spletne strani
  • Lahko vsebuje tehnične podrobnosti (primer: cena)
  • Popolnoma ustreza vsebini spletne strani in ne zavaja
  • Vsebuje glavno ključno besedo
  • Je unikaten in ne gre zgolj za uporabo funkcije kopiraj&prilepi

Kako izgleda dober meta opis?

Upoštevajoč zgornje smernice poskrbite, da bo vaš meta opis izgledal nekako podobno kot v spodnjih primerih.

Primer št. 1: Privlačen opis, ki bralca pritegne k obisku spletne strani

primer meta opisa

Primer št. 2: Vsebovane tehnične podrobnosti, ki takoj povedo bistvo

meta opis strani

Primer št. 3: Omenjena je glavna ključna beseda, ki nakazuje na tematiko strani

Kje začeti, ko imate objavljenih že ogromno člankov?

Če imate starejšo spletno mesto, na kateri se je v nekaj letih nabralo že precejšnje število člankov, ki pa jih do sedaj niste urejali, se zagotovo sprašujete, kako začeti urejati meta opise. Resda gre za časovno potratno delo, a v kolikor želite dobro optimizirano spletno stran, je nujno, da se lotite tudi tega opravila. Najbolje je, da napravite načrt in se nato sistematično lotite urejanja člankov.

Google svetuje, da v primeru, ko nimate dovolj časa poskrbeti za prav vsak objavljen članek, najprej napravite seznam vsebin, ki so vam najpomembnejše. Nato pa najprej uredite meta opise zanje. Preostanka pa se lotite, ko boste imeli čas.

Vir: Yoast.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Optimizacija spletne strani

Optimizacija spletne strani

Vsaka spletna stran potrebuje obiskovalce, ki so potencialni kupci storitev, ki jih podjetje ponuja. Te lahko pridobimo na različne načine, eden izmed najbolj privlačnih je SEO oziroma optimizacija spletne strani, ki je čedalje bolj uveljavljena. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Google testira nove spremembe svojega iskalnega algoritma

Google testira nove spremembe svojega iskalnega algoritma

SEO strokovnjaki so tekom vikenda opazili nekaj manjših sprememb na prvih straneh iskalnih zadetkov v Googlu. Gre za posledico Googlovega testiranja manjših sprememb na iskalnih algoritmih, ki po novem zadetkov, ki so že prikazani na vrhu med plačanimi oglasi, v nadaljevanju ne bodo podvajali več. Do sedaj so se namreč med zadetki lahko izpisali dvakrat. Preberite več >>

Earlybird za SEO izobraževanje le še danes!

Earlybird za SEO izobraževanje le še danes!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če je malo obiska, je tudi prodaje malo. To težavo rešuje spletni marketing. Preberite več >>

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje