Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?
Kvaliteten meta opis.
Meta opis je vedno v obliki HTML in izgleda nekako takole: <meta name=”Meta opis” content=”Kratek povzetek vsebine spletne strani, ki ne sme biti daljši od 160 znakov.”/>
Njegova funkcija je zelo enostavna: pridobiti obiskovalce spletne strani, da po spletnem iskanju v Googlu kliknejo prav na vaš zadetek in tako v množici preostalih spletnih strani obiščejo prav vašo. Google sicer meta opisa direktno ne uporablja pri rangiranju spletnih strani, a z njihovo uporabo si lahko nedirektno močno izboljšate pozicijo v spletnem iskalniku. Če boste imeli boljši meta opis, kot ga imajo konkurenčne spletne strani, bo vašo spletno stran obiskalo več ljudi. Posledično pa bo Google vaš visok obisk nagradil z boljšo uvrstitvijo v iskalniku. Optimiziranje meta opisov je zato prav toliko pomembno, kot na primer optimizacija naslovov in slik v objavljenih člankih.
Katere so lastnosti dobrega meta opisa?
Da bi ustvarili čim boljši meta opis, upoštevajte naslednje smernice:
- Dolžina: od 135 do 160 znakov
- Opis naj bo zanimiv in privlačen
- Vsebuje povabilo k obisku spletne strani
- Lahko vsebuje tehnične podrobnosti (primer: cena)
- Popolnoma ustreza vsebini spletne strani in ne zavaja
- Vsebuje glavno ključno besedo
- Je unikaten in ne gre zgolj za uporabo funkcije kopiraj&prilepi
Kako izgleda dober meta opis?
Upoštevajoč zgornje smernice poskrbite, da bo vaš meta opis izgledal nekako podobno kot v spodnjih primerih.
Primer št. 1: Privlačen opis, ki bralca pritegne k obisku spletne strani
Primer št. 2: Vsebovane tehnične podrobnosti, ki takoj povedo bistvo
Primer št. 3: Omenjena je glavna ključna beseda, ki nakazuje na tematiko strani
Kje začeti, ko imate objavljenih že ogromno člankov?
Če imate starejšo spletno mesto, na kateri se je v nekaj letih nabralo že precejšnje število člankov, ki pa jih do sedaj niste urejali, se zagotovo sprašujete, kako začeti urejati meta opise. Resda gre za časovno potratno delo, a v kolikor želite dobro optimizirano spletno stran, je nujno, da se lotite tudi tega opravila. Najbolje je, da napravite načrt in se nato sistematično lotite urejanja člankov.
Google svetuje, da v primeru, ko nimate dovolj časa poskrbeti za prav vsak objavljen članek, najprej napravite seznam vsebin, ki so vam najpomembnejše. Nato pa najprej uredite meta opise zanje. Preostanka pa se lotite, ko boste imeli čas.
Vir: Yoast.com