Lahko Gina doseže uspeh Goat Muga?

Avtor — 18.10.2016
Ljubljansko podjetje ZkotZ, ki je pred dvema letoma doseglo izjemen dosežek na Kickstarterju s kavno skodelico Goat Mug, se znova predstavlja na Kickstarterju. Tokrat s kavnim aparatom, ki mu je nadelo simpatično ime Gina.
Lahko Gina doseže uspeh Goat Muga?

Slovenski kavni aparat bo na Kickstarterju lovil cilj v višini 50 tisoč dolarjev (Vir slike: Goat Story).

Gina je inovativen kavni aparat, pravzaprav »prva naprava, ki v klasične tehnike priprave kave vnaša tehnologijo. Poleg tehnološke rešitve omogoča več načinov priprave kave, kar pa za poznavalce kave pomeni, da sedaj lahko uporabljajo eno napravo, namesto štirih«, pripoveduje Alja Bitenc, ki je v podjetju ZkotZ zadolžena za marketing in PR.

Slovenski kavni aparat, ki bo na Kickstarterju lovil cilj v višini 50 tisoč dolarjev, združuje tri različne tehnike (t.i. pour-over, cold-drip in immerson). S pomočjo pametne tehtnice pomaga najti pravo razmerje med kavo, časom in vodo. To je ključno za dobro pripravo kave, dodaja Bitenčeva. Gino dopolnjuje še aplikacija, ki je povezana s pametno tehtnico. Prek nje uporabnik doseže želeni okus, in to prek enostavne ter natančne uporabniške izkušnje.

Projekt Gina lahko podprete tukaj >>

Gina bo morda celo spregovorila

Zgornji del aparata je iz keramike, ohišje in ventil iz nerjavečega jekla, vrč iz najkakovostnejšega borosilikatnega stekla, na dnu pa se bodo skrivali elektronski deli, razkriva sogovornica. Odločili so se za najkakovostnejše materiale, kar pomeni tudi najdražje materiale. Zato bo tudi cena aparata temu primerna, in sicer 145 dolarjev za zgodnje podpornike. V prihodnosti bo Gina morda celo spregovorila in tako še bolj poosebila kavni aparat.

Proizvajalce imajo že izbrane, ti prihajajo iz Evrope in Azije, »za končne proizvajalce pa se bomo odločili takoj, ko bo trg pokazal, od kod prihaja največ naročil, saj želimo logistično optimizirati celoten proces«, med kampanjo pa se bodo odločili še za proizvodno kapaciteto. Gine bodo v primeru uspešne kampanje pošiljali predvidoma aprila prihodnje leto.

Kako je nastala Gina?
Gina je nadaljevanje zgodbe hipsterske kavne skodelice Goat Mug, ki spada pod blagovno znamko Goat Story. Ideja je nastala med procesom spoznavanja kave in njene priprave. Desetčlanska ekipa se je navdušila nad ročnimi načini priprave, ki so trenutno precej v porastu. Preizkusili so številne izdelke in ugotovili, da je proces precej zahteven in okoren. Poleg aparata za pripravo kavo potrebujemo še tehtnico in štoparico. Vse te pomanjkljivosti so združili in ustvarili Gino.
Razvili so jo s pomočjo 3D tiskalnika, podobno kot so pred tem ustvarili tudi Goat Mug. Razvoj je trajal več kot eno leto, v tem času pa so naredili več kot 100 prototipov. Sprva so želeli združiti le t.i. pour over tehniko s pametno tehtnico, nato pa med razvojem ugotovili, da lahko napravi dodajo še druge funkcionalnosti. Gini so tako dodali še ventil, kar po njihovih izkušnjah precej obogati celotno uporabniško izkušnjo.
Končni izdelek so dali v uporabo tudi strokovnjakom s področja kuhanja kave in bili nad Gino navdušeni, kar jim je dalo še dodatno potrditev. Zdaj upajo, da bo Gina navdušila tudi Kickstarter skupnost.

Kampanja na Kickstarterju, kjer imajo že bazo ljudi, ki so si jo zgradili s kampanjo Goat Mug, bo trajala dva meseca. Pričakujejo, da se bo najbolje odzval ameriški trg, čeprav dobre odzive dobivajo tudi iz Evrope, zlasti iz skandinavskih držav. »Pripravljali smo se eno leto. Najprej idejna zasnova, potem celoten razvoj, v zadnjih dveh mesecih pa se intenzivno pripravljamo tudi s promocijo in pripravo kampanje,« pripoveduje.

Pričakujejo, da tokrat do kopiranja ne bo prišlo – ravno to se je ljubljanski ekipi zgodilo po kampanji Goat Mug: »Tokrat je izdelek veliko bolj kompleksen kot Goat Mug in ga ni mogoče tako hitro skopirati. Ravno zaradi elektronskega vezja in aplikacije, poleg tega pa smo že vložili patentne zaščite, za katere upamo, da nas bodo obvarovale pred najrazličnejšimi kopijami.«

Goat Mug so v vmesnem času začeli prodajati tudi na Amazon Launchpadu. Gre za del Amazonove trgovine, kjer se prodajajo inovativni izdelki mladih podjetij. Ravno zato se je ekipi zdelo primerno, da ponudbo popestrijo tudi s svojim izdelkom. »Ovir in težav je vedno veliko, verjeti moraš v svoj izdelek in premagati vse ovire na poti,« svetuje Anže Miklavec. Goat Mug sicer velja za enega najbolj uspešnih slovenskih projektov na Kickstarterju.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja. Preberite več >>

Na izlet s PiPijem!

Na izlet s PiPijem!

Področje ekonomije delitve je v zadnjem času izjemno priljubljeno tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Pred kratkim je tako zaživela spletna platforma za t. i. peer to peer car sharing z imenom PiPi. Spregovorili smo z Uršo Hribernik, ki nam je predstavila zanimiv projekt. Preberite več >>

Individualizirana nega kože iz Alp

Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg. Preberite več >>

Dobro jutro, svet iger!

Dobro jutro, svet iger!

"Že stari Rimljani so rekli: Kruha in iger!" Tako je zvenel uvodni stavek v prvo sredino jutro v maju, v prijetni, a še rahlo zaspani atmosferi Svetovne kavarne Sputnik. Z mesečnim dogodkom Startup Cafe smo se ob vonju kave prebudili v svet iger. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje