Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet.
google my business in lokalni seo

Izkoristite lokalni SEO v svoj prid.

Dandanes restavracije skorajda ne morejo biti uspešne, če niso dobro predstavljene na svetovnem spletu. Le redki potrošniki pred obiskom ne poiščejo informacij na spletu, zato lahko strokovna in informativna spletna stran bistveno prevesi tehtnico na eno ali drugo stran, ko se potrošniki odločajo med podobnimi konkurenčnimi restavracijami. A zaradi obilice dela in pomanjkanja časa veliko lastnikov restavracij nima časa, da bi se ukvarjali z izdelavo spletne strani, nato pa še s spletnim marketingom in optimizacijo spletne strani.

Toda, ali je spletna stran res potrebna? Obstajajo načini, kako lahko podobne učinke dosežete tudi brez spletne strani.

Za začetek bo zadostoval profil na Google My Business

S pomočjo profila na Google My Business lahko potencialnim potrošnikom predstavite svoje prednosti pred konkurenti; in v panogi, kot je gostinstvo, je ena izmed teh prednosti zagotovo bližina. Nihče se namreč ne želi voziti več 10 kilometrov daleč samo zato, da bi si lahko privoščil okusno večerjo, kajne? Ljudje tako vedno iščejo restavracije, ki svoje storitve nudijo v njihovi bližini. Če je vaša restavracija na dobri lokaciji, ste torej v veliki prednosti pred konkurenti. Da boste na na spletu, kljub temu da nimate spletne strani, vidni, boste poskrbeli z vpisom svoje restavracije v Google My Business.

Spoznajte SEO na MP izobraževanju >>

Gre za brezplačno spletno orodje, ki ga je ustvaril Google, podjetnikom pa omogoča, da na enostaven način urejajo svojo spletno prisotnost v:

  • spletnem iskalniku Googlu in
  • Google zemljevidih.

Vpišite točne podatke, jih redno posodabljajte in stranke vas bodo nagradile z obiskom. Nekateri podjetniki celo trdijo, da je Google My Business na prvem mestu, ko je govora o viru prometa za podjetja, vezana na lokacijo, kot so na primer restavracije. Pomembno je le, da profil pravilno uredite in nastavite.

V nadaljevanju si na primeru restavracij poglejte, kako pravilno urediti in nastaviti profil na Google My Business, da vas bodo potencialne stranke našle in prišle na vaš naslov. Ker konkurenca najverjetneje že obstaja, se boste morali še posebej potruditi.

Vaša predstavitev v Google My Business bi na koncu morala izgledati nekako takole:

lokalni seo - primer restavracije v Google My Business

Brezplačen vnos v seznam podjetij v Googlu lahko opravite tukaj: Google My Business >>

Korak 1: Vnesite osnovne podatke o podjetju

Vnesite ime podjetja, naslov in telefonsko številko.

Nato se posvetite izbiri kategorije. Ta bo pomembno vplivala na vsa bodoča iskanja vašega podjetja v Googlu. Razmislite, kaj bi vam lahko prineslo več obiska: da kot kategorijo izberete “družinsko restavracijo” ali pa “italijansko restavracijo”?

Google želi ažurne in resnične podatke in bo takoj po vpisu osnovnih podatkov želel potrditev, da gre res za vaše podjetje, zato boste prejeli klic ali sporočilo, na katerega boste morali odgovoriti s potrditvijo.

Korak 2: Dokončajte z vpisom podatkov o podjetju

Vzemite si čas, da natančno odgovorite na vsa preostala vprašanja, skozi katera vas bo popeljal program.

Vaš Google My Business profil mora biti dovolj atraktiven, da bo prepričal tako spletni iskalnik Google kot tudi vaše potencialne stranke. To pomeni, da morate obvezno vpisati prav vse zahtevane podatke. Google bo namreč vedno dal prednosti tistemu profilu, ki bo vseboval večjo količino koristnih podatkov, ki pa bodo obenem tudi ažurni in točni. Podobno je tudi s potrošniki: ti bodo vedno izbrale tisto restavracijo, za katero bodo našli prav tiste informacije, ki jih želijo izvedeti.

Zato ne vpisujte zgolj osnovnih podatkov, kot so delovni čas, elektronska pošta in kontaktni telefon. Dopišite tudi morebitne spremembe v delovnem času, dodajte atraktivne fotografije in videoposnetke, povezavo do uradne spletne strani (če jo imate), povezave do objavljenih jedilnikov, zapišite tip plačil, ki jih sprejemate (kreditne kartice, brezstične kartice, gotovina…) in podobno.

Podobno, kot so to storili pri Ribs & Burgers:

lokalni seo - primer dodatnih podatkov v Google My Business

Korak 3: Dodajte slikovno gradivo

V profilu seveda ne pozabite omeniti prednosti, kot so zelena terasa z vrtom, družinski recepti za pripravo najboljših palačink v mestu in tako dalje. To lahko storite s pomočjo fotografij in videov, ki jih vključite v profil. Ne pozabite: slika pove več kot 1.000 besed, zato jih skušajte zbrati premišljeno.

Poglejte si primer podjetja Pink Salt in Double Bay:

lokalni seo - primer uporabe fotografij

Korak 4: Povežite se z že obstoječimi strankami

Seveda ne smete pozabiti tudi na pridobivanje mnenj strank, ki so z vašimi storitvami že zadovoljne. Gre za pomemben vidik, ki lahko močno vpliva na potencialne stranke pri odločanju, pomaga pa vam tudi pri rangiranju v spletnem iskalniku Google.

Poiščite način, kako bi lahko spodbudili obstoječe stranke, da bi na Google My Business pustile pozitivno mnenje. Bodite aktivni in se jim za mnenje kasneje tudi zahvalite. Odgovorite pa seveda tudi tistim, ki niso pustili pozitivnega mnenja.

Primer nekaterih mnenj, ki jih je prejelo podjetje Tetsuya’s:

lokalni seo - pozitivni komentarji

Vpišite svojo restavracijo tudi v druga spletna orodja

Preučite, katera spletna orodja bi vam še lahko pomagala pri pridobivanju novih strank.

Izkoristite TripAdvisor

Svojo restavracijo tako lahko vpišete v TripAdvisor, ki ponavadi visoko rangira v Googlovem spletnem iskalniku.

Poglejte si primer iskanja pizzerije v mestu Surry Hills, kjer je TripAdvisorjeva stran celo na prvem mestu organskih zadetkov v Googlu:

lokalni seo - izkoristite tripadvisor

Uporabljajte geooznake

Lastniki restavracij, ki delujejo na eni stalni lokaciji, si lahko pomagate tudi z dodajanjem slikovnega gradiva, ki vsebuje geooznake. Slike in videoposnetke, ki prikazujejo vašo restavracijo, zadovoljne stranke, okusne menije, igrala za otroke in podobno, označite s podatki o koordinatah. Na ta način boste povečali verjetnost, da bo Google vaše slike prikazoval pred konkurenti. Proces geooznačevanja je enostaven in hiter, ima pa lahko velik pozitiven vpliv na tako imenovani lokalni SEO. Zato se ga splača izkoristiti.

Spoznajte SEO na MP izobraževanju >>

Ne pozabite na družabna omrežja

Če si boste poleg vsega ustvarili spletne profile še na Facebooku, Instagramu ali FourSquare, boste zagotovo pokrili dovolj spletnega prostora, kot je le mogoče brez spletne strani. Povežite profile med seboj in si tako ustvarite še več kredibilnosti v očeh Googla in potencialnih strank. Na družabnih omrežjih redno objavljajte nove vsebine. Toste boste imeli več spletnih obiskovalcev, to pa vam bo posledično prineslo še več spletnega obiska. In tudi več strank v vaši restavraciji!

Vir: JeffBullas.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Podjetje Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija najbolj optimalna? Preberite več >>

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

26.09.2018 od 12:30 do 17:00
Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Umetna inteligenca (Artificial intelligence) je med podjetniki svetovnega kova, kot sta Elon Musk in Jeff Bezos, izredno pogosta tema pogovorov. Kako pa je z uporabo oziroma razvojem umetne inteligence v Sloveniji? Vabimo vas na brezplačno konferenco AI4GOOD – powered by Huawei, na kateri bomo preverili stanje ter napovedali trende.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje