Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev.
Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Preizkusite predstavljena orodja za upravljanje s profili na družabnih omrežjih. (Vir slike: Bigstockphoto)

Omenjene naloge so zahteve že, če se ukvarjate samo z enim družabnim omrežjem. Vendar mora v današnjem času vsako podjetje slediti trendom, kar pomeni ustvarjanje profilov na vedno novih in novih platformah, ki imajo vsaka svoje posebnosti in zahteve – nato pa morate skrbeti še za redno objavljanje vsebin na vseh omrežjih.

Na srečo različna podjetja že razvijajo orodja za upravljanje z družabnimi omrežji, ki vam lahko pomagajo pri oblikovanju in upravljanju kampanj na družabnih omrežjih, zagotavljanju njihove kvalitete in uspešnosti ter hkrati olajšajo delo skrbnikov družabnih omrežij. Ker pa se lahko v množici različnih orodij hitro izgubite, na kratko predstavljamo nekaj najbolj koristnih, ki jih priporočajo tudi strokovnjaki.

1. Google Analize (Google Analytics)

Orodja za analizo so izjemno pomembna za vsako podjetje, saj tako pridobite informacije o tem, katere vsebine so uspešne glede na izbrane parametre, kdaj je vaša ciljna publika najbolj angažirana in kako se odziva na različne vrste vsebin.

Želite spoznati Google Analytics? Udeležite se MP dogodka: Google Analytics!

Orodja za analizo, ki jih vključujejo nekatere platforme, na primer Facebook in Pinterest, so vam lahko v veliko pomoč in bi jih že morali uporabljati. Hkrati pa je priporočljivo, da začnete uporabljati tudi druga orodja, ki bodo analizirala, kako vaše kampanje na družabnih omrežjih vplivajo na dejanski obisk vaše spletne strani.

Orodje Google Analize (Google Analytics) vam bo razkrilo, s katerih družabnih platform prihaja obisk na vašo spletno stran. S pomočjo tega orodja boste izvedeli tudi, katere strategije so uspešne, ko pride do konverzij, in kako se obnašajo obiskovalci vaše spletne strani, na katere vsebine se odzivajo itd.

Vir slike: Tycoon Story.

Google Analize lahko uporabite za sledenje celotnemu vsebinskemu trženju, še posebej primerno pa je za analizo rezultatov plačanih kampanj na platformah, kot so Facebook Ads, Twitter Ads in Promoted Pins.

Vir slike: Tycoon Story.

S pomočjo orodja Google Analytics boste tako dobili najbolj natančne podatke, ki vam bodo pomagali pri oblikovanju širše slike uspešnosti vaših oglaševalskih kampanj.

2. Buffer

Na nekaterih družabnih omrežjih, na primer na Facebooku, lahko predhodno naložite vsebine in nato določite čas njihove objave. Ta uporabna funkcija vam omogoča, da vsebine naložite, ko imate čas, določite čas njihove objave in nadaljujete s svojim delom. Na tak način lahko preprosto zagotovite, da so vaše vsebine objavljene, ko je vaša ciljna publika tradicionalno najbolj odzivna.

Buffer je priljubljeno orodje za časovno načrtovanje vsebin na družabnih omrežjih. Orodje je med uporabniki še posebej priljubljeno, ker vključuje veliko različnih platform, med drugim Twitter, Facebook, LinkedIn, Pinterest in Google+.

Vir slike: Tycoon Story.

Uporaba Bufferja je izjemno enostavna. Orodje vam omogoča tudi oblikovanje rednega urnika za objavljanje, kar še nadalje avtomatizira celotni proces.

Vir slike: Tycoon Story.

Poleg tega Buffer ponuja tudi določena orodja za analizo dosega vaših objav in odziva sledilcev. Analize vam lahko pomagajo pri oblikovanju boljših vsebin za izbrano ciljno publiko.

Vir slike: Tycoon Story.

3. ShortStack

Nagradne igre in druga tekmovanja na družabnih omrežjih vam lahko prinesejo vrsto prednosti: od povečanja števila sledilcev in večjega angažmaja uporabnikov do povečanja prepoznavnosti blagovne znamke, ustvarjanja zvestobe sledilcev in oblikovanja pompa okoli blagovne znamke. Vendar ima veliko skrbnikov družabnih omrežjih težave s pripravljanjem in objavljanjem takšnih tekmovanj.

Pri tem vam je lahko v pomoč platforma ShortStack, ki uporabnikom ponuja različne tipe tekmovanj, med drugim tekmovanja za najboljšo fotografijo ali video posnetek, različne nagradne igre … Orodje vsebuje tudi 100 pripravljenih vzorcev, ki vam lahko olajšajo proces pripravljanja zanimivih in različnih tekmovanj za sledilce na družabnih omrežjih.

Vir slike: Tycoon Story.

Orodje ShortStack ponuja še dodatne uporabne funkcije, med drugim možnost urejanja vnosov, orodje za naključno izbiro med udeleženci in obrazce za zbiranje informacij o udeležencih tekmovanja (ki so lahko vaši novi kontakti).

Vir slike: Tycoon Story.

4. CoSchedule

Bloganje je izjemno pomemben del vsebinskega trženja in trženja prek družabnih omrežij. V podjetjih neprestano iščejo načine, kako poenostaviti in olajšati proces pisanja, urejanja, objavljanja in razširjanja novih objav na blogih.

CoSchedule je enostavno orodje z uporabnikom prijaznim vmesnikom, ki omogoča medsebojno sodelovanje posameznikov oziroma ekip, ki se ukvarjajo z družabnimi omrežji, in tistih, ki so odgovorni za vsebinsko trženje. V okviru orodja lahko predhodno vidijo in urejajo nove objave na blogih, jih časovno razvrstijo, izpostavijo njihove avtorje in jih razširijo prek različnih družabnih omrežij.

Vir slike: Tycoon Story.

Programska oprema vam omogoča tudi oblikovanje individualnih ali skupnih nalog ter seznamov opravil z roki za dokončanje in dodatnimi zadolžitvami.

Zaključek

Trženje prek družabnih omrežij je zahtevna naloga, ki vključuje veliko spreminjajočih se elementov, ki jih je težko stalno nadzorovati. S povečevanjem števila družabnih omrežij, ki omogočajo trženje, naloga skrbnikov družabnih omrežij postaja še bolj zahtevna. Na srečo različna podjetja razvijajo vedno večje število orodij za poenostavitev trženja prek družabnih omrežij. Preizkusite jih in vaše kampanje bodo še bolj učinkovite in dobičkonosne.

Vir: Tycoon Story

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje