Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev.
Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Preizkusite predstavljena orodja za upravljanje s profili na družabnih omrežjih. (Vir slike: Bigstockphoto)

Omenjene naloge so zahteve že, če se ukvarjate samo z enim družabnim omrežjem. Vendar mora v današnjem času vsako podjetje slediti trendom, kar pomeni ustvarjanje profilov na vedno novih in novih platformah, ki imajo vsaka svoje posebnosti in zahteve – nato pa morate skrbeti še za redno objavljanje vsebin na vseh omrežjih.

Na srečo različna podjetja že razvijajo orodja za upravljanje z družabnimi omrežji, ki vam lahko pomagajo pri oblikovanju in upravljanju kampanj na družabnih omrežjih, zagotavljanju njihove kvalitete in uspešnosti ter hkrati olajšajo delo skrbnikov družabnih omrežij. Ker pa se lahko v množici različnih orodij hitro izgubite, na kratko predstavljamo nekaj najbolj koristnih, ki jih priporočajo tudi strokovnjaki.

1. Google Analize (Google Analytics)

Orodja za analizo so izjemno pomembna za vsako podjetje, saj tako pridobite informacije o tem, katere vsebine so uspešne glede na izbrane parametre, kdaj je vaša ciljna publika najbolj angažirana in kako se odziva na različne vrste vsebin.

Želite spoznati Google Analytics? Udeležite se MP dogodka: Google Analytics!

Orodja za analizo, ki jih vključujejo nekatere platforme, na primer Facebook in Pinterest, so vam lahko v veliko pomoč in bi jih že morali uporabljati. Hkrati pa je priporočljivo, da začnete uporabljati tudi druga orodja, ki bodo analizirala, kako vaše kampanje na družabnih omrežjih vplivajo na dejanski obisk vaše spletne strani.

Orodje Google Analize (Google Analytics) vam bo razkrilo, s katerih družabnih platform prihaja obisk na vašo spletno stran. S pomočjo tega orodja boste izvedeli tudi, katere strategije so uspešne, ko pride do konverzij, in kako se obnašajo obiskovalci vaše spletne strani, na katere vsebine se odzivajo itd.

Vir slike: Tycoon Story.

Google Analize lahko uporabite za sledenje celotnemu vsebinskemu trženju, še posebej primerno pa je za analizo rezultatov plačanih kampanj na platformah, kot so Facebook Ads, Twitter Ads in Promoted Pins.

Vir slike: Tycoon Story.

S pomočjo orodja Google Analytics boste tako dobili najbolj natančne podatke, ki vam bodo pomagali pri oblikovanju širše slike uspešnosti vaših oglaševalskih kampanj.

2. Buffer

Na nekaterih družabnih omrežjih, na primer na Facebooku, lahko predhodno naložite vsebine in nato določite čas njihove objave. Ta uporabna funkcija vam omogoča, da vsebine naložite, ko imate čas, določite čas njihove objave in nadaljujete s svojim delom. Na tak način lahko preprosto zagotovite, da so vaše vsebine objavljene, ko je vaša ciljna publika tradicionalno najbolj odzivna.

Buffer je priljubljeno orodje za časovno načrtovanje vsebin na družabnih omrežjih. Orodje je med uporabniki še posebej priljubljeno, ker vključuje veliko različnih platform, med drugim Twitter, Facebook, LinkedIn, Pinterest in Google+.

Vir slike: Tycoon Story.

Uporaba Bufferja je izjemno enostavna. Orodje vam omogoča tudi oblikovanje rednega urnika za objavljanje, kar še nadalje avtomatizira celotni proces.

Vir slike: Tycoon Story.

Poleg tega Buffer ponuja tudi določena orodja za analizo dosega vaših objav in odziva sledilcev. Analize vam lahko pomagajo pri oblikovanju boljših vsebin za izbrano ciljno publiko.

Vir slike: Tycoon Story.

3. ShortStack

Nagradne igre in druga tekmovanja na družabnih omrežjih vam lahko prinesejo vrsto prednosti: od povečanja števila sledilcev in večjega angažmaja uporabnikov do povečanja prepoznavnosti blagovne znamke, ustvarjanja zvestobe sledilcev in oblikovanja pompa okoli blagovne znamke. Vendar ima veliko skrbnikov družabnih omrežjih težave s pripravljanjem in objavljanjem takšnih tekmovanj.

Pri tem vam je lahko v pomoč platforma ShortStack, ki uporabnikom ponuja različne tipe tekmovanj, med drugim tekmovanja za najboljšo fotografijo ali video posnetek, različne nagradne igre … Orodje vsebuje tudi 100 pripravljenih vzorcev, ki vam lahko olajšajo proces pripravljanja zanimivih in različnih tekmovanj za sledilce na družabnih omrežjih.

Vir slike: Tycoon Story.

Orodje ShortStack ponuja še dodatne uporabne funkcije, med drugim možnost urejanja vnosov, orodje za naključno izbiro med udeleženci in obrazce za zbiranje informacij o udeležencih tekmovanja (ki so lahko vaši novi kontakti).

Vir slike: Tycoon Story.

4. CoSchedule

Bloganje je izjemno pomemben del vsebinskega trženja in trženja prek družabnih omrežij. V podjetjih neprestano iščejo načine, kako poenostaviti in olajšati proces pisanja, urejanja, objavljanja in razširjanja novih objav na blogih.

CoSchedule je enostavno orodje z uporabnikom prijaznim vmesnikom, ki omogoča medsebojno sodelovanje posameznikov oziroma ekip, ki se ukvarjajo z družabnimi omrežji, in tistih, ki so odgovorni za vsebinsko trženje. V okviru orodja lahko predhodno vidijo in urejajo nove objave na blogih, jih časovno razvrstijo, izpostavijo njihove avtorje in jih razširijo prek različnih družabnih omrežij.

Vir slike: Tycoon Story.

Programska oprema vam omogoča tudi oblikovanje individualnih ali skupnih nalog ter seznamov opravil z roki za dokončanje in dodatnimi zadolžitvami.

Zaključek

Trženje prek družabnih omrežij je zahtevna naloga, ki vključuje veliko spreminjajočih se elementov, ki jih je težko stalno nadzorovati. S povečevanjem števila družabnih omrežij, ki omogočajo trženje, naloga skrbnikov družabnih omrežij postaja še bolj zahtevna. Na srečo različna podjetja razvijajo vedno večje število orodij za poenostavitev trženja prek družabnih omrežij. Preizkusite jih in vaše kampanje bodo še bolj učinkovite in dobičkonosne.

Vir: Tycoon Story

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje