Največje investicije druge runde v letu 2016, 1. del

Če vas zanimajo investicijski trendi, se osredotočite na investicije druge runde, saj predstavljajo ravnovesje med predvidljivim uspehom že uveljavljenih podjetij in nestabilnostjo podjetij v zgodnejših fazah. Predstavljamo podjetja, ki so v letu 2016 tako zbrala največ sredstev.
Največje investicije druge runde v letu 2016, 1. del

Spoznajte podjetja, v katera so vlagatelji v letu 2016 vložili največ sredstev. (Vir slike: Bigstockphoto)

Juicero – 70 milijonov dolarjev

Podjetje Juicero izdeluje prvi domači sistem za hladno stiskanje hranljivih naravnih sokov, ki je rezultat treh let trdega dela. Njihov cilj je v duhu zdrave prehrane pomagati ljudem vsakodnevno zaužiti več svežega sadja in zelenjave.

Naprava, ki stane kar 700 dolarjev, je razdelila ciljno publiko. Čeprav Juicero ni splošno priljubljen, podjetje podpirata družbi tveganega kapitala GV (Googlova izpostava za investiranje) in KPCB, marca 2016 pa je v drugi rundi investiranja zbralo kar 70 milijonov dolarjev. Govori se, da je podobno količino sredstev Juicero prejel že v predhodni fazi v letu 2015.

Vir slike: Juicero.

Arcus Biosciences – 70 milijonov dolarjev

Mlado podjetje Arcus Biosciences je bilo ustanovljeno z vizijo oblikovanja novih terapij za rakave bolnike, ki temeljijo na najnovejših izsledkih imunologije. Strokovnjaki tako razvijajo imunoterapije za rakave bolnike, ki zmanjšujejo vpliv tumorjev na imunski sistem posameznikov. Podjetje je leta 2015 ustanovila skupina uveljavljenih raziskovalcev s področij biotehnologije in farmacevtske industrije.

V podjetje, ki se nahaja v San Franciscu, svetovnem središču biotehnologije, so septembra 2016 investirala podjetja GV, Taiho Ventures in druga. Skupaj je podjetje zbralo kar 70 milijonov dolarjev, kar bodo dodali k v predhodni fazi zbranim 50 milijonom.

Vir slike: Arcus Biosciences.

Defy Media – 70 milijonov dolarjev

Defy Media je medijska hiša, ki se ukvarja predvsem z digitalnimi mediji, namenjenimi t. i. digitalni generaciji, tj. posameznikom, starim od 13 do 34 let. Podjetje se lahko pohvali s produciranjem, razširjanjem, trženjem in promocijo svojih izdelkov na različnih medijskih platformah. Najbolj znane blagovne znamke, ki sodijo pod okrilje podjetja, so Honest Trailers, Screen Junkies in Smosh – vse tri najdete na YouTubu.

Tudi to podjetje je v drugi rundi investiranja zbralo 70 milijonov dolarjev, kar v letu 2016 verjetno predstavlja največjo drugo rundo za podjetje, ki se ukvarja z digitalnimi mediji.

Vir slike: Defy Media.

Hyperloop One – 80 milijonov dolarjev

Podjetje Hyperloop One razvija in oblikuje tehnologijo za prihodnost prometa in infrastrukture. Njihova inženirska ekipa se lahko pohvali s kvalitetno in hitro izdelanimi naprednimi napravami, na primer vetrovniki, napravami za lebdenje in elektromagnetnimi pripomočki.

Glede na ogromne ambicije podjetja na področju infrastrukture je 80 milijonov dolarjev, ki so jih zbrali v drugi rundi, pravzaprav drobiž. Če bo Hyperloop One uresničil svoje cilje, bo transport tako ljudi kot tudi blaga popolnoma preoblikovan. Največji delež sredstev je v tej rundi prispevalo podjetje Sherpa Capital, med drugimi vlagatelji pa sta tudi podjetji Khosla in GE Ventures.

NextVR – 80 milijonov dolarjev

Tehnološko podjetje NextVR omogoča visokokakovostne neposredne prenose dolgometražnih navidezno resničnih vsebin. Tako želijo prinesti navidezno resničnost na področja športnih dogodkov, koncertov, filmov itd. Podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 2009, se lahko pohvali s kar 29 patenti v povezavi z navidezno resničnostjo. Platforma podjetja NextVR tako omogoča prenos navidezno resničnih vsebin v visoki kvaliteti prek obstoječih spletnih povezav.

Področje navidezne resničnosti se hitro razvija, vendar bodo le kvalitetne in zanimive vsebine privabile potrošnike k nakupu precej dragih naprav za navidezno resničnost. Prav potencial podjetja NextVR na tem področju je prepričal podjetja, kot so Comcast Ventures, Dick Clark Productions In Time Warner Investments, da so vanj vložile kar 80 milijonov dolarjev.

Vir slike: NextVR.

Quanergy Systems – 90 milijonov dolarjev

Podjetje Quanergy, ki je bilo ustanovljeno leta 2012, se ukvarja z razvojem in izdelavo nizkocenovnih senzorjev LiDAR ter programske opreme za takojšnji zajem in procesiranje podatkov za izdelavo 3D-zemljevidov. Takšni sistemi bodo izjemno koristni tako za tradicionalna vozila, saj bodo izboljšali natančnost in zanesljivost varnostnih in navigacijskih sistemov, kot za avtonomna vozila, saj jih bodo nadgradili s programsko opremo za prepoznavanje objektov in analizo možnih scenarijev.

Avgusta 2016 je podjetje Quanergy v drugi rundi investiranja zbralo kar 90 milijonov dolarjev, s čimer bo lahko postalo pomemben dobavitelj sistemov LiDAR za avtomobilsko industrijo.

Vir slike: Quanergy.


Največje investicije druge runde v letu 2016, 2. del >>

Viri: TechCrunch, CrunchBase

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Največji nemški letalski prevoznik Lufthansa se je povezal s švicarskim podjetjem z namenom, da bi tehnologijo Ethereum prenesel v letalsko industrijo. Preberite več >>

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Pasti investicijskih pogodb

Pasti investicijskih pogodb

Eden najbolj pomembnih trenutkov v razvoju zagonskega podjetja je sklenitev prve pogodbe o zunanji investiciji. Začne se namreč novo poglavje, v podjetje pa neredko vstopijo novi akterji, zunanji investitorji, s čimer se odprejo nove priložnosti in prerazporedi dosedanji režim. Preberite več >>

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Kaj je skrbni pregled poslovanja?

Skrbni pregled (angl. due diligence) je storitev, ki jo opravljajo odvetniške, svetovalne, računovodske in druge pisarne oziroma podjetja, da naročnika podrobno seznanijo s poslovanjem in finančnimi tveganji drugega podjetja. Preberite več >>

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Razumevanje trga vrednostnih papirjev je zahtevna naloga za nove vlagatelje. Novi koncepti, tehnična terminologija, dobronamerni nasveti – vse to lahko zmede in odvrne še tako zagnanega posameznika. V infografiki predstavljamo osnovno besedišče s tega področja v angleškem jeziku. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje