Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij.
spletna stran mora privabiti bralce

Privabite bralce na spletno stran.

Ne glede na to, koliko truda je vloženega v pripravo kvalitetnih vsebin, je lahko vse delo zaman, če niso zasnovane na pravi način. V nadaljevanju vam bomo predstavili nekatere najpogostejše napake pri pripravi spletnih vsebin. Dobro je, da jih čimprej odpravite, saj boste tako dosegli najboljše rezultate tako pri pridobivanju novih bralcev kot tudi pri ohranjanju že obstoječih.

a.) Prekratke vsebine

Daljša kot je vsebina, bolj poglobljeno lahko pojasni tematiko, o kateri je govora. Google pri odločanju, katere vsebine bo uporabnikom svojega spletnega iskalnika ponudil najprej, upošteva tudi ta dejavnik. Praviloma algoritmi raje izberejo nekoliko daljše vsebine, dolge okoli 2.400 besed, predvsem takšne, ki odgovorijo na vprašanja bralcev in jim ponudijo koristne informacije.

b.) Pretirana uporaba ključnih besed

Če je bilo pred leti kopičenje ključnih besed v prispevkih še učinkovito pri doseganju boljših uvrstitev, danes ni več tako. Prav nasprotno: Google bo takšno početje sedaj že avtomatično zaznal preko svojih algoritmov in ga kaznoval z nižjimi uvrstitvami med iskalnimi rezultati. Izberite si eno ali dve ključni besedi in se v prispevku razpišite na to tematiko.

kopičenje ključnih besed

Primer pretirane uporabe ključnih besed. (Vir slike: quicksprout.com)

c.) Premalo povezav na zunanje vsebine

Bralci imajo radi zanesljive in resnične vsebine. Priporočljivo je, da svoje pisanje podkrepite z drugimi kredibilnimi viri in tako nakažete, od kod ste črpali informacije. Dodajte vsaj eno ali dve povezavi na drugo spletno stran.

č.) Neuporaba slikovnega gradiva

Nihče ne prebira rad spletnih strani, ki so puste in prazne. Vsebinam zato obvezno dodajte slikovno gradivo. Sem spadajo slike, fotografije, video posnetki, tabele, grafi in podobno. Na ta način boste zagotovili, da bo vsebina bolj privlačna, in povečali verjetnost, da jo bodo bralci prebrali prav do konca.

d.) Neprilagojena mobilna spletna stran

Vse več je poudarjanja mobilnih spletnih strani. Število uporabnikov mobilnih naprav, kot so prenosne tablice in pametni telefoni, hitro narašča. Temu primerno narašča tudi pomen, ki ga Googlovi algoritmi dajejo spletnim stranem, prilagojenim mobilnim napravam.

Tu lahko z nekaj kliki preverite, ali je vaša spletna stran prilagojena mobilnim napravam >>

e.) Neustrezna oblika besedil

Večina ljudi na spletu vsebin ne prebere v popolnosti, temveč jih le na hitro pregledajo. Prav zato je bistvenega pomena, da so dobro oblikovane. Dodajte jim čim več naslovov in podnaslovov, pišite kratke povedi, uporabite slikovno gradivo. Na ta način boste bralcem olajšali iskanje tistega, kar jih zanima.

f.) Počasno nalaganje spletne strani

Če se vaša spletna stran nalaga počasi, obstaja velika verjetnost, da jo bodo bralci zapustili in informacije poiskali pri konkurenci. Posledično so tudi vaše stopnje konverzije precej nižje, kot bi lahko bile. Poskrbite, da se bodo vsebine na vaši spletni strani nalagale zelo hitro.

g.) Slovnične napake v besedilu

Googlovih algoritmov napake v črkovanju resda ne bodo zmotile, bodo pa te bistveno bolj vplivale na vašo kredibilnost v očeh vaših bralcev. Če bodo vaša besedila polna pravopisnih in slovničnih napak, bodo bralci sklepali, da se napake pojavljajo tudi v samih informacijah, ki jih želite podali. Posledično bodo zapustili spletno stran in se obrnili h konkurenci.

h.) Neprilagojeni meta opisi

Meta opis se pojavi na strani z rezultati iskanja po tem, ko uporabnik v spletni iskalnik vtipka želeno ključno besedo oziroma besedno zvezo. Gre za do 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Pomembno je, da ustrezno uredite tudi meta opis vsakega prispevka, saj boste le tako na svojo spletno stran pritegnili največje možno število bralcev.

prilagojen meta opis

Primer urejenega meta opisa. (Vir slike: foodbloggerpro.com)

i.) Osredotočanje zgolj na iskalnik Google

Res je, da je Google najbolj priljubljen spletni iskalnik, a vedeti morate, da še zdaleč ni edini. Obiskovalce lahko na svojo spletno stran privabite tudi z izkoriščanjem vse večje uporabe glasovnega iskanja preko spletnih osebnih pomočnic (npr. Microsoftova Cortana, Amazonova Alexa). Te dajejo poudarek predvsem na iskalne zadetke v spletnem iskalniku Bing.

j.) Vsebina ni unikatna

Pri ustvarjanju spletnih vsebin se je že od samega začetka treba zavedati, da se bistvo skriva v kvaliteti in ne v kvantiteti. Objavljene vsebine naj bodo unikatne in zanimive, da bodo privabile čim večje število bralcev, ki jih bo opisana tematika zanimala. Ne ustvarjajte vsebin zgolj za to, da na spletno stran dodate nekaj novega. Vsebine raje ustvarjajte z namenom, da bodo bralca navdušile.

k.) Pomanjkljiva podpora vsebini

Ni dovolj le, da ustvarjate kvalitetne vsebine. Morate jih tudi ustrezno promovirati in na ta način k branju privabiti čim večje število posameznikov. To lahko počnete s pomočjo družbenih omrežij, promoviranja na prvih straneh vaše spletne strani, plačanih oglasov na primernih mestih, kampanj prek elektronske pošte in podobno. Izkoristite čim več možnih kanalov.

Vir: SubmitCube.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje