Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij.
spletna stran mora privabiti bralce

Privabite bralce na spletno stran.

Ne glede na to, koliko truda je vloženega v pripravo kvalitetnih vsebin, je lahko vse delo zaman, če niso zasnovane na pravi način. V nadaljevanju vam bomo predstavili nekatere najpogostejše napake pri pripravi spletnih vsebin. Dobro je, da jih čimprej odpravite, saj boste tako dosegli najboljše rezultate tako pri pridobivanju novih bralcev kot tudi pri ohranjanju že obstoječih.

a.) Prekratke vsebine

Daljša kot je vsebina, bolj poglobljeno lahko pojasni tematiko, o kateri je govora. Google pri odločanju, katere vsebine bo uporabnikom svojega spletnega iskalnika ponudil najprej, upošteva tudi ta dejavnik. Praviloma algoritmi raje izberejo nekoliko daljše vsebine, dolge okoli 2.400 besed, predvsem takšne, ki odgovorijo na vprašanja bralcev in jim ponudijo koristne informacije.

b.) Pretirana uporaba ključnih besed

Če je bilo pred leti kopičenje ključnih besed v prispevkih še učinkovito pri doseganju boljših uvrstitev, danes ni več tako. Prav nasprotno: Google bo takšno početje sedaj že avtomatično zaznal preko svojih algoritmov in ga kaznoval z nižjimi uvrstitvami med iskalnimi rezultati. Izberite si eno ali dve ključni besedi in se v prispevku razpišite na to tematiko.

kopičenje ključnih besed

Primer pretirane uporabe ključnih besed. (Vir slike: quicksprout.com)

c.) Premalo povezav na zunanje vsebine

Bralci imajo radi zanesljive in resnične vsebine. Priporočljivo je, da svoje pisanje podkrepite z drugimi kredibilnimi viri in tako nakažete, od kod ste črpali informacije. Dodajte vsaj eno ali dve povezavi na drugo spletno stran.

č.) Neuporaba slikovnega gradiva

Nihče ne prebira rad spletnih strani, ki so puste in prazne. Vsebinam zato obvezno dodajte slikovno gradivo. Sem spadajo slike, fotografije, video posnetki, tabele, grafi in podobno. Na ta način boste zagotovili, da bo vsebina bolj privlačna, in povečali verjetnost, da jo bodo bralci prebrali prav do konca.

d.) Neprilagojena mobilna spletna stran

Vse več je poudarjanja mobilnih spletnih strani. Število uporabnikov mobilnih naprav, kot so prenosne tablice in pametni telefoni, hitro narašča. Temu primerno narašča tudi pomen, ki ga Googlovi algoritmi dajejo spletnim stranem, prilagojenim mobilnim napravam.

e.) Neustrezna oblika besedil

Večina ljudi na spletu vsebin ne prebere v popolnosti, temveč jih le na hitro pregledajo. Prav zato je bistvenega pomena, da so dobro oblikovane. Dodajte jim čim več naslovov in podnaslovov, pišite kratke povedi, uporabite slikovno gradivo. Na ta način boste bralcem olajšali iskanje tistega, kar jih zanima.

f.) Počasno nalaganje spletne strani

Če se vaša spletna stran nalaga počasi, obstaja velika verjetnost, da jo bodo bralci zapustili in informacije poiskali pri konkurenci. Posledično so tudi vaše stopnje konverzije precej nižje, kot bi lahko bile. Poskrbite, da se bodo vsebine na vaši spletni strani nalagale zelo hitro.

g.) Slovnične napake v besedilu

Googlovih algoritmov napake v črkovanju resda ne bodo zmotile, bodo pa te bistveno bolj vplivale na vašo kredibilnost v očeh vaših bralcev. Če bodo vaša besedila polna pravopisnih in slovničnih napak, bodo bralci sklepali, da se napake pojavljajo tudi v samih informacijah, ki jih želite podali. Posledično bodo zapustili spletno stran in se obrnili h konkurenci.

h.) Neprilagojeni meta opisi

Meta opis se pojavi na strani z rezultati iskanja po tem, ko uporabnik v spletni iskalnik vtipka želeno ključno besedo oziroma besedno zvezo. Gre za do 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Pomembno je, da ustrezno uredite tudi meta opis vsakega prispevka, saj boste le tako na svojo spletno stran pritegnili največje možno število bralcev.

prilagojen meta opis

Primer urejenega meta opisa. (Vir slike: foodbloggerpro.com)

i.) Osredotočanje zgolj na iskalnik Google

Res je, da je Google najbolj priljubljen spletni iskalnik, a vedeti morate, da še zdaleč ni edini. Obiskovalce lahko na svojo spletno stran privabite tudi z izkoriščanjem vse večje uporabe glasovnega iskanja preko spletnih osebnih pomočnic (npr. Microsoftova Cortana, Amazonova Alexa). Te dajejo poudarek predvsem na iskalne zadetke v spletnem iskalniku Bing.

j.) Vsebina ni unikatna

Pri ustvarjanju spletnih vsebin se je že od samega začetka treba zavedati, da se bistvo skriva v kvaliteti in ne v kvantiteti. Objavljene vsebine naj bodo unikatne in zanimive, da bodo privabile čim večje število bralcev, ki jih bo opisana tematika zanimala. Ne ustvarjajte vsebin zgolj za to, da na spletno stran dodate nekaj novega. Vsebine raje ustvarjajte z namenom, da bodo bralca navdušile.

k.) Pomanjkljiva podpora vsebini

Ni dovolj le, da ustvarjate kvalitetne vsebine. Morate jih tudi ustrezno promovirati in na ta način k branju privabiti čim večje število posameznikov. To lahko počnete s pomočjo družbenih omrežij, promoviranja na prvih straneh vaše spletne strani, plačanih oglasov na primernih mestih, kampanj prek elektronske pošte in podobno. Izkoristite čim več možnih kanalov.

Vir: SubmitCube.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Podjetje Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija najbolj optimalna? Preberite več >>

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje