Nasveti za postavitev PR strategije v startupih

Avtor — 06.07.2017
V prispevku, ki je bil objavljen pred kratkim, smo pojasnili prvih šest korakov, ki so potrebni za postavitev dobre PR strategije. Tokrat pa se bomo temu področju posvetili še nekoliko bolj natančno.
pr strategija

Nasveti za postavitev PR strategije v startupih (Vir slike: Pixabay.com)

Ko ste opravili vseh 6 korakov, ki so temelj postavitve PR strategije v startupih, je čas, da se lotite nadaljnjega dela. Sledite naslednjim korakom:

1. Poiščite primerne medije

Ugotovite, kateri mediji najbolj pokrivajo področje, na katerem deluje vaš startup. Pojdite še dlje in poiščite tudi tiste medije, ki so najbolj priljubljeni pri vaši ciljni publiki. Ne pozabite pa tudi na tiste, ki so v preteklosti že pisali o vaših konkurentih. Prav pri njih bo namreč verjetnost, da uspete, največja.

2. Poiščite novinarje, s katerimi želite vzpostaviti kontakt

Ko ste našli primerne medije, vas čaka še naloga poiskati njihove novinarje, ki bi bili zainteresirani za objavo članka o vašem startupu. Iščite posameznike, ki pogosto pišejo o podobnih tematikah, pokrivajo področje startupov ali aktivno pokrivajo panogo, v kateri delujete.

3. Izberite pravilen pristop

Ne pokvarite svojega prvega vtisa s tem, da izbranemu novinarju zgolj posredujete sporočilo, ki ste ga že prej spisali za širše množice. Najprej poskusite vzpostaviti kratek oseben stik z izbrano osebo – pri tem si lahko pomagate z družbenimi omrežji, kot so Twitter, Facebook ali LinkedIn.

4. Poiščite kontaktne podatke

Najbolje je, da za kontaktiranje izberete kar elektronsko pošto. Raziskave so namreč pokazale, da je prav ta način pri novinarjih daleč najbolj priljubljen. Elektronski naslov izbranega novinarja lahko najdete na spletni strani njihovega medija, na njihovem LinkedIn profilu ali kod drugod.

5. Pričnite s pogovorom

Nikar ne začnite takoj s predstavitvijo vašega produkta. Pred kontaktom raziščite, o čem je izbrani novinar že poročal, nato pa skušajte vzpostaviti kratek pogovor o tej tematiki. Šele ko bo postalo jasno, da cenite delo izbranega novinarja in da vam je njegovo mnenje pomembno, je čas, da omenite tudi vaš produkt.

6. Poskrbite za ažurne podatke

Nikar ne pozabite vključiti osnovnih podatkov o vašem podjetju: ime podjetja, naslov spletne strani, vaš ime in priimek ter naziv morajo biti vsekakor navedeni. Dodajte tudi nekaj informacij o dodani vrednosti vašega produkta, razkrijte morebiten interes investitorjev ali prvih potencialnih kupcev.

7. Pošljite kratek in vljuden opomnik

V množici elektronske pošte je povsem verjetno, da bo izbrani novinar vaše e-sporočilo spregledal. V kolikor se to zgodi, čez nekaj dni pošljite kratek, a vljuden opomnik. S tem si boste za kar 30 odstotkov zvišali možnosti, da boste kasneje prejeli odgovor.

Vir: Medium.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji. Preberite več >>

Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Aleš Lisac: Obvestite ljudi, da obstajate!

Marketinški guru magister Aleš Lisac je za bralce našega portala prispeval članek, v katerem opozarja na pomen blagovne znamke. Prepoznavnost je namreč bistveni element prodaje, zato je temu področju potrebno posvečati veliko pozornosti. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Moč storitve pri poslovanju

Moč storitve pri poslovanju

Storitev je občutek. Je nekaj neoprijemljivega in vendar vsi takoj vemo, kdaj smo bili deležni odlične in kdaj slabe storitve. Predvsem pa je storitev tisto, kar je zaznal vaš kupec. Važna je kupčeva percepcija. Preberite več >>

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Pravni vidiki agresivnega e-oglaševanja

Dejstvo je, da e-poštni marketing v Sloveniji postaja čedalje večja nadloga. Statistike so nedavno postregle s presenetljivim podatkom, da vsak Slovenec, ki uporablja e-pošto, vsak dan dobi v svoj e-poštni nabiralnik več deset promocijskih sporočil. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

10 marketinških idej za mlada podjetja

10 marketinških idej za mlada podjetja

Marketing je enostavna zadeva, če imamo denar in nobenih pametnih ciljev. Pri nekaterih velikih slovenskih podjetjih je zadoščeno obema pogojema. Zadeva je malo bolj nerodna pri mladih podjetjih - tu ni denarja, so pa veliki cilji. Kaj nam sploh preostane? Preberite več >>

6 enostavnih korakov do postavitve PR strategije

6 enostavnih korakov do postavitve PR strategije

Ali ste vedeli, da kar 14 odstotkov startupov propade zaradi pomanjkljivega marketinga? Ustanovitelji namreč svoj čas, namesto pridobivanju novih potencialnih kupcev, namenijo zgolj dodelavi poslovne ideje in razvoju produkta. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje