Ne zamudite konference Shopper’s Mind Ecommerce Day

Avtor — 22.11.2016
Konferenca Shopper’s Mind Ecommerce Day je največji dogodek s področja spletnega nakupovanja, ki enkrat letno poteka v Sloveniji in na Hrvaškem. Ponuja edinstven vpogled v trende in najboljše prakse trgovcev na spletu ter vključuje predavanja številnih priznanih strokovnjakov.
Ne zamudite konference Shopper's Mind Ecommerce Day

5. Shopper’s Mind Ecommerce Day bo na sporedu 30. novembra 2016.

Na konferenci, ki bo na sporedu 30. novembra 2016 v Kristalni palači v Ljubljani, se zaključi tekmovanje Shopper’s Mind Spletni trgovec leta 2016, največji projekt za razvoj spletnega nakupovanja v regiji, v katerem vsako leto sodelujejo vsi najvidnejši spletni trgovci. Obiskovalci prvi dobijo vpogled v najnovejše rezultate raziskave Shopper’s Mind, ki je v štirih letih zajela mnenja in izkušnje več kot 100.000 slovenskih spletnih kupcev.

Lanskoletne konference Shopper’s Mind se je udeležilo več kot 150 spletnih trgovcev, ki so prisluhnili strokovnjakom s področja spletnega nakupovanja. Prestižni naziv Spletni trgovec leta 2015 je osvojila Malinca.si, 13 spletnih trgovcev pa je prejelo druge posebne nagrade.

Zagotovite si mesto med 150+ spletnimi trgovci. 30. novembra bodo vsi pomembneži s področja ecommerca na enem mestu – boste zraven? Prijavite se >>

Program za 30. november 2016: 

………Ura……… Program
9:00 – 10:50 Ecommerce trendi
9:00 – 9:35 Željko Ćurić: Razumevanje medija, izdelka, motivacije in nakupa
9:35 – 10:05 Rok Hrastnik: Grda multichannel resnica
10:05 – 10:50 dr. Jelena Rašula, Jasmina Mešić, Marcel Majsan in Marin Vladović: Okrogla miza o zaupanju potrošnikov v spletno trgovino
10:50 – 11:20 Odmor
11:20 – 13:00 Ecommerce prakse
11:20 – 11:40 Maja Perković: Triki za višanje vrednosti nakupne košarice
11:40 – 12:00 Andreja Stopar: 7 načinov za povečanje konverzij v spletni trgovini
12:00 – 12:20 Karmen Mlinar: Optimizacija e-novic in lead generation aktivacija
12:20 – 12:40 Ivan Brezak Brkan: Content is going to make or break your webshop in 2017
12:40 – 13:00 Iva Soldo: How Can You Win In Ecommerce – With Snapchat
13:00 – 14:00 Kosilo v restavraciji diVino
14:00 – 15:00 Ecommerce rešitve in zakonska ureditev
14:00 – 14:20 Damir Hozdić: Evolucija plačilnih metod na spletu
14:20 – 14:40 Boštjan Pernek: Individualizacija dostave – novi koncepti
14:40 – 15:00 mag. Matjaž Drev: (Ne)ustrezna uporaba spletnih piškotkov – zagate in rešitve
15:00 – 15:30 Odmor
15:30 – 16:30 Ecommerce analize
15:30 – 15:45 mag. Darko Dujič: State of Mind – Ecommerce Slovenia 2016/2017
15:45 – 16:00 Matjaž Robinšak: State of Mind – Consumers in Ecommerce, Slovenia 2016/2017
16:00 – 16:15 Mario Frančešević: State of Mind – SEO in Ecommerce, Slovenia 2016/2017
16:15 – 16:30 Marko Srabotnik: State of Mind – Financials in Ecommerce, Slovenia 2016/2017
16:30 – 17:00 Podelitev prestižnih nagrad in 10.000 € SPLETNIM TRGOVCEM LETA

Prijavite se na dogodek Shopper’s Mind Ecommerce Day >>

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje