Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV.
Nik Vene, NV Holders

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!« (Vir slike: Osebni arhiv)

Sklop predavanj Razvij svojo idejo v donosen posel je del turneje Lastno podjetje? Zakaj pa ne! Namenjen je vsem, ki razmišljate o realizaciji svoje poslovne ideje, pa ne veste, kako se je lotiti. S pomočjo zgodb, nasvetov in izkušenj uspešnih mladih podjetnikov vam bomo pomagali pri premagovanju vstopnih ovir v podjetništvo. Z njihovo pomočjo vam bomo pokazali, da se da uspeti.

Na prvem predavanju je svojo podjetniško zgodbo predstavil Rok Starič iz podjetja Rok’s nut butter, na drugem pa smo poslušali Nika Veneta iz podjetja NV, ki je oblikoval uspešno blagovno znamko NV Holders. Vabljeni na tretjega v seriji dogodkov, na katerem bosta svojo poslovno pot in blagovno znamko Kingsbox predstavila Luka Železnik in Dejan Kobal.

Tudi Kickstarter lahko spremeni svojo odločitev

Mladi podjetnik je na dogodku najprej predstavil svojo podjetniško pot. Začelo se je, kot smo že pisali, z osebnim problemom. Nik je po vpisu na Ekonomsko fakulteto namreč začel nositi srajce, ki pa so mu povzročale precej težav, saj jih je moral stalno popravljati.

»Iskal sem rešitev po spletu, če morda že obstaja kakšen podoben produkt, a nisem našel nič podobnega. Zato sem se odločil, da sam začnem razvijati produkt, ki bi mi lahko pomagal pri moji težavi,« nam je zaupal pred časom.

S svojim izdelkom, držalcem za srajce T-Holder, se je leta 2015 najprej podal na Kickstarter, kjer pa so ga zavrnili. Nato je že pripravljeno kampanjo predstavil na platformi IndieGogo, vendar je zaradi slabo pripravljene marketinške kampanje zbral le 120 dolarjev.

Po opisanih neuspehih so mladega podjetnika začeli razjedati dvomi. Projekt je za nekaj časa zastal, Nik pa se je odpravil na študentsko izmenjavo. Po enem letu pa je sledilo presenečenje: na platformi Kickstarter so ponovno pregledali njegovo prijavo in potrdili zagon kampanje.

Dve uspešni kampanji na Kickstarterju

Mladi podjetnik se je iz svojih preteklih napak naučil marsičesa – predvsem pomembnosti trženja. Zato je še pred zagonom kampanje na Kickstarterju poskrbel za prisotnost blagovne znamke NV Holders na družabnih omrežjih, kjer je s trdim delom prišel do velikega števila sledilcev.

Kampanja za množično financiranje izdelka T-Holder je doživela izjemen uspeh, še posebej zaradi objave na zabavni spletni platformi 9GAG. Mladega podjetnika je podprlo več kot 1.700 posameznikov, ki so skupaj zbrali skoraj 60.000 dolarjev.

Po prvi uspešni kampanji in prodanih več kot 2.000 izdelkih se je Nik lotil izboljšave svojega produkta. Nastal je S-Holder, s katerim se je ponovno podal na Kickstarter. Tokrat je bila kampanja pripravljena še bolje, saj je imel mladi podjetnik na voljo več sredstev, črpal pa je tudi iz lastnih izkušenj.

Druga kampanja blagovne znamke NV Holders je bila izjemno uspešna. Postala je celo najpopularnejša modna kampanja na platformi Kickstarter v februarju 2017. O Niku so pisali različni svetovni mediji, v okviru predavanja pa je izpostavil tudi pomembnost objav na viralnih medijih, kot so UNILAD, LADbible in drugi. V sklopu druge kampanje je tako zbral kar 120.000 dolarjev, zastavljeni cilj pa je dosegel v vsega osmih urah.

Nadebudnim mladim podjetnikom, ki želijo uspeti na Kickstarterju, Nik tako sporoča: »Ključ do uspeha so družabna omrežja.« Blagovno znamko NV Holders je na primer še pred začetkom druge kampanje na Facebooku spremljalo več kot 50.000 sledilcev.

Poleg tega pa poudarja, da naj se posamezniki s svojimi kampanjami ne omejujejo na Slovenijo, temveč se »osredotočijo na večje trge«.

S svojo podjetniško zgodbo je Nik Vene letos prepričal tudi komisijo izbora za mladega podjetnika leta in se uvrstil v finale tekmovanja. Ob tem dosežku smo Niku zastavili tudi nekaj vprašanj, odgovore na katere lahko preberete v prispevku NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti >>

NV Holders danes in jutri

Danes se lahko Nik Vene pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju, stalno kampanjo na platformi Indiegogo, dvema podružnicama v tujini (na Danskem in v Braziliji), sodelovanjem s 15 prodajalnami po vsem svetu, med drugim tudi v New Yorku …

Seveda pa mladi podjetnik ne počiva. Njegov cilj je, da bi v naslednjem letu obe podružnici v tujini prodali po tisoč držalcev za srajce na mesec. Kot pravi sam, je pri prodaji najpomembnejša rast oziroma napredek. Po njegovem mnenju »lahko uspe vsakomur«! Leto 2015 je sam končal v rdečih številkah, leta 2016 je zabeležil 93 tisoč evrov prihodkov, za letos pa načrtuje 250 tisoč evrov prihodkov.

V kratkem želi javnosti predstaviti tudi žensko različico držalca za srajce, ki jo trenutno razvijajo v podjetju. V teku so že pogovori z novimi distributerji iz tujine, natančneje iz Nizozemske. Pri svojem delovanju Vene sledi viziji podjetja: »Postati svetovno prepoznana blagovna znamka z lastnim asortimentom izdelkov.«

Želite tudi sami razviti svojo podjetniško idejo v uspešno podjetje? Udeležite se naslednjega predavanja v sklopu Razvij svojo idejo v donosen posel, na katerem boste spoznali blagovno znamko Kingsbox!

Denar lahko prinese konflikte

Po končani predstavitvi je bil čas za vprašanja. Najprej jih je Niku nekaj zastavil Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik, nato pa so se v dogajanju vključili tudi zainteresirani obiskovalci.

Razprava se je najprej dotaknila največjih problemov, s katerimi se je pri vzpostavljanju podjetja soočal mladi podjetnik. Omenil je problematiko začetnega kapitala, nato pa je obiskovalcem dogodka svetoval, naj bodo izjemno pozorni in natančni pri sklepanju finančnih poslov, da ne bo prišlo do nesoglasij. Kot pravi sam: »Denar lahko prinese konflikte.«

Na začetku svoje podjetniške poti se je soočal tudi s kritikami svojega produkta in posmehovanjem, češ kdo pa bo nosil »podvezice za moške«. Vsem kritikom in nasprotnikom je hitro dokazal nasprotno.

Nagrajevanje zaposlenih je izjemno pomembno

Z rastjo podjetja se povečuje tudi Nikova ekipa, ki jo poleg njega sestavljajo še piarovec in dve oblikovalki. Seveda pa so pomemben del ekipe tudi šivilje, ki jih je že 15. Mladi podjetnik se zaveda pomembnosti nagrajevanja članov ekipe, s čimer lahko vpliva na njihovo lojalnost, motivacijo in povezanost. Zato člane svoje osnovne ekipe nagrajuje individualno, za šivilje pa je pripravil prav posebno nagrado: teambuilding.

»To je čar podjetništva,« opisuje svojo izkušnjo, ko je šiviljam povedal za nagrado, »videti bi morali njihove nasmehe.« Po njegovih besedah so takšni trenutki neprecenljivi, »vredni več od katerekoli prodaje«.

Ne hitite s pričetkom kampanje na Kickstarterju!

Vprašanja občinstva so se nanašala tudi na določitev cene izdelka. Nik je zbranim svetoval, naj se ne bojijo dati visoke cene za svoj izdelek, še posebej če je ta kvaliteten – pri tem se je po njegovih besedah »treba zavedati, da je kupna moč tujcev veliko večja«.

Seveda pa so obiskovalce zanimale tudi podrobnosti glede priprave na uspešno kampanjo na Kickstarterju. Mladi podjetnik je na podlagi svojih izkušenj dejal, da je pomembno, da vsak, ki želi uspeti na platformi za množično financiranje, svoje napore najprej vloži v izdelavo produkta in oblikovanje skupnosti.

Opozarja tudi na primerno ceno izdelka, ki ne sme biti ne prenizka in ne previsoka. Poleg tega svetuje, naj vsakdo, ki želi uspeti na Kickstarterju, pripravi realno časovnico projekta, potem pa naj le-tej doda še nekaj mesecev. Tako se lahko izognete nezadovoljstvu strank, ki lahko škodi blagovni znamki.

Osredotočite se na marketing

Najpomembnejši nasvet, ki ga je Nik Vene podal obiskovalcev dogodka Razvij svojo idejo v donosen posel, se dotika pomembnosti trženja oziroma oglaševanja. Po njegovem mnenju je izjemno pomembno, da potencialna kampanja v nekaj mesecih zbere nekaj tisoč sledilcev na družabnih omrežjih, na primer na Facebooku ali Instagramu. Šele nato se je smiselno podati na Kickstarter.

Sam je še pred začetkom kampanje izdelal produkt, potem pa se je, kot rečeno, posvetil oblikovanju skupnosti. Kot pravi, mora še pred začetkom nove kampanje na Kickstarterju, ki bo namenjena ženskam, ponovno pridobiti nove sledilce in navdušence na družabnih omrežjih. Trenutno se namreč osredotoča predvsem na moške. Zato se v zadnjem času posveča tudi iskanju vplivnih uporabnic družabnih omrežij, ki bi na dan zagona kampanje svojim sledilcem predstavila blagovno znamko NV Holders in novi izdelek.

Po njegovih besedah tako brez marketinga ni uspeha: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti. Marketing je ključnega pomena za uspeh.«

Od proizvodnje v Sloveniji ne odstopa

Nik Vene je odgovarjal tudi na vprašanja glede iskanja distributerjev, vstopanja v trgovske verige, prodaje prek spletnih trgovin, uporabnosti patentov, oblikovanja prepoznavne blagovne znamke … Spregovoril je tudi o morebitnih ponudbah za investicije v podjetje ali odkup podjetja, na kar v tem trenutku ne bi pristal.

Debata se je dotaknila tudi nizkocenovne konkurence iz Kitajske in smiselnosti ročne proizvodnje v Sloveniji. Kmalu po uspehu T-Holderja so se na trgu namreč pojavili ceneni ponaredki držalcev, ki jih izdelujejo na Kitajskem. Nika takšna konkurenca ne skrbi, saj zaupa kvaliteti svojih izdelkov.

Kljub temu pa bi verjetno lahko znižal stroške proizvodnje držalcev za srajce, če bi jih izdeloval na Kitajskem. Vene je sicer dobil ponudbo za selitev proizvodnje, vendar mu kitajske tovarne ne morejo zagotavljati takšne kvalitete. Zato vztraja pri tem, da izdelke blagovne znamke NV Holders izdelujejo slovenske šivilje v Sloveniji. Tako lahko tudi sam še pred pošiljanjem kontrolira kakovost končnih produktov.

Mladega podjetnika bolj skrbi možnost, da bi podobne izdelke začela oblikovati, izdelovati in prodajati večja, bolj priznana podjetja, kot so Armani, Hugo Boss in druga. Zato si želi v čim krajšem času javnosti predstaviti še več novih izdelkov. Tako bo utrdil prepoznavnost in ugled svoje blagovne znamke.

Realizirajte svojo poslovno idejo! Prijavite se na naslednji dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Blockchain Think Tank Slovenija in Zavod mladi podjetnik pripravljamo projekt Blockchain Roadshow. Program še snujemo. Kraje, ki jih bomo obiskali še izbiramo. Ali bi bili radi o programu takoj obveščeni? Berite dalje. Preberite več >>

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi. Preberite več >>

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno. V goste bomo povabili udeležence MP šole v letošnji sezoni. Vaša vloga bo tokrat aktivna, a enostavna: Pogovor z udeleženci šole o njihovih idejah, ki jih želijo preko MP šole pretvoriti v produkt, ki se prodaja na trgu. Dobimo se v Stari mački. Preberite več >>

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Prihajajoči dogodek #topStartupEKIPA bo poln ljudi s podjetniško žilico, zato bo dobra priložnost za spoznavanje potencialnih soustanoviteljev. »Mislim, da sicer cilj dogodka ni formiranja novih startupov,« pravi Žiga Berce, predavatelj, ki bo svoje poglede predstavil na tem dogodku. Preberite več >>

Ste postavili prenizko ceno?

Ste postavili prenizko ceno?

S tem, kako pomembno je postavljanje cene izdelka oziroma storitve, se sooči sleherni podjetnik. "Veliko posameznikov, ki se prvič srečuje s podjetništvom s ceno namreč pade v past in postavi prenizko," poudarja Uroš Čimžar iz Domovanje.com. Preberite več >>

Zadnja MP šola pred poletjem!

Zadnja MP šola pred poletjem!

Na delavnicah bodo izkušeni predavatelji in podjetniki govorili o razvoju ideje in oblikovanju poslovnega modela, analizi trga ter testiranju vaših produktov, seznanili se boste z osnovnimi računovodskimi termini ter se spoznali s spletnim marketingom. Začnemo 22. maja! Preberite več >>

Trenutno poteka MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Trenutno poteka MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Več kot 120 obiskovalcev je prisotnih na današnjem MP dogodku: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!, ki trenutno poteka v Tehnološkem parku Ljubljana. Svoj nastop je pravkar končal Luka Kogovšek iz podjetja VenetiCOM, sledi pa predavanje Lee Bevčič na temo ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Se nam pridružite na MP šoli? Začnemo ta četrtek!

Se nam pridružite na MP šoli? Začnemo ta četrtek!

MP šolo za mlade podjetnike sestavljajo 3 delavnice in individualno svetovanje. Preko teh aktivnosti vas vodimo od ideje do produkta, postopkov za ustanovitev podjetja ter kasneje nasvetov za lažje poslovanje vašega mladega podjetja. Delamo v manjših skupinah! Preberite več >>

Oznake: , ,