Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo.
Rok's peanut butter cover

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov. (Vir slike: Rok’s peanut butter)

Mladi slovenski podjetnik Rok Starič se je pred nekaj leti po stavi s prijateljem odločil, da bo začel sam izdelovati 100-odstotno naravno arašidovo maslo. Hobi se je kmalu prelevil v uspešno poslovno idejo, s katero se je Rok predstavil tudi na platformi Kickstarter.

Kako je prišlo do kampanje na Kickstarterju in za kaj je Rok porabil zbrana sredstva, smo pisali v prispevku Slovensko arašidovo maslo gre na Kickstarter >>

Zgodba se z uspešno zaključeno kampanjo seveda ni zaključila. Nova pridobitev je Roku in ekipi omogočila povečanje proizvodnje. Poleg tega pa so optimizirali proces priprave arašidovega masla in polnjenje lončkov. Z Rokom smo se tako pred časom pogovarjali tudi o povečanem povpraševanju po arašidovem maslu blagovne znamke Rok’s in sodelovanju s trgovskimi verigami.

Pred brezplačnim dogodkom Razvij svojo idejo v donosen posel!, na katerem bo Rok Starič predstavil svojo podjetniško zgodbo, pa smo mu zastavili še nekaj vprašanj.

Tudi več kot dve toni zmetih arašidov mesečno!

Najprej nas je seveda zanimalo, ali je podjetje še vedno uspešno in kakšno je danes povpraševanje po Rokovem arašidovem maslu.

»Na samem začetku smo zmleli do 100 kg arašidov mesečno. Trenutno pa jih je kar krepko preko ene tone. V primerih večjih akcij ta številka preseže tudi dve toni,« impresivne številke razkriva sogovornik.

Kot smo že pisali, za 300-gramski kozarček arašidovega masla v povprečju porabijo 310 gramov arašidov. Nekaj ga ostane v mlinčku, del pa ga namenijo za preverjanje kakovosti produkta.

Rok's peanut butter butter

Rokovo arašidovo maslo lahko uporabite v kopici receptov. (Vir slike: Rok’s peanut butter)

Kje je mlinček s Kickstarterja?

Ker se povpraševanje po Rokovem arašidovem maslu še vedno povečuje, mora podjetje temu primerno prilagajati tudi proizvodnjo. Tako so mlinček za mletje arašidov, za katerega so sredstva zbirali v okviru kampanje na Kickstarterju, že upokojili.

Seveda pa ga ne bodo kar zavrgli: »Mlinček, ki smo ga uporabljali na začetku, trenutno počiva in čaka na umestitev na spominsko polico.«

Trenutno tako arašide meljejo na novi napravi avstralskega porekla. Za večja naročila pa se že obračajo na partnerje, ki jim »omogočajo strojno etiketiranje, polnjenje in zapiranje produktov«.

Ob delu se želijo tudi zabavati

Vse večje povpraševanje po izdelkih blagovne znamke Rok’s pomeni tudi rast in širitev podjetja. Po sogovornikovih besedah se ekipa veča, poleg tega pa potrebujejo tudi vedno več sredstev za delovanje.

»Vso moč usmerjamo v tujino. Zanimanje za tovrstne izdelke definitivno obstaja, je pa včasih izziv prepričati večje kupce, da si ti tista prava izbira za njih,« opisuje svoje izkušnje idejni vodja projekta. Tako je naslednji cilj ekipe večji prodor v tujino, še posebej pa pridobivanje večjih tujih kupcev.

Rok pravi tudi, da ogromno truda vlagajo v promocijo, ob tem pa se želijo tudi zabavati.

Pred kratkim so zaključili z dograjevanjem novega proizvodnega prostora, ki so ga poimenovali Rok’s food lab, želijo pa si tudi večjih skladiščnih prostorov.

Če vas zanima Rokova podjetniška pot, se udeležite brezplačnega MP dogodka Razvij svojo idejo, ki bo potekal 20. septembra 2017 od 16.00 do 18.00 v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pot do uspešnega startupa: minimalno sprejemljiv produkt

Pot do uspešnega startupa: minimalno sprejemljiv produkt

Koncept minimalno sprejemljivega produkta (ang. Minimum Viable Product), znan tudi po kraticah MSP (ang. MVP), se je v svetu tehnoloških startupov pričel uveljavljati kmalu po tem, ko sta ga v ospredje postavila Steve Blank in Eric Ries. Preberite več >>

Video: Manoush Zomorodi: Kako lahko dolgčas vodi k najboljšim idejam

Video: Manoush Zomorodi: Kako lahko dolgčas vodi k najboljšim idejam

Se vam včasih najbolj ustvarjalne ideje porodijo med zlaganjem perila, pomivanjem posode ali lenarjenjem? Zakaj se to dogaja ter kakšna je povezava med dolgčasom in ustvarjalnostjo? Preberite več >>

Prenehajte skrbeti, da vam bodo vsi ukradli poslovno idejo

Prenehajte skrbeti, da vam bodo vsi ukradli poslovno idejo

Intenzivno medijsko poročanje o vsakem strmoglavljenem letalu ljudem vzbuja strah pred letenjem. Po drugi strani se ne bojijo vožnje z avtomobilom, čeprav statistike pravijo, da je slednja glede na prevožene kilometre veliko nevarnejša, kot vožnja z letalom. Toda kaj ima to s krajo ideje? Preberite več >>

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

Zbiranje sredstev je izjemno naporno in dolgotrajno početje – zahtevni sestanki s potencialnimi vlagatelji podnevi, mučno ukvarjanje s številkami ponoči. Čeprav vas lahko proces izčrpa, se ne smete predati. Mladim podjetnikom v iskanju investitorjev ponujamo nekaj nasvetov. Preberite več >>

Vstop v podjetništvo: 10 podjetniških napak

Vstop v podjetništvo: 10 podjetniških napak

Za vas smo izpostavili 10 zelo pogostih napak, ki se pripetijo podjetnikom pri ustanavljanju in vodenju podjetja. Članek predstavlja vodilo podjetnikom pri vstopu v svet podjetništva. Ne pozabite - na napakah se učimo! Preberite več >>

Vitko podjetništvo je primerno tako za profitno naravnana kot socialna podjetja

Vitko podjetništvo je primerno tako za profitno naravnana kot socialna podjetja

Veliko mladih podjetnikov porabi veliko časa in energije, da bi svojim strankam predstavili popoln izdelek – ko pa ga dejansko lansirajo, ugotovijo, da ga nihče ni pripravljen kupiti. Pravo nasprotje taki situaciji predstavlja metoda vitkega podjetništva katerega metodologije so uporabne za vse vrste podjetij: od profitno naravnanih, do socialnih in invalidskih podjetij. Preberite več >>

Fenomen naročniškega prodajnega modela

Fenomen naročniškega prodajnega modela

Podjetja, ki svojim naročnikom vsak mesec pošljejo škatlo s svojimi izdelki, uspešno izkoriščajo umetno inteligenco in individualizacijo ter spodbujajo trgovski sektor, ki v zadnjih letih stagnira. Naročniški prodajni model se tako lahko pohvali z več kot 1000-odstotno rastjo. Preberite več >>

Zaščita podjetniške ideje

Zaščita podjetniške ideje

Ste se domislili inovativne ideje za vaš bodoči startup? Razmišljate o novih kreativnih izdelkih in storitvah? Preden z idejo pohitite na Kickstarter ali pa o njej poveste prijateljem ob kavi, preberite spodnji članek. Preberite več >>

User persona: vživite se v svojega kupca

User persona: vživite se v svojega kupca

Bistvo vsakega uspešnega posla je poznavanje strank. To velja ne glede na to, ali gre za startup, freelancerja ali večje podjetje, za stranke doma ali v tujini. Dandanes enostavno moramo natančno poznati svoje stranke. User persona je tipični kupec oziroma uporabnik naše storitve. Preberite več >>

Kako doseči ujemanje produkta s trgom?

Kako doseči ujemanje produkta s trgom?

Mladi podjetniki se na svoji podjetniški poti zelo hitro srečajo s pojmom ujemanja produkta s trgom, ki ga je menda prvi uporabil Marc Andreessen iz podjetja Andreessen Horowitz. Vas zanima, kaj ta pojem sploh pomeni, kako ga izmeriti in kako lahko izboljša vaše poslovanje? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje