Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov
Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov. (Vir slike: Rok’s peanut butter)
Mladi slovenski podjetnik Rok Starič se je pred nekaj leti po stavi s prijateljem odločil, da bo začel sam izdelovati 100-odstotno naravno arašidovo maslo. Hobi se je kmalu prelevil v uspešno poslovno idejo, s katero se je Rok predstavil tudi na platformi Kickstarter.
Kako je prišlo do kampanje na Kickstarterju in za kaj je Rok porabil zbrana sredstva, smo pisali v prispevku Slovensko arašidovo maslo gre na Kickstarter >>
Zgodba se z uspešno zaključeno kampanjo seveda ni zaključila. Nova pridobitev je Roku in ekipi omogočila povečanje proizvodnje. Poleg tega pa so optimizirali proces priprave arašidovega masla in polnjenje lončkov. Z Rokom smo se tako pred časom pogovarjali tudi o povečanem povpraševanju po arašidovem maslu blagovne znamke Rok’s in sodelovanju s trgovskimi verigami.
Pred brezplačnim dogodkom Razvij svojo idejo v donosen posel!, na katerem bo Rok Starič predstavil svojo podjetniško zgodbo, pa smo mu zastavili še nekaj vprašanj.
Tudi več kot dve toni zmetih arašidov mesečno!
Najprej nas je seveda zanimalo, ali je podjetje še vedno uspešno in kakšno je danes povpraševanje po Rokovem arašidovem maslu.
»Na samem začetku smo zmleli do 100 kg arašidov mesečno. Trenutno pa jih je kar krepko preko ene tone. V primerih večjih akcij ta številka preseže tudi dve toni,« impresivne številke razkriva sogovornik.
Kot smo že pisali, za 300-gramski kozarček arašidovega masla v povprečju porabijo 310 gramov arašidov. Nekaj ga ostane v mlinčku, del pa ga namenijo za preverjanje kakovosti produkta.
Kje je mlinček s Kickstarterja?
Ker se povpraševanje po Rokovem arašidovem maslu še vedno povečuje, mora podjetje temu primerno prilagajati tudi proizvodnjo. Tako so mlinček za mletje arašidov, za katerega so sredstva zbirali v okviru kampanje na Kickstarterju, že upokojili.
Seveda pa ga ne bodo kar zavrgli: »Mlinček, ki smo ga uporabljali na začetku, trenutno počiva in čaka na umestitev na spominsko polico.«
Trenutno tako arašide meljejo na novi napravi avstralskega porekla. Za večja naročila pa se že obračajo na partnerje, ki jim »omogočajo strojno etiketiranje, polnjenje in zapiranje produktov«.
Ob delu se želijo tudi zabavati
Vse večje povpraševanje po izdelkih blagovne znamke Rok’s pomeni tudi rast in širitev podjetja. Po sogovornikovih besedah se ekipa veča, poleg tega pa potrebujejo tudi vedno več sredstev za delovanje.
»Vso moč usmerjamo v tujino. Zanimanje za tovrstne izdelke definitivno obstaja, je pa včasih izziv prepričati večje kupce, da si ti tista prava izbira za njih,« opisuje svoje izkušnje idejni vodja projekta. Tako je naslednji cilj ekipe večji prodor v tujino, še posebej pa pridobivanje večjih tujih kupcev.
Rok pravi tudi, da ogromno truda vlagajo v promocijo, ob tem pa se želijo tudi zabavati.
Pred kratkim so zaključili z dograjevanjem novega proizvodnega prostora, ki so ga poimenovali Rok’s food lab, želijo pa si tudi večjih skladiščnih prostorov.
Če vas zanima Rokova podjetniška pot, se udeležite brezplačnega MP dogodka Razvij svojo idejo, ki bo potekal 20. septembra 2017 od 16.00 do 18.00 v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani.