Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov.
Insurepal

Od ideje do globalne platforme. (Vir slike: InsurePal)

Veliko je takšnih, ki idejo podpirajo, v njej prepoznavajo prelomni potencial in predvsem z veliki ponosom spremljajo zgodbe o prodoru slovenskih podjetnikov na globalni trg. Ti vedo, da na ta način našo deželo umeščamo na zemljevid inovativnih podjetij, krepimo gospodarstvo in ustvarjamo še kako potrebna delovna mesta z dodano vrednostjo.

Je ICO res obljubljena dežela?

Veliko je tudi tistih, ki se želijo podati po podobni poti in na ICO (prvo javno ponudbo) gledajo kot na obljubljeno deželo. Iz čisto lastne izkušnje lahko potrdim, da še zdaleč ni tako. Področje zbiranja zagonskih sredstev s prodajo kripto žetonov je res svet priložnosti, ki pa je zaradi svojih specifik izjemno zahteven in nepredvidljiv. Ključno je predvsem vprašanje, ali ideja, ki jo posameznik/podjetje zasleduje, resnično potrebuje tehnologijo veriženja blokov in poslovni model, ki temelji na žetonih, ali pa se nekdo za ICO odloči le zato, da bi pridobil čim več kapitala po »najlažji metodi«.

Če je odgovor prvi in če menite, da resnično imate revolucionarno rešitev, potem je svet decentralizacije morda res prava pot. Vsekakor se ravno v tej srenji trenutno vzpostavljajo najbolj inovativna podjetja, ki stare poslovne modele dobesedno postavljajo na glavo in uporabnikom v vse večjem številu ponujajo rešitve, ki so za njih ugodnejše. Predvsem pa odražajo »zeitgest« oziroma odsev časa, v katerem živimo.

Matjaž Peterman

Matjaž Peterman, CEO in soustanovitelj InsurePal. (Vir slike: Osebni arhiv)

Ključ do uspeha: trdo delo in pozitivne vrednote

Seveda so tudi tisti, ki vidijo le končni rezultat, pri tem pa zanemarijo več mesecev (in tudi let) prehodnih načrtovanj, dogovarjanj, sestavljanja ekipe, pridobivanja partnerjev, testiranja trga in odzivov morebitnih uporabnikov. Pri tem vsekakor spregledajo tudi številne nepredvidljive stroške, ki vključujejo letalske poti na vse konce sveta, uspehe in neuspehe pri pridobivanju partnerjev, medijsko in oglaševalsko podporo, CGP in znamčenje, uvrščanje na borze in še in še. Nič ni zastonj; tako tudi v kripo svetu dobra ideja brez trdega dela, izkušene ekipe, grajenja mreže, neizmerne predanosti vseh sodelujočih in tudi finančnega vložka soustanoviteljev vse težje uspe.

Po drugi strani pa je kripto svet po številu uporabnikov še vedno majhen in na začetku. Zato moramo izobraziti tudi »tradicionalni trg«, če želimo, da naš produkt ali rešitev doseže kritično maso. Vesel sem, da smo z InsurePalom posegli v ta segment in pridobili sredstva za gradnjo platforme, ki bo predstavljala alternativo in nadgradnjo obstoječemu zavarovalniškemu sistemu. Predvsem pa sem ponosen, da smo v svoj poslovni model vključili element socialnega vplivanja, saj bomo z njim poleg kratkoročnega učinka (tj. nižje cene zavarovanj) gradili tudi na dolgoročnem ozaveščanju posameznikov in vzajemni odgovornosti, kar deluje v korist celotne družbe.

Za pridobivanje zagonskih sredstev na tovrsten način je vsekakor pomembno, da zgodnji podporniki prepoznajo tržni potencial, zaupajo kompetencam ekipe in da se poleg tega tudi identificirajo z vrednotami, na katerih podjetje gradi. Te ne smejo biti naravnane le na maksimiziranje dobička za podjetje, temveč morajo v ospredje ponovno postaviti posameznika in družbeno dobro. Verjemite tudi, da je skupnost, ki se oblikuje znotraj kripto sveta, veliko bolj odkrita, kritična in vpeta v sam razvoj produkta. To bo od vas zahtevalo popolno transparentnost in sprotno komunikacijo, saj se lahko vsak korak neposredno odrazi v vrednosti žetona.

InsurePal uspešno začenja svojo pot

Kampanja za zbiranje sredstev za InsurePal se je uspešno zaključila. Javnosti smo se prvič aktivno predstavili pred tremi meseci. Pred tem smo si postavili zahtevna vprašanja: Zakaj bi preplačeval za zavarovanje, če sem skrben in odgovoren zavarovanec? Zakaj bi svoje osebne podatke shranjeval pri centralizirani ustanovi in ne pri sebi? Kako lahko shranim podatke na blockchainu in jih posredujem zavarovalnici le takrat, ko se za to odločim sam? Kako lahko poenostavim sklenitev zavarovanja s pametno pogodbo?

Od trenutka, ko smo se odločili, da je ideja zrela za trg, je z nami veliko časa in trdega dela. A zavedam se, da smo šele na začetku. Hkrati pa resnično verjamem, da bomo na nekaj zgornjih vprašanj lahko odgovorili ravno z zavarovalniško platformo na tehnologiji veriženja blokov – InsurePal.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

FURS je pred kratkim izdal podrobnejša pojasnila o načinu davčne obravnave poslovanja s kriptovalutami. Novost predstavlja predvsem razlaga obveznosti podjetij, ki izdajajo kriptožetone, v zvezi s plačilom DDV.   Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

Tako kot lahko zlate palice izginejo na dnu morja, evrski in drugi bankovci pa gorijo, lahko tudi bitcoini za vedno izginejo. Kako je to mogoče in koliko bitcoinov je izgubljenih? Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

S SportyFi do financiranja športne kariere

S SportyFi do financiranja športne kariere

Zagonsko podjetje SportyFi želi s platformo, ki temelji na kriptovalutah, spremeniti način financiranja v športu. Kmalu se začne njihova kampanja ICO. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje