Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov.
Insurepal

Od ideje do globalne platforme. (Vir slike: InsurePal)

Veliko je takšnih, ki idejo podpirajo, v njej prepoznavajo prelomni potencial in predvsem z veliki ponosom spremljajo zgodbe o prodoru slovenskih podjetnikov na globalni trg. Ti vedo, da na ta način našo deželo umeščamo na zemljevid inovativnih podjetij, krepimo gospodarstvo in ustvarjamo še kako potrebna delovna mesta z dodano vrednostjo.

Je ICO res obljubljena dežela?

Veliko je tudi tistih, ki se želijo podati po podobni poti in na ICO (prvo javno ponudbo) gledajo kot na obljubljeno deželo. Iz čisto lastne izkušnje lahko potrdim, da še zdaleč ni tako. Področje zbiranja zagonskih sredstev s prodajo kripto žetonov je res svet priložnosti, ki pa je zaradi svojih specifik izjemno zahteven in nepredvidljiv. Ključno je predvsem vprašanje, ali ideja, ki jo posameznik/podjetje zasleduje, resnično potrebuje tehnologijo veriženja blokov in poslovni model, ki temelji na žetonih, ali pa se nekdo za ICO odloči le zato, da bi pridobil čim več kapitala po »najlažji metodi«.

Če je odgovor prvi in če menite, da resnično imate revolucionarno rešitev, potem je svet decentralizacije morda res prava pot. Vsekakor se ravno v tej srenji trenutno vzpostavljajo najbolj inovativna podjetja, ki stare poslovne modele dobesedno postavljajo na glavo in uporabnikom v vse večjem številu ponujajo rešitve, ki so za njih ugodnejše. Predvsem pa odražajo »zeitgest« oziroma odsev časa, v katerem živimo.

Matjaž Peterman

Matjaž Peterman, CEO in soustanovitelj InsurePal. (Vir slike: Osebni arhiv)

Ključ do uspeha: trdo delo in pozitivne vrednote

Seveda so tudi tisti, ki vidijo le končni rezultat, pri tem pa zanemarijo več mesecev (in tudi let) prehodnih načrtovanj, dogovarjanj, sestavljanja ekipe, pridobivanja partnerjev, testiranja trga in odzivov morebitnih uporabnikov. Pri tem vsekakor spregledajo tudi številne nepredvidljive stroške, ki vključujejo letalske poti na vse konce sveta, uspehe in neuspehe pri pridobivanju partnerjev, medijsko in oglaševalsko podporo, CGP in znamčenje, uvrščanje na borze in še in še. Nič ni zastonj; tako tudi v kripo svetu dobra ideja brez trdega dela, izkušene ekipe, grajenja mreže, neizmerne predanosti vseh sodelujočih in tudi finančnega vložka soustanoviteljev vse težje uspe.

Po drugi strani pa je kripto svet po številu uporabnikov še vedno majhen in na začetku. Zato moramo izobraziti tudi »tradicionalni trg«, če želimo, da naš produkt ali rešitev doseže kritično maso. Vesel sem, da smo z InsurePalom posegli v ta segment in pridobili sredstva za gradnjo platforme, ki bo predstavljala alternativo in nadgradnjo obstoječemu zavarovalniškemu sistemu. Predvsem pa sem ponosen, da smo v svoj poslovni model vključili element socialnega vplivanja, saj bomo z njim poleg kratkoročnega učinka (tj. nižje cene zavarovanj) gradili tudi na dolgoročnem ozaveščanju posameznikov in vzajemni odgovornosti, kar deluje v korist celotne družbe.

Za pridobivanje zagonskih sredstev na tovrsten način je vsekakor pomembno, da zgodnji podporniki prepoznajo tržni potencial, zaupajo kompetencam ekipe in da se poleg tega tudi identificirajo z vrednotami, na katerih podjetje gradi. Te ne smejo biti naravnane le na maksimiziranje dobička za podjetje, temveč morajo v ospredje ponovno postaviti posameznika in družbeno dobro. Verjemite tudi, da je skupnost, ki se oblikuje znotraj kripto sveta, veliko bolj odkrita, kritična in vpeta v sam razvoj produkta. To bo od vas zahtevalo popolno transparentnost in sprotno komunikacijo, saj se lahko vsak korak neposredno odrazi v vrednosti žetona.

InsurePal uspešno začenja svojo pot

Kampanja za zbiranje sredstev za InsurePal se je uspešno zaključila. Javnosti smo se prvič aktivno predstavili pred tremi meseci. Pred tem smo si postavili zahtevna vprašanja: Zakaj bi preplačeval za zavarovanje, če sem skrben in odgovoren zavarovanec? Zakaj bi svoje osebne podatke shranjeval pri centralizirani ustanovi in ne pri sebi? Kako lahko shranim podatke na blockchainu in jih posredujem zavarovalnici le takrat, ko se za to odločim sam? Kako lahko poenostavim sklenitev zavarovanja s pametno pogodbo?

Od trenutka, ko smo se odločili, da je ideja zrela za trg, je z nami veliko časa in trdega dela. A zavedam se, da smo šele na začetku. Hkrati pa resnično verjamem, da bomo na nekaj zgornjih vprašanj lahko odgovorili ravno z zavarovalniško platformo na tehnologiji veriženja blokov – InsurePal.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Pestro dogajanje v povezavi s kriptovalutami in blockchain tehnologijo v Sloveniji bo kmalu predstavljeno z dokumentarnim filmom v angleškem jeziku Crypto Nation Slovenia. Preberite več >>

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

Mentorski program ICOrelator desetim izbranim ekipam omogoča, da dobijo vse potrebne informacije za zagon ICO kampanje.   Preberite več >>

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Slovensko start-up podjetje Principle pripravlja prve slovenske vzporedne e-volitve v Državni zbor. Te se bodo v celoti odvijale na tehnologiji veriženja podatkovnih blokov - blockchainu med 28. majem in 1. junijem 2018. Preberite več >>

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

Slovensko visokotehnološko podjetje 0xcert d.o.o. je uspešno razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu. Na ta način bi lahko rešilo problem ponarejenih diplomskih listin. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Vedno več startupov zbira sredstva v okviru t .i. javnih ponudb kriptožetonov (ICO). Predvsem zato, ker je (vsaj do sedaj) bila uspešnost tovrstnega zbiranja kapitala vseeno višja, kot pa preko poslovnih angelov in skladov tveganega kapitala (ki so malce bolj izbirčni). Preberite več >>

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje