
Podjetniki iz vsega sveta razkrivajo, kaj si bi želeli vedeti, še preden so ustanovili svoje start-upe (Vir fotografije: Freeimages.com)
Elizabeth Yin, direktorica in ustanoviteljica podjetja LaunchBit
Elizabeth Yin pojasnjuje, da bi pri ustanavljanju svojega podjetja marsikaj poskušala narediti drugače, v prvi vrsti bi preizkusila trg glede zanimanja za njen produkt, preden bi le-tega dejansko izgradila.
»Ustanovila bi stran, kjer bi zbrala kontaktne informacije potencialnih uporabnikov, nato pa bi se z njimi poskušala pogovoriti o produktu pred njegovim razvojem. Pri tem bi na strani generirala možnosti izbire, kjer bi merila odziv zanimanja potencialnih strank in šele na podlagi tega začela s samim razvojem izdelka,« pojasnjuje Elizabeth Yin.
Ash Rush, soustanovitelj podjetja SendHub
Ash Rush pa med drugim prisega predvsem na osredotočenost pri svojih ciljih: »Fokus je veliko pomembnejši kot si lahko predstavljate.«
Gautam Gupta, so-ustanovitelj podjetja NatureBox in Jason Traff, ustanovitelj podjetja Leaky
Ustanavljanje svojega podjetja velikokrat v visoki meri korelira tudi z vstopom na čustveni vlakec smrti. Podjetnik Gautam Gupta je pri tem jasen: »Mislim, da bi se vsi ustanovitelji svojih lastnih podjetij morali zavedati, da pred začetkom procesa vstopajo na čustveni vlakec smrti. Uravnavanje čustvenega stanja je včasih pri samih začetkih izjemno težko, ampak obenem tudi izjemno pomembno. Vseskozi namreč dobivaš zelo pozitivne ali zelo negativne odzive in zato lahko kmalu dobiš občutek, da je tvoje življenje odvisno od uspeha tvojega novoustanovljenega podjetja.«
Prav tako je podobnega mnenja Jason Traff, ki pravi, da bi si o emocionalno obarvani vožnji z vlakcem smrti pri vstopu v podjetniške sfere želel slišati in vedeti več, kakor pravzaprav je, saj je pri ustanavljanju svojega podjetja slišal več zavrnitev kakor kadarkoli prej v življenju.
Walter Chen, ustanovitelj podjetja iDoneThis
Nekateri podjetniki so prepričani, da je skrb za startup podjetje zelo podobna skrbi za otroka. »Venomer moraš preverjeti, kaj se dogaja s podjetjem, in skorajda ves svoj čas nameniš skrbi zanj. Kot ustanovitelj startupa pa moraš skrbeti tudi za člane svoje ekipe, kar pomeni, da jim moraš nuditi vso potrebno pomoč, jih spodbujati in bodriti, saj si, tako kot vsak starš, želiš da bi bili srečni.«
Vir: Businessinsider