Podjetniki svetujejo: kdaj in kako začeti?

Čakanje na pravi trenutek se nikoli ne obrestuje, vam bodo rekli podjetniki. To ne pomeni, da je produkt priporočljivo lansirati na trg takrat, ko še sploh ni pripravljen (niti ne vi), temveč, da ne čakate na popolnost.
Podjetniki svetujejo: kdaj in kako začeti?

Ne čakajte na popolnost (Vir slike: Startupstockphotos).

»Če želite zagnati svoj posel, čakate na pravi trenutek – ki najverjetneje nikoli ne bo prišel,« pravi Michelle Messenger, ki je svoj posel zagnala pred več kot 17. leti. Svetuje, da ne čakate na popolnost, temveč se lotite dela. »Ko sem začela s svojim poslom, so sledila leta neuspehov. A 17 let pozneje, sem močna.«

Z mreženjem lahko pridete daleč

»Moj glavni nasvet za podjetnike je nenehno mreženje, tako prek spleta kot tudi v resničnem življenju. Vedno se povezujem z ljudmi. Lahko rečete temu karma, a deluje in občutek je dober,« pravi Rick Sloboda, ki je znan pisec besedil in vsebinski strateg. Sloboda si večkrat mesečno vzame čas za svoje znance, jih povabi na kavo in tako ohranja stike.

Od 100 dolarjev do 20 milijonov

Nellie Akalp, ki je serijska podjetnica in direktorica podjetja CorpNet, je leta 1997 prvič stopila na podjetniško pot. Takrat je imela v žepu zgolj 100 dolarjev, podjetje pa je osem let pozneje prodala za vrtoglavih 20 milijonov dolarjev.

Ne ozirajte se na konkurenco, saj vas bo to pokopalo

Podjetje CorpNet, na čelu katerega je danes, velja za eno najhitreje rastočih zasebnih podjetij v ZDA. »Novim podjetnikom bi svetovala, naj se ne osredotočajo preveč na konkurenco, temveč na nišo, znotraj katere delujejo in želijo izstopati. Ko smo začenjali z našim drugim poslom, smo preveč razmišljali o konkurenci.

Mislili smo, da jo lahko premagamo le z večjim finančnim vložkom. To nas je izčrpavalo in videti je bilo, kot da bomo morali zapreti svoja vrata. Tik pred tem smo se odločili umakniti 90 odstotkov oglasov in videli, kaj bo. Na naše zadovoljstvo smo uspeli privabiti enak organski obisk spletne strani kot z oglaševanjem. Kmalu smo postali dobičkonosno podjetje, ki še danes stoji in se uvrstili na najprestižnejše sezname!«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Disneyjev recept za uspeh: »Presezite pričakovanja svojih strank!«

Disneyjev recept za uspeh: »Presezite pričakovanja svojih strank!«

Izjemen uspeh Walta Disneyja nikakor ni naključje. Človek, ki je veliko prispeval k razvoju animacije in tematskih parkov, je imel jasno vizijo, ko se je loteval posla. Poseben poudarek je dajal na kupčevo izkušnjo in se trudil, da pričakovanj svojih strank ne bi le dosegel, ampak jih tudi presegel. Preberite več >>

5 skrivnosti učinkovite prodaje, ki odprejo pot do poslovnega uspeha

5 skrivnosti učinkovite prodaje, ki odprejo pot do poslovnega uspeha

Kevin Harrington, ameriški podjetnik in poslovni vodja ter eden najbolj uspešnih učencev Ziga Ziglerja, razkriva 5 načel, kako prek učinkovite prodaje doseči uspeh v podjetništvu. Preberite več >>

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Principi, ki bi se jih moral držati vsak podjetnik

Principi, ki bi se jih moral držati vsak podjetnik

Uspeh podjetnika je sestavljen iz serije odločitev in poti, ki jo je ubral v času poslovanja. Čeprav univerzalnih navodil za uspeh v podjetništvu ni, vam lahko nekatere smernice pomagajo na poti do uspeha. Preberite več >>

Startup cafe – “Slovenci bi samo razvijali, ne pa prodajali”

Startup cafe – “Slovenci bi samo razvijali, ne pa prodajali”

Junijski Startup cafe je prinesel zanimivo debato o razvoju spletnih platform, ki postajajo pomemben dejavnik v slovenskem podjetništvu. Kako iz njih razviti resen posel sta razkrila uspešna podjetnika Jan Dobrilovič iz start-upa Beeping ter Borut Markelj iz Ehrana.si. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje