Pokličite le najbolj "vroče" kontakte

Pokličite le najbolj ‘vroče’ kontakte (Vir: Unsplash.com)

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Ali vaši prodajalci pokličejo prav vsakogar, ki izpolni obrazec na vaši spletni strani? Kako uspešni so pri tem? Kako pa sploh izberejo, koga bodo poklicali? Kdo je vreden njihovega časa? V članku preberite, kako marketinška tehnologija delo prodajnega oddelka naredi bistveno bolj učinkovito.
Pokličite le najbolj "vroče" kontakte

Pokličite le najbolj ‘vroče’ kontakte (Vir: Unsplash.com)

Uvedba sistema marketinške avtomatizacije pomeni, da za vsakega obiskovalca poimensko vemo, kaj je počel na naši spletni strani. Vemo, katere podstrani je Marko obiskal, koliko časa se je zadržal, katere dokumente je prenesel na svoj računalnik in kdaj se je spet vrnil. Glede na njegov interes mu lahko pošiljamo zelo osebna sporočila in mu pomagamo naprej po nakupni poti. Oziroma naprej po našem prodajnem lijaku.

Marketinška avtomatizacija se sliši, kot da je primarno namenjena marketinškemu oddelku in zanj prinaša največ koristi. Seveda mu olajša delo in ga odreši cele vrste nalog, ki jih prinaša veliko potencialnih strank, ki pričakujejo personalizirano komunikacijo. A sistem kmalu pokaže zmožnosti optimizacije dela prodaje. Z avtomatiko pokriva prvih 70% nakupne poti našega kupca, ki se dogaja na spletu, obenem pa beleži vse, kar se z njim dogaja. Prodaja se tako lahko osredotoči le na tiste kontakte, ki so tri četrtine nakupne poti že prehodili in so že skoraj pripravljeni na nakup.

Delavnica Kako pisati za splet

Učinkovost na prvem mestu

Delo dobrega prodajalca ni ravno poceni. S tega naslova želimo, da svoj dragoceni čas vlaga v stranke, ki so najbolj pripravljene kupiti. Za uresničitev te želje pa moramo vedeti, v kateri fazi nakupnega procesa so naše potencialne stranke. Sistem marketinške avtomatizacije počne prav to – omogoča spremljanje obnašanja naših kontaktov in razumevanje, kako blizu nakupu so. S tem znanjem lahko prodaja tako svoj čas nameni predvsem tistim najbolj “vročim”.

Drugi vidik pa je čisto psihološki. Še tako fantastičnemu prodajalcu bo motivacija padla, ko bo izplen vsega njegovega (ali njenega) truda le nekje 10% konverzija. S pomočjo marketinške avtomatizacije mu lahko omogočite, da počne tisto, kar zna najbolje – prodajati.

Brez hladnih klicev

Kupec pričakuje osebno komunikacijo

Saj veste, kako naporno je klicati potencialno stranko, ki vas sploh še ne pozna. Koliko truda zahtevajo uvodne vljudnosti in spoznavanje, preden lahko preidete k bistvu – saj hočete vendar prodati.

Z uporabo marketinške tehnologije se hladnim klicem preprosto izognete. Prepustite marketingu, da vzpostavi prvi stik in zgradi odnos. Ko bo potencilani kupec želel govoriti s prodajo, vas bo že dobro poznal. Prav tako pa boste vi zanj vedeli prav vse, kar je počel na vaših spletnih premisah.

Tako fokusirano delo prodajnega oddelka pa prinaša merljive rezultate:

Več zaključenih poslov

Ker prodaja dobi na mizo le seznam najbolj zagretih kontaktov, je njena uspešnost večja. In ker ne vlaga toliko časa v kontakte, ki še niso pripravljeni na nakup, lahko zapre več “vročih”.

Uporaba marketinške tehnologije pozitivno vpliva na še eno prodajno področje:

Krajši prodajni cikli

Ker marketing s pomočjo tehnologije vodi kupca skozi nakupni proces, ta ni več prepuščen le svoji iniciativi. S kakovostno vsebino skrbite za njegovo znanje in gradite njegove kompetence pri odločanju za nakup. Rezultat so hitrejše odločitve oziroma krajši prodajni cikli.

Kar prinese želeni rezultat:

Višja prodaja

Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Marketinška avtomatizacija omogoča komunikacijo z današnjim digitalnim kupcem pod njegovimi pogoji. Pomaga mu, da na svoji spletni nakupni poti spozna naše podjetje, razume naš produkt in nam zaupa. Skozi njegov nakupni proces ste mu uspešno razložili, kako vaš produkt oziroma storitev rešuje njegovo težavo in zakaj se pri nas splača kupiti.

Kupec, ki nas razume in razume našo dodano vrednost, je idealni sogovornik prodajalca. Je dovolj segret, da se ga splača poklicati.

Prednosti marketinške tehnologije pa se ne končajo s prvim nakupom. Spremljanje spletnih aktivnosti daje vredne infromacije o možnosti nadaljnje prodaje v obliki komplementarnega produkta ali nadgradnje. Deluje tudi na obstoječih kupcih.

Več o sistemu marketinške avtomatizacije lahko preberete na 34 straneh prvega Marketing automation vodiča v slovenščini, ki ga je pripravila agencija Madwise.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Povečanje spletnega prometa: strategije za uspeh

Povečanje spletnega prometa: strategije za uspeh

V današnji digitalni dobi je spletni promet bistvenega pomena za marsikatero podjetje. Ne glede na to, ali ste bloger, lastnik spletne trgovine ali ustvarjalec vsebine, je stalen tok obiskovalcev vaše spletne strani ključnega pomena za uspeh. Na srečo obstaja več učinkovitih strategij, s katerimi lahko povečate svoj spletni promet in dosežete širše občinstvo. V tem članku bomo raziskali nekaj ključnih tehnik, ki vam bodo pomagale privabiti več prometa na vaše spletne platforme. Več >

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Več >

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Več >

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Več >

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Več >

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki