Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Facebook je z 1,37 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Zato ga mora vsak tržnik vključiti v svojo marketinško strategijo za leto 2018.
Facebook statistike

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del (Vir slike: Pixabay)

Facebook je najbolj priljubljeno in najpogosteje uporabljano družabno omrežje. Ne glede na vaše cilje – prepoznavnost blagovne znamke, povečanje prometa na spletni strani, ustvarjanje konverzij –ta platforma verjetno zaseda pomembno mesto v vaši marketinški strategiji za leto 2018.

Na spletni strani WordStream so pripravili seznam zanimivih in koristnih statistik v povezavi s Facebookom. Imejte jih v mislih, ko boste pripravljali svojo marketinško strategijo. Ali se ne morete odločiti, ali bi ciljali ženske ali moške? Vas zanima, koliko sredstev vaši tekmeci porabijo za Facebook oglaševanje? Oglejte si naslednje statistike.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Uporaba Facebooka

  1. V tretjem četrtletju leta 2017 je imel Facebook že 2,07 milijarde aktivnih mesečnih uporabnikov. Glede na isto obdobje v letu 2016 je to kar 16-odstotno povečanje.
  2. Povprečno 1,37 milijarde posameznikov vsakodnevno uporablja Facebook.
  3. 79 odstotkov Američanov uporablja Facebook. Na drugem mestu je z 32 odstotki Instagram.
Facebook statistike priljubljenost

Priljubljenost družabnih omrežij v ZDA. (Vir slike: Pew Research Center)

  1. Več kot polovica (53 odstotkov) prebivalcev ZDA uporablja Facebook večkrat dnevno.
Facebook statistike dnevni obiski

Družabna omrežja, ki jih posamezniki obiščejo večkrat dnevno. (Vir slike: Statista)

  1. 50 milijonov podjetij in organizacij uporablja Facebook strani.
  2. 22 odstotkov svetovne populacije uporablja Facebook.
  3. Približno 83 milijonov Facebook profilov je lažnih. To so lahko dvojniki obstoječih profilov, profili, ki ne predstavljajo resničnih oseb, ali profili, namenjeni posredovanju neželenih vsebin.
  4. Vsako minuto ustvari račun na Facebooku 400 novih uporabnikov, vsako sekundo pa 5 uporabnikov.
  5. Facebook Messenger ima več kot 1,2 milijarde aktivnih mesečnih uporabnikov.
  6. Uporabniki obiščejo Facebook povprečno osemkrat dnevno. Vsak obisk platforme traja povprečno 20 minut.
  7. Dnevno kar 35 milijonov uporabnikov posodobi svoj status.

Povezanost

  1. Stopnja ločenosti (angl. degree of separation) med povprečnima uporabnikoma Facebooka je le 3,57.
Facebook statistike ločenost

Povprečna stopnja ločenosti. (Vir slike: Facebook Research)

  1. Povprečni uporabnik Facebooka ima 155 prijateljev, vendar bi v stiski zaupal le štirim.
  2. Uporabniki Facebooka povprečno štejejo le 28 odstotkov svojih prijateljev na Facebooku med bližnje oziroma prave prijatelje.
  3. Med Facebook prijatelji 83 odstotkov staršev najstnikov, starih med 13 in 17 let, je tudi njihov otrok.
  4. 39 odstotkov uporabnikov je na Facebooku povezanih z ljudmi, ki jih niso nikoli srečali v živo.
  5. Podjetja in organizacije na kar 42 odstotkov sporočil uporabnikov odgovorijo v prvi uri.
Facebook statistike odzivnost

Odzivi Facebook strani na sporočila sledilcev in drugih uporabnikov. (Vir slike: Locowise)

  1. 36 odstotkov uporabnikov Facebooka ima med svojimi prijatelji tudi svoje sosede.
  2. 58 odstotkov uporabnikov Facebooka je prek družbenega omrežja povezanih s svojimi sodelavci.
  3. Facebook je na voljo v 101 jeziku. Pri prevajanju je sodelovalo več kot 300.000 uporabnikov.
Facebook statistike jeziki

Pred kratkim so se jezikom, v katerih je na voljo Facebook, pridružili tudi nekateri manjši jeziki. (Vir slike: Facebook)

Pozitivni učinki Facebooka

Poslanstvo družabnega omrežja Facebook je opolnomočiti posameznike za oblikovanje skupnosti in povezati svet. Čeprav se nam včasih zdi, da tehnologija, ki nas obkroža, negativno vpliva na naše življenje, ni vedno tako. Oglejmo si nekaj statistik o pozitivnem učinku Facebooka na skupnosti in svet.

  1. Več kot 100 milijonov uporabnikov Facebooka je članov t. i. pomembnih skupnosti (angl. meaningful communities). To so skupine, ki so namenjene pomoči drugim uporabnikom, na primer novopečenim staršem ali obolelim za redkimi boleznimi in njihovim družinskim članom.
  2. V zadnjih šestih mesecih se je s Facebookovo pomočjo pomembnim skupnostim pridružilo 50 odstotkov več uporabnikov.
  3. 8,5 milijona posameznikov je med potresom, ki je aprila 2015 prizadel Nepal, svojim prijateljem s pomočjo funkcije Safety Check sporočilo, da so na varnem.
  4. 770.000 posameznikov je v tednu po potresu v Nepalu prek Facebooka doniralo več kot 17 milijonov dolarjev za pomoč prizadetim področjem. Podjetje Facebook je doniralo 2 milijona dolarjev.
  5. 80 milijonov posameznikov iz držav v razvoju zaradi slabe povezave uporablja okrnjeno različico Facebooka, poimenovano Facebook Lite.
  6. Po opustošenju, ki ga je povzročil orkan Maria, je Facebook doniral 1,5 milijona dolarjev organizacijama NetHope in World Food Programme. Poleg tega so v podjetju oglasni prostor namenili razširjanju pomembnih obvestil, v Portoriko pa so poslali tudi posebno ekipo, ki je pomagala vzpostaviti nujne telekomunikacijske povezave v regiji.

Na tej točki smo vas verjetno že prepričali, da je Facebook odličen promocijski kanal. Naučite se vrhunskih trikov na naši delavnici >>

Trženje prek Facebooka

  1. Strokovnjaki menijo, da je najboljši čas za objavljanje na Facebooku ob četrtkih in petkih med 13.00 in 15.00.
  2. Organski doseg objav Facebook strani je povprečno 2,6 odstotka.
  3. Facebook strani z manjšim številom sledilcev se lahko pohvalijo s širšim dosegom in višjo odzivnostjo.
  4. Facebook je za tržnike »najpomembnejša« družabna platforma.
Facebook statistike najpomembnejše platforme

Najpomembnejše družabne platforme po mnenju tržnikov. (Vir slike: Social Examiner)

  1. Blagovne znamke povprečno objavljajo kar osemkrat dnevno.
  2. 57 odstotkov potrošnikov pravi, da družabna omrežja vplivajo na njihove nakupe. Pri tem prednjači Facebook s 44 odstotki.
  3. Vsebine uporabnikov se lahko pohvalijo s 6,9-krat višjo stopnjo odzivnosti v primerjavi z vsebinami blagovnih znamk.

Oglaševanje prek Facebooka

  1. Povprečna stopnja odzivnosti oziroma razmerje med prikazi in kliki (angl. click-through rate, CTR) na vseh področjih skupaj znaša 0,9 odstotka.
Facebook statistika stopnja odzivnosti

Stopnja odzivnosti Facebook oglasov z različnih področij. (Vir slike: WordStream)

  1. Z največjo stopnjo odzivnosti (1,61 odstotka) na Facebooku se lahko pohvali področje prava. Zadnje mesto pa zaseda področje zaposlovanja in poklicnega izobraževanja z 0,47-odstotno stopnjo odzivnosti.
  2. Povprečna cena na klik (angl. cost per click, CPC) v okviru Facebook oglasov na vseh področjih skupaj znaša 1,72 dolarja.
Facebook statistike cena na klik

Cena na klik v okviru Facebook oglasov z različnih področij. (Vir slike: WordStream)

  1. Najvišjo ceno na klik s 3,77 dolarja dosega področje financ in zavarovalništva. Najcenejše pa je oglaševanje na področju oblačil, v okviru katerega cena na klik znaša le 0,45 dolarja.
  2. 93 odstotkov oglaševalcev, ki se ukvarjajo z družabnimi omrežji, oglašuje prek Facebooka. Na drugem mestu je Instagram s 24 odstotki.
  3. 20 odstotkov Facebookovih dobičkov iz mobilnega oglaševanja lahko pripišemo Instagramu.
  4. Najučinkovitejša dolžina naslova Facebook oglasa obsega štiri besede, opis povezave pa 15 besed.
Facebook statistike učinkovitost oglasov

Učinkovitost Facebook oglasov glede na število besed v naslovu. (Vir slike: WordStream)

  1. Od 75 do 90 odstotkov učinkovitosti Facebook oglasov lahko pripišemo fotografijam in drugim podobam.
  2. V drugem četrtletju leta 2017 je Facebook zabeležil 9,16 milijarde dolarjev prihodkov z naslova oglaševanja. Glede na podatke iz istega obdobja leta 2016 gre za 47-odstotno povišanje.
  3. 26 odstotkov uporabnikov Facebooka, ki so kliknili na oglas, je v nadaljevanju opravilo nakup.

Nadaljujte z branjem 2. dela: Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Vir: WordStream, Zephoria

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene. Preberite več >>

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Danes smo bolj digitalno povezani kot kdajkoli poprej. V naše digitalne komunikacije, na primer v klepet v okviru Facebook Messengerja, pa vse bolj vstopajo tudi oglaševalci in podjetja. Preberite več >>

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Ali ste že kdaj uporabili metodo A/B testiranja pri pripravljanju Facebook oglasov? Facebook vam bo po novem lahko pomagal pri izbiranju najbolj učinkovite različice oglasa. Preberite več >>

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas. Preberite več >>

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Želite doseči več potencialnih strank? Ste že spoznali oglase v storitvi Facebook Messenger? Preizkusite jih! Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje