Poslovni trendi za leto 2017, 2. del
V prejšnjem prispevku Poslovni trendi za leto 2017, 1. del smo že predstavili nekatere trende, ki bodo prevladovali v prihajajočem letu. V nadaljevanju opisujemo naslednje trende, na podlagi katerih lahko oblikujete svoje strategije za delovanje v letu 2017.
1. Izdelki za nadzorovanje prehranjevanja in telesne pripravljenosti
Trg nosljivih naprav za nadziranje zdravja se hitro širi, saj se pripadniki milenijske generacije, predvsem ženske, s svojim zdravjem in pravilnim prehranjevanjem ukvarjajo v veliko večji meri kot predstavniki prejšnjih generacij.
Zaradi razvoja tehnologije, na primer integriranih zdravstvenih sistemov, naprav za spremljanje telesne pripravljenosti in navidezne resničnosti, je nadziranje prehranjevanja in telesne pripravljenosti vedno bolj preprosto. V letu 2017 se bo opisani trend še nadaljeval z razvojem novih aplikacij in programske opreme za spremljanje telesne pripravljenosti.
2. Nadaljnji razvoj spletnega nakupovanja
Internet in družabna omrežja podjetjem omogočajo nagovarjanje ciljne publike na enostavne in priročne načine. Zato se povpraševanje po orodjih za spletno trgovanje stalno povečuje – strokovnjaki predvidevajo, da se bo ta trend v letu 2017 nadaljeval tudi na podlagi nadaljnjega razvoja tehnologije.
Če še niste prepričani, ali bi odprli spletno trgovino, naj vam predstavimo le en podatek: raziskave so pokazale, da je kar 58 potrošnikov v svoj navidezni nakupovalni voziček pripravljenih dodati dodatne izdelke, da bi tako pridobili ugodnost brezplačne dostave.
V letu 2017 se bo področje spletnega nakupovanja še širilo. (Vir slike: Pixabay)
3. Povezovanje strank
Ljudje so naveličani, da jim podjetja stalno poskušajo prodati svoje izdelke ali storitve. Milenijci tradicionalne prodajne taktike opazijo že od daleč in se hitro preusmerijo drugam. Vedno bolj priljubljene pa so aplikacije in storitve, ki posameznike povežejo s tistim, kar potrebujejo. Podjetja, kot je Postmates, ne prodajajo izdelkov, temveč na vašo lokacijo dostavijo, karkoli si želite.
Ian Altman v reviji Forbes tako pravi, da živimo v času povezovalne ekonomije. Kot primer uspešnega podjetja predstavi podjetje Uber, ki sicer nima lastnih prevoznih sredstev, a je vseeno največja taksi služba na svetu. Po Altmanovem mnenju lahko v letu 2017 pričakujemo porast števila podjetij, ki delujejo po podobnih principih.
4. Prilagojeno usposabljanje
Do nedavnega so se posamezniki, zaposleni na istem delovnem mestu, usposabljali na enak način ter izboljševali in pridobivali iste kompetence. V zadnjem času pa podjetja zaposlujejo posameznike, ki so specializirani za opravljanje točno določene naloge, na katero se osredotočajo, dokler je ne obvladajo popolnoma.
Nekatere raziskave kažejo, da se produktivnost zviša za več kot 20 odstotkov, če zaposleni opravljajo naloge, v katerih uživajo. V letu 2017 se bodo podjetja tako osredotočala na izpopolnjevanje in nadgrajevanje naravnih talentov zaposlenih in vodstvenih kadrov, splošna široka usposabljanja pa bodo pustila ob strani.
5. Povečanje števila okolju prijaznih izdelkov
Predstavniki milenijske generacije posvečajo veliko pozornosti izdelkom, ki jih kupujejo. Ko si umivajo zobe, zaprejo pipo. Prav tako varčujejo z vodo, ko si umivajo lase. Ker jim je mar za Zemljo in želijo zagotoviti, da bo primerna za bivanje njihovih otrok, se tudi pri nakupovanju obračajo na družbeno odgovorna podjetja.
Besedna zveza »okolju prijazen« je razširjena že nekaj časa, vendar so se podjetja šele pred kratkim začela ukvarjati z »zelenimi« rešitvami. Na področju učinkovite izrabe energije so »zelena« podjetja s svojimi izdelki privarčevala že več kot pol milijarde dolarjev, trend pa se bo z večanjem števila takšnih izdelkov v letu 2017 še nadaljeval.
Sledite trendom!
Trendi, predstavljeni v obeh prispevkih, bodo zaznamovali leto 2017. Prav tako se bodo verjetno še nadaljevali, saj predstavniki milenijske generacije predstavljajo vedno večji delež delovne sile, hkrati pa postajajo osrednja ciljna publika za marsikatero podjetje. Če želite uspeti in še naprej razvijati svoje podjetje, sledite opisanim trendom.
Vir: Inc.