Poslušanje je ključ do uspeha

Poslušanje je ključ do uspeha

Poslušanje je ključ do uspeha

Količina podatkov, ki se vsako minuto pojavi na internetu, je neobvladljiva. Samo na družabnem omrežju Facebook se v tem času pojavi npr. 2,5 milijonov zapisov, na Twitterju 278.000 tvitov. Tudi če se omejimo samo na področje Slovenije, številke niso majhne.
Poslušanje je ključ do uspeha

Poslušanje je ključ do uspeha

Pri nas je trenutno približno 800.000 Facebook in 100.000 Twitter profilov. Klasične komunikacijske kampanje, ki so bile pred pojavom družabnih omrežij v večini enosmerne in so imele nadzor nad vsebino sporočila, so sedaj primorane monolog zamenjati za dialog. Ta se sedaj ne dogaja več samo na v naprej določenih kanalih, pač pa kjerkoli in kadarkoli na spletu, kar pa zahteva spremembe v načinu spremljanja medijev in njihovem analiziranju.

Komunikacijska kampanja je uspešna takrat, ko nagovori pravo ciljno skupino in doseže njeno angažiranost. Ključni indikatorji učinkovitosti tako niso več všečki na družabnih omrežjih ali sledilci na Twitterju, pač pa deljenje vsebin na družabnih omrežjih ter aktualnost tematike na blogih in forumih. To lahko komunikacijo obrne povsem v drugo smer, s čimer nadzor nad sporočilom preprosto ni več mogoč. Dobra novica tega pa je ta, da je lahko doseg te komunikacije brezmejen.

5 načinov, kako prihraniti čas s spremljanjem spletnih medijskih objav

Spletna komunikacija je namreč kot živ organizem, ki se nenehno razvija, ponekod zamira, dela ovinke ali bližnjice, spremeni smer, predvsem pa nikoli ne miruje. Začne jo lahko kdorkoli in kadarkoli, zato je njeno poslušanje bistveno za uspešnost kampanj, kot tudi analiziranje aktivnosti influencerjev, sentimenta, količine in razvoja komunikacije. Vpogled v te informacije je nujno potreben, če želimo začeti ali se priključiti kakšnemu spletnemu pogovoru, kaj šele, če želimo nanj vplivati in spremeniti javno mnenje. Glede na veliko količino informacij, ki se v vsakem trenutku pojavljajo na spletu, je bistvena seznanjenost z novostmi in razlikovanje pomembnih od manj pomembnih zapisov. Če smo poleg tega seznanjeni s tem, na katere kanale je smiselno ciljati in mnenja katerih posameznikov so še posebej cenjena, se lahko  bistveno lažje znajdemo v spletnem labirintu.

Nujnost spremljanja spletne komunikacije je torej vse bolj nepogrešljiva aktivnost tako za učinkovitejšo pripravo marketinških kampanj, krizno komuniciranje, analizo trga in konkurence, načrtovanje dobrodelnih aktivnosti, lansiranje novih produktov ali storitev ter vzdrževanje dobrih odnosov z naročniki. V primerjavi s fokusnimi skupinami ali drugimi oblikami raziskav javnega mnenja, komunikacija na spletu poteka v svojem naravnem okolju, in če znamo pravilno omejiti svoj fokus, je vpogled vanjo lahko odraz dejanskega stanja. Potrošniki ne odgovarjajo na zastavljena vprašanja v stilu, kakšno je vaše mnenje o določenem produktu, pač pa delijo svoje mnenje, ko se za to odločijo sami in na kanalu, na katerem jim to najbolj ustreza. Prav tako pa s svojim subjektivnim mnenjem ne želijo ugajati morebitnim spraševalcem. Ker so lahko tovrstne informacije za upravljalce blagovnih znamk tako dragocene, se vse več podjetij zato odloča za spremljanje teh kanalov.

Če se še malo dotaknemo področje kriznega komuniciranja, kjer se je potrebno v kratkem času taktično odzvati na nastalo situacijo. Pravilni odgovori na naslednja vprašanja so lahko odločilni dejavnik, ki lahko naredijo konec krizi. Katero je glavno sporočilo in kakšen je ton komunikacije? Je kritika razširjena ali je omejena zgolj na ozek krog? Na katerih kanalih bo imela naša reakcija največji doseg? Ali so nam v tem trenutku na voljo pomembni influencerji, ki nam bodo pomagali pri gašenju požara? Kakšni so odzivi na naša sporočila?

Poslušanje je torej ključ do uspeha in to še posebej velja za področje spletne komunikacije. Ni priporočljivo zgolj za izvajanje spletnih aktivnosti, temveč za analizo pred tako rekoč vsako aktivnostjo, ki jo načrtujemo v podjetju, med njo in po njej. Pri tem je bistvena uporaba zanesljivega media monitoring orodja, ki nam v realnem času daje vpogled v spletne pogovore. Prisluhnite jim in jih obrnite sebi v prid!

Mediatoolkit je media monitoring orodje v realnem času. V trenutku vas obvesti, ko ste omenjeni kjerkoli na spletu, pomaga vam pripravljati poglobljena poročila in meriti vaše spletne medijske aktivnosti. Preizkusite ga brezplačno na mediatoolkit.com.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Vpliv umetne inteligence na družbo je čedalje bolj opazen. Trenutno je največji poudarek na aplikacijah, vendar se vpliv hitro širi tudi na številna druga področja, kot so logistika, marketing, zdravstvo in druga. O teh temah boste lahko več izvedeli na brezplačni konferenci, ki bo potekala 26. septembra. Več >

70% višine stroškov izobraževanja vam lahko povrne država

70% višine stroškov izobraževanja vam lahko povrne država

Na podlagi Javnega razpisa za sofinanciranje neformalnih izobraževanj in usposabljanj zaposlenih (255. JR) so (samo)zaposleni posamezniki, ki se v obdobju od 1.9.2017 do 31.8.2018 udeležijo neformalnih izobraževanj in usposabljanj ter stroške zanje poravnajo iz lastnih sredstev, upravičeni do delnega povračila teh stroškov. Prijavitelj je upravičen do sofinanciranja stroška izobraževanja v višini 70% dejansko nastalega stroška, najvišja vrednost, ki jo lahko za posamezno vlogo ali več vlog skupaj pridobi, pa znaša 813,33 evrov (z upoštevano akontacijo dohodnine – plača jo Sklad). Več >

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Več >

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Več >

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Blockchain Think Tank Slovenija in Zavod mladi podjetnik pripravljamo projekt Blockchain Roadshow. Program še snujemo. Kraje, ki jih bomo obiskali še izbiramo. Ali bi bili radi o programu takoj obveščeni? Berite dalje. Več >

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi. Več >

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja. Več >

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Prihajajoči dogodek #topStartupEKIPA bo poln ljudi s podjetniško žilico, zato bo dobra priložnost za spoznavanje potencialnih soustanoviteljev. »Mislim, da sicer cilj dogodka ni formiranja novih startupov,« pravi Žiga Berce, predavatelj, ki bo svoje poglede predstavil na tem dogodku. Več >

Ste postavili prenizko ceno?

Ste postavili prenizko ceno?

S tem, kako pomembno je postavljanje cene izdelka oziroma storitve, se sooči sleherni podjetnik. "Veliko posameznikov, ki se prvič srečuje s podjetništvom s ceno namreč pade v past in postavi prenizko," poudarja Uroš Čimžar iz Domovanje.com. Več >

Zadnja MP šola pred poletjem!

Zadnja MP šola pred poletjem!

Na delavnicah bodo izkušeni predavatelji in podjetniki govorili o razvoju ideje in oblikovanju poslovnega modela, analizi trga ter testiranju vaših produktov, seznanili se boste z osnovnimi računovodskimi termini ter se spoznali s spletnim marketingom. Začnemo 22. maja! Več >

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki