Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj.
Poživite svoje Facebook oglase!

Preizkusite ideje za poživitev Facebook oglasov. (Vir slike: Pixabay)

1. Ustvarite nove čudovite oglasne podobe

Vizualna podoba vaših oglasov je vaš prvi stik s potencialnimi strankami. Lahko se zgodi ljubezen na prvi pogled; lahko pa vaš poskus pritegniti pozornost posameznikov neslavno propade. Če vaš oglas na prvi pogled pritegne potencialnega kupca, si bo vzel čas za branje vaše ponudbe. Zato je izjemno pomembno, da v poplavi raznoraznih podob na časovnicah uporabnikov vaši oglasi izstopajo.

Eden najboljših nasvetov za oblikovanje Facebook oglasov se glasi: Uporabite visok nivo kontrasta. Izkoristite kontrastne barve, ne bojte se opaznih pisav, svojim oglasom pa dodajte še ščepec komplementarnih barv.

Primer oglasa za Google Cloud, ki uporablja kontrastne barve. (Vir slike: AdEspresso)

Če je le mogoče, uporabite barve, povezane z vašo blagovno znamko – tako bodo vaši oglasi podobni dizajnu vaše spletne strani, s čimer boste zagotovili doslednost svojega oglaševanja in večjo prepoznavnost blagovne znamke.

Primera oglasov, ki uporabljata barve, povezane z oglaševano blagovno znamko. (Vir slik: AdEspresso)

2. Oblikujte novo, izvirno besedilo oglasa

Koliko različnih besedil za oglase ste preizkusili v zadnjih mesecih? Veliko podjetij stalno uporablja malce prilagojene različice istega besedila, kar ni priporočljivo. Vaše potencialne stranke se bodo namreč hitro naveličale branja vedno istega oglasa, zato bo število klikov začelo upadati.

Začnite s pregledom vseh oglasnih besedil, ki ste jih napisali v zadnjem letu. Preverite, kateri oglasi so bili uspešni in kateri ne – na podlagi ugotovitev oblikujte novo besedilo, ki bo pritegnilo posameznike h kliku na oglas.

Uporabite lahko tudi metodo A/B testiranja, da vidite, katera ponudba je bolj učinkovita.

Primer različnih oglasov, ki ju je testiralo podjetje CoPromote. (Vir slike: Ad Espresso)

Na podlagi preizkušanja dveh različnih Facebook oglasov lahko pridete do dveh ugotovitev:

  • Katera ponudba pritegne večje število klikov – kaj torej spodbudi posameznike h kliku na oglas.
  • Katera ponudba ima večjo stopnjo konverzije – kaj torej pritegne stranke k nakupu, naročilu …

Če vas pri oblikovanju novih besedil domišljija pusti na cedilu, preizkusite naslednje ideje:

  • Uporabite sličice emoji.
  • Vključite pričevanja zadovoljnih strank.
  • Uporabite t. i. akcijske glagole (preizkusiti, dobiti, testirati, videti …).
  • S časovno omejenimi ponudbami ustvarite občutek nujnosti.

3. Oblikujte 12 novih naslovov za oglase

Zdajle si verjetno mislite, zakaj bi pravzaprav potrebovali 12 različnih naslovov. Seveda imate prav – res jih ne potrebujete. Vendar pa boste z razmišljanjem o več kot enem naslovu spodbudili svojo ustvarjalnost in konec koncev prišli do odličnega naslova.

Oblikujte več kot 10 potencialnih naslovov oglasov in izberite nekaj najboljših. Nato izbrane naslove preizkusite po metodi A/B testiranje – tako boste ugotovili, kateri vam prinese največje število klikov po najnižji ceni.

Raziskave kažejo, da 80 odstotkov posameznikov prebere le naslov oglasa. Zato je ključno, da naslov pritegne njihovo pozornost. Rezultati raziskav so odkrili še eno zanimivo dejstvo: 70 odstotkov uporabnikov Facebooka prebere le naslov neke objave, preden objavi svoj komentar ali jo deli s svojimi prijatelji.

Nekaj nasvetov za oblikovanje odličnega naslova za Facebook oglas:

  • Bodite kratki in jedrnati.
  • Uporabite številke.
  • Poudarite prednosti svojega izdelka.
  • Vključite poziv k dejanju (angl. call to action).
  • Zastavite vprašanje.

Oglas za storitev Shopify jasno sporoča bistvene informacije. (Vir slike: AdEspresso)

4. Izkoristite video oglase
Ena najpriljubljenejših besed v svetu trženja na družabnih omrežjih je video. Zakaj? Po podatkih podjetja Adobe je za posameznike, ki gledajo video posnetke, v primerjavi s tistimi, ki ne gledajo videov, kar 1,81-krat bolj verjetno, da bodo opravili nakup. Raziskava podjetja Kinetic Social pa je pokazala, da imajo video oglasi najnižjo ceno na klik, povprečno približno 18 ameriških centov.

Povprečna cena na klik glede na tip Facebook oglasa. (Vir slike: AdEspresso)

Veliko priljubljenih blagovnih znamk uspešno izkorišča prednosti video oglasov: Red Bull, Coca-Cola in Nike se lahko pohvalijo z milijoni ogledov, všečkov in deljenj izvirnih video oglasov.

Primer video oglasa podjetja Nike. (Vir slike: Ad Espresso)

Svojih videov ne pozabite opremiti s podnapisi, saj večina uporabnikov Facebooka videe gleda z utišanim zvokom. Po podatkih Facebooka podnapisi podaljšajo čas ogledov video posnetkov za povprečno 12 odstotkov.

Oblikovanje video oglasa ni nujno dolgotrajno in potratno opravilo. Če sami nimate dovolj znanja, lahko najamete oglaševalsko agencijo, da ga posname za vas.

5. Uporabite storitev Facebook Live

Storitev Facebook Live, ki uporabnikom omogoča video prenos v živo, je vedno bolj popularna. Pred kratkim je Facebook predstavil nove filtre, ki še popestrijo celotno izkušnjo.

Primer filtra za storitev Facebook Live. (Vir slike: AdEspresso)

Facebook Live ponuja še eno zanimivo funkcijo: spremljate lahko reakcije svoje publike na različnih točkah prenosa v živo.

Spremljanje reakcij gledalcev na video. (Vir slike: AdEspresso)

Za video prenos v živo ne potrebujete ničesar drugega kot pametni mobilni telefon s kvalitetnim fotoaparatom. S svojimi sledilci lahko delite posnetke iz ozadja proizvodnje oziroma svojega delovanja ali praktični prikaz uporabe izdelka, lahko pa izrazite tudi svoje mnenje o aktualnih dogodkih.

Vir: Ad Espresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Izvirne ideje za Facebook oglase

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje