Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj.
Poživite svoje Facebook oglase!

Preizkusite ideje za poživitev Facebook oglasov. (Vir slike: Pixabay)

1. Ustvarite nove čudovite oglasne podobe

Vizualna podoba vaših oglasov je vaš prvi stik s potencialnimi strankami. Lahko se zgodi ljubezen na prvi pogled; lahko pa vaš poskus pritegniti pozornost posameznikov neslavno propade. Če vaš oglas na prvi pogled pritegne potencialnega kupca, si bo vzel čas za branje vaše ponudbe. Zato je izjemno pomembno, da v poplavi raznoraznih podob na časovnicah uporabnikov vaši oglasi izstopajo.

Eden najboljših nasvetov za oblikovanje Facebook oglasov se glasi: Uporabite visok nivo kontrasta. Izkoristite kontrastne barve, ne bojte se opaznih pisav, svojim oglasom pa dodajte še ščepec komplementarnih barv.

Primer oglasa za Google Cloud, ki uporablja kontrastne barve. (Vir slike: AdEspresso)

Če je le mogoče, uporabite barve, povezane z vašo blagovno znamko – tako bodo vaši oglasi podobni dizajnu vaše spletne strani, s čimer boste zagotovili doslednost svojega oglaševanja in večjo prepoznavnost blagovne znamke.

Primera oglasov, ki uporabljata barve, povezane z oglaševano blagovno znamko. (Vir slik: AdEspresso)

2. Oblikujte novo, izvirno besedilo oglasa

Koliko različnih besedil za oglase ste preizkusili v zadnjih mesecih? Veliko podjetij stalno uporablja malce prilagojene različice istega besedila, kar ni priporočljivo. Vaše potencialne stranke se bodo namreč hitro naveličale branja vedno istega oglasa, zato bo število klikov začelo upadati.

Začnite s pregledom vseh oglasnih besedil, ki ste jih napisali v zadnjem letu. Preverite, kateri oglasi so bili uspešni in kateri ne – na podlagi ugotovitev oblikujte novo besedilo, ki bo pritegnilo posameznike h kliku na oglas.

Uporabite lahko tudi metodo A/B testiranja, da vidite, katera ponudba je bolj učinkovita.

Primer različnih oglasov, ki ju je testiralo podjetje CoPromote. (Vir slike: Ad Espresso)

Na podlagi preizkušanja dveh različnih Facebook oglasov lahko pridete do dveh ugotovitev:

  • Katera ponudba pritegne večje število klikov – kaj torej spodbudi posameznike h kliku na oglas.
  • Katera ponudba ima večjo stopnjo konverzije – kaj torej pritegne stranke k nakupu, naročilu …

Če vas pri oblikovanju novih besedil domišljija pusti na cedilu, preizkusite naslednje ideje:

  • Uporabite sličice emoji.
  • Vključite pričevanja zadovoljnih strank.
  • Uporabite t. i. akcijske glagole (preizkusiti, dobiti, testirati, videti …).
  • S časovno omejenimi ponudbami ustvarite občutek nujnosti.

3. Oblikujte 12 novih naslovov za oglase

Zdajle si verjetno mislite, zakaj bi pravzaprav potrebovali 12 različnih naslovov. Seveda imate prav – res jih ne potrebujete. Vendar pa boste z razmišljanjem o več kot enem naslovu spodbudili svojo ustvarjalnost in konec koncev prišli do odličnega naslova.

Oblikujte več kot 10 potencialnih naslovov oglasov in izberite nekaj najboljših. Nato izbrane naslove preizkusite po metodi A/B testiranje – tako boste ugotovili, kateri vam prinese največje število klikov po najnižji ceni.

Raziskave kažejo, da 80 odstotkov posameznikov prebere le naslov oglasa. Zato je ključno, da naslov pritegne njihovo pozornost. Rezultati raziskav so odkrili še eno zanimivo dejstvo: 70 odstotkov uporabnikov Facebooka prebere le naslov neke objave, preden objavi svoj komentar ali jo deli s svojimi prijatelji.

Nekaj nasvetov za oblikovanje odličnega naslova za Facebook oglas:

  • Bodite kratki in jedrnati.
  • Uporabite številke.
  • Poudarite prednosti svojega izdelka.
  • Vključite poziv k dejanju (angl. call to action).
  • Zastavite vprašanje.

Oglas za storitev Shopify jasno sporoča bistvene informacije. (Vir slike: AdEspresso)

4. Izkoristite video oglase
Ena najpriljubljenejših besed v svetu trženja na družabnih omrežjih je video. Zakaj? Po podatkih podjetja Adobe je za posameznike, ki gledajo video posnetke, v primerjavi s tistimi, ki ne gledajo videov, kar 1,81-krat bolj verjetno, da bodo opravili nakup. Raziskava podjetja Kinetic Social pa je pokazala, da imajo video oglasi najnižjo ceno na klik, povprečno približno 18 ameriških centov.

Povprečna cena na klik glede na tip Facebook oglasa. (Vir slike: AdEspresso)

Veliko priljubljenih blagovnih znamk uspešno izkorišča prednosti video oglasov: Red Bull, Coca-Cola in Nike se lahko pohvalijo z milijoni ogledov, všečkov in deljenj izvirnih video oglasov.

Primer video oglasa podjetja Nike. (Vir slike: Ad Espresso)

Svojih videov ne pozabite opremiti s podnapisi, saj večina uporabnikov Facebooka videe gleda z utišanim zvokom. Po podatkih Facebooka podnapisi podaljšajo čas ogledov video posnetkov za povprečno 12 odstotkov.

Oblikovanje video oglasa ni nujno dolgotrajno in potratno opravilo. Če sami nimate dovolj znanja, lahko najamete oglaševalsko agencijo, da ga posname za vas.

5. Uporabite storitev Facebook Live

Storitev Facebook Live, ki uporabnikom omogoča video prenos v živo, je vedno bolj popularna. Pred kratkim je Facebook predstavil nove filtre, ki še popestrijo celotno izkušnjo.

Primer filtra za storitev Facebook Live. (Vir slike: AdEspresso)

Facebook Live ponuja še eno zanimivo funkcijo: spremljate lahko reakcije svoje publike na različnih točkah prenosa v živo.

Spremljanje reakcij gledalcev na video. (Vir slike: AdEspresso)

Za video prenos v živo ne potrebujete ničesar drugega kot pametni mobilni telefon s kvalitetnim fotoaparatom. S svojimi sledilci lahko delite posnetke iz ozadja proizvodnje oziroma svojega delovanja ali praktični prikaz uporabe izdelka, lahko pa izrazite tudi svoje mnenje o aktualnih dogodkih.

Vir: Ad Espresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje