Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Statistika pravi, da so daleč najbolj uspešne tiste kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu, ki že v prvem tednu dosežejo vsaj 30 odstotkov končnega zastavljenega cilja. V nasprotnem primeru se verjetnost, da bodo uspešne, zmanjša za kar 47 odstotkov.
Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Predpriprave za uspešno Indiegogo kampanjo (Vir slike: positivekhabar.com)

Predpriprava je bistvena za uspešno kampanjo zbiranja sredstev na Indiegogu, Kickstarterju ali katerikoli drugi spletni platformi za množično financiranje. Ustvarjalci Indiegoga so prav zaradi pomembnosti predpriprave pripravili nekaj navodil za vse, ki nameravate na ta način v prihodnosti zbirati sredstva za svoje mlado podjetje.

Za začetek izberite ekipo, ki vam bo pomagala pri pripravi kampanje

Naj bodo to prijatelji, družinski člani, soustvarjalci projekta ali pa najeta ekipa: dejstvo je, da boste brez pomoči ekipe težko dosegli vidnejše rezultate z vašo crowdfunding kampanjo. Poiskati si morate pomoč pri pridobivanju občinstva in to še pred začetkom zbiranja sredstev. Skupaj oblikujte zgodbo, ki bo govorila o vaši ekipi in vašem produktu in ki jo boste nato delili z množico na različnih kanalih. 

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Ko se bliža čas pričetka vaše spletne kampanje, si pomagajte s spodnjo časovnico.

60 DNI PRED ZAČETKOM

Dva meseca pred začetkom kampanje vas čaka še precej dela. Delati morate predvsem na treh področjih:

  • zgraditvi baze email kontaktov: ker je kontakt preko emaila več kot 30 odstotno bolj učinkovit kot katerikoli drugi način komunikacije s potencialnimi kupci, je email marketing najboljša izbira, ko je govora o trženju crowdfunding kampanje;
  • razvrstitvi email kontaktov v ustrezne kategorije: medtem ko so nekateri vaši sledilci z vami že od samega začetka razvoja produkta, so drugi o vas šele izvedeli. Ločite jih glede na takšne in podobne dejavnike in temu prilagodite svoje email marketing kampanje;
  • širjenju baze email kontaktov: ne glede na to, koliko kontaktov že imate v svoji email bazi, to skušajte še dodatno razširiti. Večje kot bo vaše občinstvo, večje bodo možnosti, da uspete. 

50 DNI PRED ZAČETKOM

Posvetiti se boste morali družabnim omrežjem, saj je prodaja, gradnja blagovne znamke (kmalu boste morali razmisliti, ali je smiselna tudi registracija blagovne znamke) in širjenje podjetja precej lažje, ko ima podjetje že zgrajeno močno prisotnost na družabnih omrežjih. Poskrbeti boste morali za naslednje:

  • zgraditi svojo prisotnost na družabnih omrežjih: ni nujno, da ustvarite spletni profil prav na vsakem omrežju, temveč le na tistih, kjer je prisotnega največ vašega občinstva; 
  • avtomatizirati objavljanje na družabnih omrežjih: s pomočjo programske opreme, ki je na voljo za brezplačno uporabo, lahko vso vsebino, ki jo objavite na svojih spletnih straneh, avtomatično objavite tudi na družbenih omrežjih. 

40 DNI PRED ZAČETKOM

Nastopil je čas, da pričnete razmišljati o podrobnostih vaše spletne kampanje. Z brainstormingom boste skupaj z ekipo prišli do zanimivih idej. Na plano privlecite tablo, nato pa tekom sestanka nanjo zapišite ideje, ki se vam porodijo. Po tem boste morali delati predvsem na dveh stvareh:

  • na gradnji osnutka svoje spletne kampanje: v tem trenutku morajo vaše objave na družabnih omrežjih in vaše email marketing kampanje že govoriti zgodbo o vašem projektu. 
  • na pripravi besedila, ki ga boste uporabili v kampanji: kratko, a privlačno besedilo bo bralca navdušilo nad vašim projektom in ga spodbudilo k podpori, ko bo projekt zaživel. Na tem mestu morate tudi že pripraviti video posnetek, ki bo predstavil vaš produkt in vašo ekipo.

30 DNI PRED ZAČETKOM

Veliko dela ste že opravili in nastopil je čas, da se posvetite še nagradam, ki jih boste ponudili svojim podpornikom. Gre za pomemben del vsake kampanje množičnega financiranja, zato morajo biti ustvarjene s premislekom. Praviloma gre za štiri vrste nagrad:

  • digitalne dobrine: podpornikom ponudite digitalno različico vašega končnega produkta (npr. video ali pdf dokument);
  • izkušnja: podpornikom ponudite doživetje, ki si ga bodo zapomnili (npr. vstopnice za prireditev, ki jo organizirate, Skype pogovor s kreatorji projekta, priložnost preživetja dneva v proizvodnji z vašo ekipo);
  • storitev: podpornikom ponudite svoje znanje ali znanje članov svoje ekipe (npr. lekcije igranja kitare);
  • produkt: podpornikom ponudite končni izdelek, za katerega v kampanji zbirate sredstva. 

15 DNI PRED ZAČETKOM

Ste tik pred štartom kampanje, zato se morate dodatno posvetiti področjem, ki ste jih že dobro pričeli izvajati pred tedni:

  • nadgradite svojo taktiko objavljanja na družabnih omrežjih: redno objavljajte sveže informacije o vašem projektu, vsebine naj bodo zanimive in zabavne. Uporabite tudi video in slikovno gradivo;
  • vzpostavite kontakt z interesenti: komentirajte njihove objave o vašem produktu, sprašujte za mnenje in se jim zahvalite, ko podajo konstruktivno kritiko. Na ta način boste zgradili svoj ugled in ljudi prepričali v to, da ste vredni zaupanja.

DNI PRED ZAČETKOM

Imate le še teden dni časa, da uredite vse potrebno pred začetkom vaše kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu. Za večino ste že poskrbeli, kljub temu pa ne pozabite še na naslednje:

  • spišite email kampanje z obvestilom o pričetku kampanje: ljudem boste morali sporočiti, da je nastopil čas za štart vaše kampanje. V email ne pozabite vključiti tudi poziva k akciji (nakupu), ki jim bo jasno povedal, kako, kdaj in kje vas lahko podprejo;
  • preverite še zadnje podrobnosti vaše spletne kampanje: še enkrat preberite celotno besedilo in poiščite morebitne napake, enako pa poprosite tudi prijatelje in znance. Pomembno je, da dobite tudi mnenje popolnih tujcev, saj je sedaj še zadnji čas, da določene stvari popravite. 

Vir: Indiegogo.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje