Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Statistika pravi, da so daleč najbolj uspešne tiste kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu, ki že v prvem tednu dosežejo vsaj 30 odstotkov končnega zastavljenega cilja. V nasprotnem primeru se verjetnost, da bodo uspešne, zmanjša za kar 47 odstotkov.
Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Predpriprave za uspešno Indiegogo kampanjo (Vir slike: positivekhabar.com)

Predpriprava je bistvena za uspešno kampanjo zbiranja sredstev na Indiegogu, Kickstarterju ali katerikoli drugi spletni platformi za množično financiranje. Ustvarjalci Indiegoga so prav zaradi pomembnosti predpriprave pripravili nekaj navodil za vse, ki nameravate na ta način v prihodnosti zbirati sredstva za svoje mlado podjetje.

Za začetek izberite ekipo, ki vam bo pomagala pri pripravi kampanje

Naj bodo to prijatelji, družinski člani, soustvarjalci projekta ali pa najeta ekipa: dejstvo je, da boste brez pomoči ekipe težko dosegli vidnejše rezultate z vašo crowdfunding kampanjo. Poiskati si morate pomoč pri pridobivanju občinstva in to še pred začetkom zbiranja sredstev. Skupaj oblikujte zgodbo, ki bo govorila o vaši ekipi in vašem produktu in ki jo boste nato delili z množico na različnih kanalih. 

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Ko se bliža čas pričetka vaše spletne kampanje, si pomagajte s spodnjo časovnico.

60 DNI PRED ZAČETKOM

Dva meseca pred začetkom kampanje vas čaka še precej dela. Delati morate predvsem na treh področjih:

  • zgraditvi baze email kontaktov: ker je kontakt preko emaila več kot 30 odstotno bolj učinkovit kot katerikoli drugi način komunikacije s potencialnimi kupci, je email marketing najboljša izbira, ko je govora o trženju crowdfunding kampanje;
  • razvrstitvi email kontaktov v ustrezne kategorije: medtem ko so nekateri vaši sledilci z vami že od samega začetka razvoja produkta, so drugi o vas šele izvedeli. Ločite jih glede na takšne in podobne dejavnike in temu prilagodite svoje email marketing kampanje;
  • širjenju baze email kontaktov: ne glede na to, koliko kontaktov že imate v svoji email bazi, to skušajte še dodatno razširiti. Večje kot bo vaše občinstvo, večje bodo možnosti, da uspete. 

50 DNI PRED ZAČETKOM

Posvetiti se boste morali družabnim omrežjem, saj je prodaja, gradnja blagovne znamke (kmalu boste morali razmisliti, ali je smiselna tudi registracija blagovne znamke) in širjenje podjetja precej lažje, ko ima podjetje že zgrajeno močno prisotnost na družabnih omrežjih. Poskrbeti boste morali za naslednje:

  • zgraditi svojo prisotnost na družabnih omrežjih: ni nujno, da ustvarite spletni profil prav na vsakem omrežju, temveč le na tistih, kjer je prisotnega največ vašega občinstva; 
  • avtomatizirati objavljanje na družabnih omrežjih: s pomočjo programske opreme, ki je na voljo za brezplačno uporabo, lahko vso vsebino, ki jo objavite na svojih spletnih straneh, avtomatično objavite tudi na družbenih omrežjih. 

40 DNI PRED ZAČETKOM

Nastopil je čas, da pričnete razmišljati o podrobnostih vaše spletne kampanje. Z brainstormingom boste skupaj z ekipo prišli do zanimivih idej. Na plano privlecite tablo, nato pa tekom sestanka nanjo zapišite ideje, ki se vam porodijo. Po tem boste morali delati predvsem na dveh stvareh:

  • na gradnji osnutka svoje spletne kampanje: v tem trenutku morajo vaše objave na družabnih omrežjih in vaše email marketing kampanje že govoriti zgodbo o vašem projektu. 
  • na pripravi besedila, ki ga boste uporabili v kampanji: kratko, a privlačno besedilo bo bralca navdušilo nad vašim projektom in ga spodbudilo k podpori, ko bo projekt zaživel. Na tem mestu morate tudi že pripraviti video posnetek, ki bo predstavil vaš produkt in vašo ekipo.

30 DNI PRED ZAČETKOM

Veliko dela ste že opravili in nastopil je čas, da se posvetite še nagradam, ki jih boste ponudili svojim podpornikom. Gre za pomemben del vsake kampanje množičnega financiranja, zato morajo biti ustvarjene s premislekom. Praviloma gre za štiri vrste nagrad:

  • digitalne dobrine: podpornikom ponudite digitalno različico vašega končnega produkta (npr. video ali pdf dokument);
  • izkušnja: podpornikom ponudite doživetje, ki si ga bodo zapomnili (npr. vstopnice za prireditev, ki jo organizirate, Skype pogovor s kreatorji projekta, priložnost preživetja dneva v proizvodnji z vašo ekipo);
  • storitev: podpornikom ponudite svoje znanje ali znanje članov svoje ekipe (npr. lekcije igranja kitare);
  • produkt: podpornikom ponudite končni izdelek, za katerega v kampanji zbirate sredstva. 

15 DNI PRED ZAČETKOM

Ste tik pred štartom kampanje, zato se morate dodatno posvetiti področjem, ki ste jih že dobro pričeli izvajati pred tedni:

  • nadgradite svojo taktiko objavljanja na družabnih omrežjih: redno objavljajte sveže informacije o vašem projektu, vsebine naj bodo zanimive in zabavne. Uporabite tudi video in slikovno gradivo;
  • vzpostavite kontakt z interesenti: komentirajte njihove objave o vašem produktu, sprašujte za mnenje in se jim zahvalite, ko podajo konstruktivno kritiko. Na ta način boste zgradili svoj ugled in ljudi prepričali v to, da ste vredni zaupanja.

DNI PRED ZAČETKOM

Imate le še teden dni časa, da uredite vse potrebno pred začetkom vaše kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu. Za večino ste že poskrbeli, kljub temu pa ne pozabite še na naslednje:

  • spišite email kampanje z obvestilom o pričetku kampanje: ljudem boste morali sporočiti, da je nastopil čas za štart vaše kampanje. V email ne pozabite vključiti tudi poziva k akciji (nakupu), ki jim bo jasno povedal, kako, kdaj in kje vas lahko podprejo;
  • preverite še zadnje podrobnosti vaše spletne kampanje: še enkrat preberite celotno besedilo in poiščite morebitne napake, enako pa poprosite tudi prijatelje in znance. Pomembno je, da dobite tudi mnenje popolnih tujcev, saj je sedaj še zadnji čas, da določene stvari popravite. 

Vir: Indiegogo.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje