Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani.
Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

SEO optimizacija (Vir slike: Pixabay.com)

Nekaj taktik za dobro optimizirano spletno stran smo vam razkrili tudi v prispevku Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco. Danes vam predstavljamo še nekaj preostalih.

Uredite nedelujoče povezave

Najverjetneje je vaša spletna stran polna povezav, ki vodijo bodisi na zunanje vire bodisi na preostale podstrani vašega spletnega mesta. Ker pa se te povezave, predvsem na zunanjih virih, sčasoma lahko spremenijo ali posodobijo, se lahko zgodi, da bo vaše spletno mesto sčasoma prepleteno s povezavami, ki ne bodo delujoče. To pa je lahko za vašo spletno stran precej škodljivo, kar se tiče SEO optimiziranosti. Redno pregledujte povezave (z orodjem, kot je na primer SEO Spider). Poskrbite, da bodo vedno delujoče, v nasprotnem primeru jih čimprej odstranite.

Odstranite nepotrebno kodo iz vašega spletnega mesta

Če bo vaše spletno mesto vsebovalo nepotrebno kodo, bodo spletni iskalniki porabili nekaj več časa, da jo pregledajo v celoti. To pa je lahko za pozicije v spletnih iskalnikih precej škodljivo. Obenem pa to pomeni tudi daljši čas nalaganja spletnih strani za obiskovalce, kar je prav tako močno negativen faktor pri uvrščenosti v iskalnikih.

Čimprej popravite okvarjeno kodo

Nepotrebna koda negativno vpliva na optimiziranost strani, še precej bolj škodljivo pa je, ko je koda okvarjena. To namreč še bistveno bolj podaljša čas, ki ga spletni pajki potrebujejo za pregled spletnega mesta, obenem pa spletnim pajkom daje vtis neurejene in neservisirane spletne strani. Takšna spletna stran avtomatično upade, ko je govora o uvrščenosti v spletnih iskalnikih.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

Vnesite notranje povezave, ki naj tvorijo celoto

Smiselno povežite članke in druge vsebine med seboj v celoto, da bodo obiskovalci takoj in brez nepotrebnega klikanja lahko prišli do iskanih podstrani na vašem spletnem mestu. Dobra prepredenost z notranjimi povezavami pa bo pomagala tudi spletnim pajkom.

Delite nasvete na Q&A straneh

Ljudje ves čas iščejo odgovore na svoja vprašanja na spletnih straneh, kot so Yahoo! Answers ali Quora. Ponudite jim svoje odgovore, na dno pa (če je to smiselno) dodajte še povezavo do svoje spletne strani, kjer si bodo lahko interesenti ogledali več informacij. Na ta način ne boste pridobili le koristnih povezav iz zunanjih spletnih strani, temveč si boste povečali obisk in morda tudi povečali ugled vašega spletnega mesta.

Pomagajte si z infografikami

Te so pri ljudeh v zadnjih letih zelo priljubljene, a le ko so narejene pravilno: to pomeni, da imajo dober dizajn in še boljšo vsebino. Vzemite si čas in pripravite okoli 2000 besed kvalitetne vsebine, to pa nato razvrstite čimbolj smiselno. Če bo ljudem všeč, jo bodo radi delili, s tem pa vam povečali obisk in klike.

Ne pozabite na video marketing

Ta je zadnje čase v porastu – kar 62 odstotkov vseh iskanj v Googlu se namreč zaključi z ogledom videoposnetka! Precej lažje je doseči visoko uvrstitev v Googlu, če vašo spletno mesto krasi videoposnetek. Če videa (še bolje pa videov) še nimate, je tako zadnji čas, da se lotite njegove priprave.

Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Podjetje Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija najbolj optimalna? Preberite več >>

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje