Racionalno trženje z novim spletnim orodjem

Najbrž želite tudi vi, tako kot vsak drug razumen podjetnik, vlagati v tiste marketinške akcije, ki zagotavljajo prihodke večje od vloženih sredstev. Obstaja kar nekaj brezplačnih marketinških orodij, ki jih je pametno izkoristiti še preden začnemo vlagati v plačljive oglaševalske akcije.
Racionalno trženje z novim spletnim orodjem

V današnjih časih se morajo podjetja tudi v marketingu obnašati čimbolj racionalno. Zato je pomembno, da izkoriščajo prosto razpoložljive komunikacijske kanale, ki prinašajo prodajne rezultate ob minimalnih vložkih.

Eno od novih orodij, ki ga bo uporabil marsikateri racionalni podjetnik, deluje tako, da na portalu objavimo svojo ponudbo, ki jo sestavljata drobno promocijsko darilce in anketni vprašalnik. Vsak potencialni kupec, ki izpolni anketo, prejme obljubljeno darilo.

7 razlogov, zakaj se vam, kot podjetniku, to izplača

1. Zbirate kontakte in gradite bazo potencialnih kupcev

Prejemnik darila (anketiranec) vam posreduje svoj e-naslov, osebne podatke in odgovore na anketna vprašanja. Osebo lahko takoj vključite v svoj e-mail marketing ali druge akcije direktnega marketinga.

2. Uporaba anketnih rezultatov daje direktne prodajne učinke

V svoji anketi boste potencialne stranke vprašali točno tisto, kar od njih želite izvedeti, npr. kaj, kdaj in pod kakšnimi pogoji bodo kupovali. Podatke uporabite direktno v prodajne namene ali za strateško načrtovanje. To je velika konkurenčna prednost napram podjetjem, ki teh informacij o kupcih nimajo.

3. Gradnja blagovne znamke s pomočjo promocijskih daril

Anketirancu kot nagrado za posredovane podatke pošljete darilo, promocijski izdelek manjše vrednosti (npr. svinčnik). Promocijska darila so že sama po sebi učinkovit način za oglaševanje blagovnih znamk. Z njimi dosegamo nižje stroške oglaševanja na prikaz v primerjavi z drugimi mediji.

4. Kupce pripeljete v svoje trgovine

Če se odločite, da anketiranci darila prevzamejo osebno, potencialne kupce pripeljete v svoje maloprodajne enote. Z večjim obiskom prodajaln se bo povečala tudi prodaja vašega podjetja.

5. Brezplačna promocija na spletnem portalu

Vsaka ponudba na spletnem portalu (darilo & anketa) vključuje tudi objavo podatkov vašega podjetja, logotipa, dejavnosti in aktivne povezave na vašo domačo spletno stran. S tem se poveča vaša spletna prisotnost ter izboljša pozicioniranje v Googlu in drugih iskalnikih.

6. Spoznate obiskovalce vaše spletne strani

Vašo domačo spletno stran vsak dan obišče veliko resnih kupcev, ki kupujejo predstavljene izdelke. Žal večina odsurfa naprej, ne da bi vi karkoli vedeli o njih. Z objavo akcije darilo/anketa na svoji spletni strani boste spoznali mnoge od njih, zato za vas ne bodo več “izgubljeni kupci” (primer ZoboEstetika d.o.o.). Spoznali boste njihove želje ter pridobili njihove osebne podatke in dovoljenja za e-mail marketing. Prilagodite se jim. Pošljete jim “na kožo pisane” ponudbe. Več o personaliziranem trženju.

7. Merljivost rezultatov marketinške akcije

Natančno boste lahko izračunali, kolikšni so stroški in učinki vaše akcije. Poznali boste vsakega anketiranca in najbrž tudi vedeli, koliko se jih odloči za nakup.

Tudi v trženju moramo iskati Win-Win-Win kombinacije, v katerih profitirajo vsi, tako podjetje in medij, kot seveda tudi kupec. Take kombinacije ni lahko ustvariti.

S tovrstno akcijo ni nobenih dodatnih stroškov, razen seveda promocijskih daril, ki pa so pogosto že del osnovnega oglaševalskega budžeta (strošek nekaj deset centov za kos). Gre za ekonomično oglaševanje, stroški pridobivanja novih kupcev pa so nižji, kot pri drugih načinih oglaševanja.

Izgubiti nimate kaj. Če nekdo ankete ne izpolni, mu darila pač ne boste izročili. Razen tega lahko svojo ponudbo vsak trenutek ustavite oz. zmanjšate ali povečate število daril. Se pa seveda ni za bati, da bi akcijo umaknili, saj boste hitro ugotovili, da se vam ta preprosto izplača.

Povzeto po članku Racionalni marketing.

Oznake: , ,