S SportyFi do financiranja športne kariere

Zagonsko podjetje SportyFi želi s platformo, ki temelji na kriptovalutah, spremeniti način financiranja v športu. Kmalu se začne njihova kampanja ICO.
SportyFi cover

S SportyFi do financiranja športne kariere. (Vir slike: SportyFi)

SportyFi je mlado slovensko podjetje, ki želi s platformo, temelječo na kriptovalutah, spremeniti način financiranja v športu. Že čez nekaj dni, 21. novembra 2017, bo ekipa pričela z zbiranjem zagonskih sredstev v t. i. kampanji ICO oziroma token crowdsale. S svojo vizijo so prepričali tudi mednarodne športne zvezde.

Kako vstopiti v svet vrhunskega športa?

Vstopiti v svet vrhunskega športa je težko – ne glede na to, ali ste športnik ali bi želeli v šport investirati. Ustanovitelji podjetja SportyFi Marko Filej, Simon Žgavec in Tomaž Čepon so po lastnih besedah »na podlagi informacij, ki so jih pridobili od športnikov, športnih agentov in ostalih strokovnjakov, razmišljali, katera ovira je največja na športnikovi poti od začetkov do profesionalne kariere«.

Izkazalo se je, da je največja težava zadnja stopnička, preden športnik postane profesionalec. Več ali manj vsi vrhunski športniki so namreč v začetku svoje kariere prišli do točke, ko so morali v treninge, opremo in tekmovanja vlagati nezanemarljivo količino denarja, na drugi strani pa za sponzorje in velike vlagatelje še niso bili dovolj zanimivi. Tudi klubi in športne organizacije jim pri tem pogosto ne morejo pomagati, saj se tudi sami spopadajo z večnim pomanjkanjem sredstev.

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Rešitev: SportyFi

Ustanovitelji projekta so se nato lotili iskanja rešitve, ki rešuje opisani problem: »Skozi nešteto brainstormingov in iteracij se je rodila ideja za SportyFi.«

SportyFi tako želi s svojo platformo športnikom in potencialnim majhnim vlagateljem omogočiti enostavnejše investicije v šport. Platforma, ki bo temeljila na kriptovalutah, bo športnikom omogočila, da zbirajo sredstva, ki jih potrebujejo za nadaljnji razvoj svoje kariere. Ta so lahko bodisi donacija, se pravi, da podporniki donirajo sredstva športniku, bodisi kompleksnejša investicija, pri katerih investitorji pridobijo del pravic od bodočih zaslužkov.

Člani ekipe so opisali delovanje platforme: »Športniki, športne organizacije in klubi si bodo na platformi lahko postavili svoj brezplačen profil in preko njega uporabljali storitve, ki jih bo platforma nudila. Na drugi strani bo investitor lahko vsak, ki bo imel SportyFi SPF tokene in bo z njimi razpolagal v virtualni denarnici na platformi.«

Tako bo športnikom omogočeno lažje financiranje kariere v najbolj kritičnih trenutkih, ko se borijo za preboj med profesionalce. Potencialnim vlagateljem, ki do sedaj niso imeli možnosti investicije v šport, pa se bo po besedah članov ekipe odprla možnost, da oplemenitijo svoj vložek v eni izmed najhitreje rastočih industrij.

Delovanje platforme si lahko ogledate tudi na spodnjem posnetku.

Pri projektu sodelujejo tudi mednarodne športne zvezde

S svojimi načrti so pri SportyFi prepričali tudi mednarodne športne zvezde. Na družabnih omrežjih je platformo med drugim podprl legenda nogometa Roberto Carlos.

SportyFi, Carlos, Filej

Legendarni nogometaš Roberto Carlos in eden od ustanoviteljev podjetja SportyFi Marko Filej. (Vir slike: SportyFi)

Med ambasadorji in svetovalci pri projektu najdemo tudi skakalca Noriakija Kasaija, nekdanjega slovenskega košarkaša Primoža Brezca, alpsko smučarko Špelo Pretnar in druge. Podporo projektu so izrazili tudi vrhunski slovenski smučarski skakalec Peter Prevc, biatlonec Jakov Fak in Košarkarska zveza Slovenije.

Prva javna ponudba žetonov

Za oblikovanje in zagon platforme ekipa potrebuje zagonska sredstva. Ta želijo pridobiti v kampanji množičnega investiranja s prvo javno ponudbo žetonov (angl. initial coin offering).

Prodaja kriptožetonov, ki so jih v podjetju oblikovali, v predprodaji že poteka. V njej lahko po besedah članov ekipe »sodelujejo večji investitorji in posamezniki, ki bodo platformi s svojimi izkušnjami (predvsem športnimi) omogočili, da postane še bolj privlačna za širšo javnost«.

V predprodaji se bo prodalo največ 70 % žetonov. Vsaj 30 % žetonov bo počakalo na majhne investitorje, ki bodo lahko sodelovali v prvi javni ponudbi žetonov. Kampanja ICO se bo začela 21. novembra 2017.

Cilj podjetja je, da za postavitev vseh elementov platforme zberejo 16 milijonov dolarjev. Več informacij o sami kampanji ICO je na voljo na spletni strani podjetja.

Če bo zbiranje sredstev uspešno, ekipa podjetja SportyFi obljublja, da bo testna različica platforme na voljo že letos. Športniki bodo po njihovih besedah lahko na SportyFi pričeli z zbiranjem sredstev v prvi polovici leta 2018.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Pestro dogajanje v povezavi s kriptovalutami in blockchain tehnologijo v Sloveniji bo kmalu predstavljeno z dokumentarnim filmom v angleškem jeziku Crypto Nation Slovenia. Preberite več >>

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

Mentorski program ICOrelator desetim izbranim ekipam omogoča, da dobijo vse potrebne informacije za zagon ICO kampanje.   Preberite več >>

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Slovensko start-up podjetje Principle pripravlja prve slovenske vzporedne e-volitve v Državni zbor. Te se bodo v celoti odvijale na tehnologiji veriženja podatkovnih blokov - blockchainu med 28. majem in 1. junijem 2018. Preberite več >>

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

Slovensko visokotehnološko podjetje 0xcert d.o.o. je uspešno razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu. Na ta način bi lahko rešilo problem ponarejenih diplomskih listin. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Vedno več startupov zbira sredstva v okviru t .i. javnih ponudb kriptožetonov (ICO). Predvsem zato, ker je (vsaj do sedaj) bila uspešnost tovrstnega zbiranja kapitala vseeno višja, kot pa preko poslovnih angelov in skladov tveganega kapitala (ki so malce bolj izbirčni). Preberite več >>

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje