S SportyFi do financiranja športne kariere

Zagonsko podjetje SportyFi želi s platformo, ki temelji na kriptovalutah, spremeniti način financiranja v športu. Kmalu se začne njihova kampanja ICO.
SportyFi cover

S SportyFi do financiranja športne kariere. (Vir slike: SportyFi)

SportyFi je mlado slovensko podjetje, ki želi s platformo, temelječo na kriptovalutah, spremeniti način financiranja v športu. Že čez nekaj dni, 21. novembra 2017, bo ekipa pričela z zbiranjem zagonskih sredstev v t. i. kampanji ICO oziroma token crowdsale. S svojo vizijo so prepričali tudi mednarodne športne zvezde.

Kako vstopiti v svet vrhunskega športa?

Vstopiti v svet vrhunskega športa je težko – ne glede na to, ali ste športnik ali bi želeli v šport investirati. Ustanovitelji podjetja SportyFi Marko Filej, Simon Žgavec in Tomaž Čepon so po lastnih besedah »na podlagi informacij, ki so jih pridobili od športnikov, športnih agentov in ostalih strokovnjakov, razmišljali, katera ovira je največja na športnikovi poti od začetkov do profesionalne kariere«.

Izkazalo se je, da je največja težava zadnja stopnička, preden športnik postane profesionalec. Več ali manj vsi vrhunski športniki so namreč v začetku svoje kariere prišli do točke, ko so morali v treninge, opremo in tekmovanja vlagati nezanemarljivo količino denarja, na drugi strani pa za sponzorje in velike vlagatelje še niso bili dovolj zanimivi. Tudi klubi in športne organizacije jim pri tem pogosto ne morejo pomagati, saj se tudi sami spopadajo z večnim pomanjkanjem sredstev.

Rešitev: SportyFi

Ustanovitelji projekta so se nato lotili iskanja rešitve, ki rešuje opisani problem: »Skozi nešteto brainstormingov in iteracij se je rodila ideja za SportyFi.«

SportyFi tako želi s svojo platformo športnikom in potencialnim majhnim vlagateljem omogočiti enostavnejše investicije v šport. Platforma, ki bo temeljila na kriptovalutah, bo športnikom omogočila, da zbirajo sredstva, ki jih potrebujejo za nadaljnji razvoj svoje kariere. Ta so lahko bodisi donacija, se pravi, da podporniki donirajo sredstva športniku, bodisi kompleksnejša investicija, pri katerih investitorji pridobijo del pravic od bodočih zaslužkov.

Člani ekipe so opisali delovanje platforme: »Športniki, športne organizacije in klubi si bodo na platformi lahko postavili svoj brezplačen profil in preko njega uporabljali storitve, ki jih bo platforma nudila. Na drugi strani bo investitor lahko vsak, ki bo imel SportyFi SPF tokene in bo z njimi razpolagal v virtualni denarnici na platformi.«

Tako bo športnikom omogočeno lažje financiranje kariere v najbolj kritičnih trenutkih, ko se borijo za preboj med profesionalce. Potencialnim vlagateljem, ki do sedaj niso imeli možnosti investicije v šport, pa se bo po besedah članov ekipe odprla možnost, da oplemenitijo svoj vložek v eni izmed najhitreje rastočih industrij.

Delovanje platforme si lahko ogledate tudi na spodnjem posnetku.

Pri projektu sodelujejo tudi mednarodne športne zvezde

S svojimi načrti so pri SportyFi prepričali tudi mednarodne športne zvezde. Na družabnih omrežjih je platformo med drugim podprl legenda nogometa Roberto Carlos.

SportyFi, Carlos, Filej

Legendarni nogometaš Roberto Carlos in eden od ustanoviteljev podjetja SportyFi Marko Filej. (Vir slike: SportyFi)

Med ambasadorji in svetovalci pri projektu najdemo tudi skakalca Noriakija Kasaija, nekdanjega slovenskega košarkaša Primoža Brezca, alpsko smučarko Špelo Pretnar in druge. Podporo projektu so izrazili tudi vrhunski slovenski smučarski skakalec Peter Prevc, biatlonec Jakov Fak in Košarkarska zveza Slovenije.

Prva javna ponudba žetonov

Za oblikovanje in zagon platforme ekipa potrebuje zagonska sredstva. Ta želijo pridobiti v kampanji množičnega investiranja s prvo javno ponudbo žetonov (angl. initial coin offering).

Prodaja kriptožetonov, ki so jih v podjetju oblikovali, v predprodaji že poteka. V njej lahko po besedah članov ekipe »sodelujejo večji investitorji in posamezniki, ki bodo platformi s svojimi izkušnjami (predvsem športnimi) omogočili, da postane še bolj privlačna za širšo javnost«.

V predprodaji se bo prodalo največ 70 % žetonov. Vsaj 30 % žetonov bo počakalo na majhne investitorje, ki bodo lahko sodelovali v prvi javni ponudbi žetonov. Kampanja ICO se bo začela 21. novembra 2017.

Cilj podjetja je, da za postavitev vseh elementov platforme zberejo 16 milijonov dolarjev. Več informacij o sami kampanji ICO je na voljo na spletni strani podjetja.

Če bo zbiranje sredstev uspešno, ekipa podjetja SportyFi obljublja, da bo testna različica platforme na voljo že letos. Športniki bodo po njihovih besedah lahko na SportyFi pričeli z zbiranjem sredstev v prvi polovici leta 2018.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

FURS je pred kratkim izdal podrobnejša pojasnila o načinu davčne obravnave poslovanja s kriptovalutami. Novost predstavlja predvsem razlaga obveznosti podjetij, ki izdajajo kriptožetone, v zvezi s plačilom DDV.   Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

Tako kot lahko zlate palice izginejo na dnu morja, evrski in drugi bankovci pa gorijo, lahko tudi bitcoini za vedno izginejo. Kako je to mogoče in koliko bitcoinov je izgubljenih? Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje