S temi knjigami bo vaš marketing še bolj privlačen

Poskus osvajanja misli in src potrošnikov brez ustreznega znanja se lahko hitro spremeni v nočno moro. Skrivnosti, kako delujejo naši možgani, so k sreči razkrili nekateri strokovnjaki. Knjige, s katerimi jih boste spoznali, si oglejte v nadaljevanju.
S temi knjigami bo vaš marketing še bolj privlačen

Te knjige vam bodo dale nov pogled na marketing (Vir slike: Hubspot).

Influence: The Psychology of Persuasion

Knjiga, ki temelji na 35-letnemu delu psihologa Roberta B. Cialdinija, predstavlja šest načinov, ki vplivajo na proces odločanja. Cialdini je svoje delo podredil ugotavljanju, kaj in kako pripraviti ljudi, da bodo rekli ja.

Šest orožij za vplivanje na ljudi so po mnenju Cialdinija všečnost, avtoriteta, pomanjkanje, predanost, družbeni dokaz in vzajemnost.

Predictably Irrational

Knjigo Predictably Irrational je napisal Dan Ariely, profesor na univerzi Duke. Avtor raziskuje tako obnašanje pri nakupovanju kot tudi manjše vsakodnevne odločitve, kot so hranjenje, nakupovanje, in razpolaganje z denarjem.

Ariely zaključi, da smo vsi neracionalna bitja, ki so daleč od popolnosti. Naša ravnanja so predvidljiva, saj so napake, ki jih delamo, sistematične in konsistentne. Prepričan je celo, da ljudje ne vemo, česa si želimo, razen če je stvar umeščena v kontekst. Zato želi marketingaše naučiti, da lahko z uporabo principov relativnosti vplivajo na potrošnika in njegovo odločitev.

Thinking, Fast and Slow

Daniel Kahneman, ki je avtor te knjige, je prejemnik Nobelove nagrade za psihologijo. Knjiga govori predvsem o človeškem odločanju, ki je pomešano z dvema različnima sistemoma. Sistem 1, kot mu pravi Kahneman, je samodejen in intuitiven. Pojavi se brez logičnega razmišljanja.

Sistem 2 pa je počasnejši, bolj premišljen in zahteva precej več miselnega vložka. Pomembno pa je, kako ta dva sistema delujeta med seboj pri naših vsakodnevnih odločitvah.

Knjiga se sicer zelo malo osredotoča na posel in marketing, vendar pa zajema teorijo, ki je preizkušeno orodje za lastnike podjetij in marketingarje. Zlasti za tiste, ki razumejo vzorce znotraj razmišljanja potrošnika o informacijah, ki jih prejme.

Contagious: Why Things Catch On

Jonah Berger v knjigi definira šest sestavin, ki so pomembne, da izdelek ali ideja postaneta viralna. Izdelek ali ideja morata imeti zgodbo, biti morata uporabni, zanimati morata tudi preostale ljudi, da pride do želje po posnemanju, ter hkrati delovati na čustveno plat, ponuditi ustrezne sprožilce, s katerimi bosta vedno v mislih potrošnika in biti družbeno razširjeni. Tako se bodo ljudje ob njuni uporabi počutili družabno.

Hooked: How to Build Habit-Forming Products

Sprožiti, nagraditi, izvesti in investirati, so vodila Nira Eyala, ki je avtor knjige Hooked. To so cikli, ki se nenehno odvijajo, je prepričan Eyal, ki je raziskoval svojo teorijo na podjetjih, kot je Pinterest. Zanimalo ga je, kako znova in znova prepriča uporabnika, da se vrne na omrežje.

Razumevanje uporabnikovih težav in njegove poti je ključno za povezovanje rešitve, ki jo prinaša izdelek, in stvari, ki so le malokrat povezane z zavestnimi odločitvami. Eyal temu pravi navada.

Navade so mogočne: 79 odstotkov lastnikov pametnih telefonov svojo napravico preveri v 15 minutah, ko se zbudijo. Zakaj pa so navade tako pomembne pri poslu in marketingu?

Razumevanje potrošnikov notranjih in zunanjih sprožilcev vam lahko pomaga pri oblikovanju pravih nagrad, ki si jih bo potrošnik tako želel, da bo opravil dejanje, posledično pa investiral čas in vire v izdelek. S tem se bo oblikovala navada, ki ga bo pripravila do tega, da si bo želel vrniti nazaj (po še več).

Da se celoten postopek lahko izvede, pa mora biti motivacija dovolj močna, izkušnja mora biti preprosta, prisoten pa mora biti tudi sprožilec.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Preberite več >>

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Preberite več >>

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Preberite več >>

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Preberite več >>

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Preberite več >>

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje