S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo?
KingsBox cover

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme. (Vir slike: KingsBox)

Luka Železnik in Dejan Kobal se poznata že od malih nog. Med študijem na Ekonomski fakulteti sta v telovadnici Dejanovega brata našla svojo poslovno priložnost. Opazila sta namreč, da je oprema za funkcionalno vadbo Crossfit težko dostopna in draga – zato sta se odločila, da jo bosta začela uvažati.

Začetek s 7500 evri

Po prvem uspešnem uvozu opreme za telovadnico sta se odločila za ustanovitev podjetja. Začela sta leta 2015, in sicer kar iz domače garaže. »Naj se sliši še tako smešno, o poslu, razen na splošno, takrat nisva vedela ničesar. Načrta nisva imela nobenega, kaj šele poslovnega!« pripovedujeta.

Začela sta s 7500 evri, ki sta jih zaslužila s študentskim delom. Hobi, ki sta mu najprej posvečala le nekaj ur dnevno, pa je hitro prerasel v nekaj več – zato sta se vanj zagnala s polno paro.

»Postavila sva si prvi kratkoročni načrt: eno leto 12 ur dnevno delava, šest ur pa se učiva različnih veščin, ki nama bi lahko prišle prav za uspeh podjetja. Vse prihodke vloživa nazaj v podjetje,« opisujeta svojo odločitev.

V želji, da bi funkcionalno vadbo razširila med širšo populacijo in v centre privabila več ljudi ter da bi hkrati tako posameznikom kot tudi centrom ponudila opremo vrhunske kakovosti po odličnih in dostopnih cenah, sta oblikovala blagovno znamko KingsBox.

KingsBox izdelki

Izdelki blagovne znamke KingsBox. (Vir slike: KingsBox)

Vas zanima podjetniška zgodba Luke Železnika in Dejana Kobala? Udeležite se predavanja v sklopu Razvij svojo idejo v donosen posel!

Celostna ponudba opreme za funkcionalno vadbo

Mlada podjetnika sta se uvrstila tudi v finale izbora za mladega podjetnika leta. Takrat je nastal prispevek KingsBox – stranke so na prvem mestu, v katerem smo ju podrobneje predstavili.

V prvem letu sta zaslužila 10 tisoč evrov, nato pa se je njuna pot strmo vzpela. S celostno ponudbo opreme za funkcionalno vadbo, kakršne ne premore noben konkurenčni prodajalec v Evropi, konkurenčno ceno, službo za podporo uporabnikom, kvaliteto, prilagodljivostjo in iznajdljivostjo sta Luka in Dejan v letu 2016 prepričala ogromno število kupcev v Sloveniji in Italiji. S prodajo sta skupaj zaslužila več kot 400 tisoč evrov.

V prvi polovici letošnjega leta sta že presegla lanskoletne prihodke, kar je za podjetje, ki se financira izključno iz lastnih sredstev, izjemen dosežek. Ponudbo opreme v spletni trgovini sta v kratkem času povečala z dveh na 200 izdelkov, v letošnjem letu pa se ta številka približuje 300 izdelkom.

Po začetnem uvažanju izdelkov nepreverjene kakovosti, s čimer sta imela tudi negativne izkušnje, sta se odločila za izdelavo lastnih izdelkov. Kako je prišlo do sodelovanja z lokalnimi varilci, mizarji in drugimi obrtniki, nam bosta zaupala v sredo, 6. decembra 2017.

Še pred dogodkom Od študentskega dela do milijona evrov prometa, na katerem bosta svojo podjetniško pot predstavila 27-letna podjetnika, smo jima zastavili nekaj vprašanj.

Ekipa šteje že 12 članov

Najprej nas je zanimalo, kako se v podjetju soočajo z rastjo in povečevanjem povpraševanja. V letošnjem letu je podjetje svoje prostore razširilo na 400 m2 veliko skladišče. Ekipi pa se je v letu 2017 pridružilo še 10 članov – tako jih je skupaj že 12.

Luka in Dejan posebno pozornost posvečata tudi izobraževanju in dodatnemu usposabljanju zaposlenih: »Spodbujava zaposlene, da se učijo. Če vidiva, da bi neko izobraževanje ali kaj drugega pripomoglo k poslovanju podjetja, pokrijeva stroške udeležbe za zaposlene. Pri tem ne pozabiva niti na kakšno stvar za njihovo dušo.«

KingsBox team

Ekipa podjetja Tng oprema. (Vir slike: KingsBox)

Uspešno doseganje ciljev za leto 2017

Mlada podjetnika sta si za leto 2017 zastavila jasne cilje: 600 tisoč evrov prometa in širitev blagovne znamke KingsBox po celotni Italiji, Sloveniji in Hrvaški. Pri tem sta določila tudi jasne taktike – »branding na družabnih omrežjih, sponzoriranje tekmovanj iz funkcionalne vadbe in perfektna služba za stranke«.

Poleg tega so za vsak trg pripravili prilagojen načrt in se nanj podali v jeziku prebivalstva. Uspeh tako ni presenetljiv: »Znamka KingsBox je zrasla med tri najboljša podjetja v tej panogi na omenjenih trgih in v letošnjem letu že presegla milijon evrov prihodkov.«

Letos so vstopili tudi na nekatere druge tuje trge: v Turčijo, Bosno, Ciper in Dubaj. »Naslednje leto pa gremo v Avstrijo, Nemčijo in potem naprej po Evropi,« opisujeta Luka in Dejan načrte podjetja Tng oprema.

Širitev ponudbe in povečevanje proizvodnje v Sloveniji

Blagovna znamka KingsBox se ne širi le v tujino – širi namreč tudi ponudbo izdelkov. »Vsak mesec imamo plan narediti vsaj dva nova produkta. Sodelujemo s trenerji, ki nam povedo, kaj bi potrebovali,« pripovedujeta. Tako njihova ponudba vključuje že skoraj 300 izdelkov.

Poleg tega podjetje povečuje proizvodnjo v Sloveniji. Še pred nekaj meseci so pri nas izdelali okoli 30 %, danes pa se ta številka približuje 70 %. Tako skrbijo tudi za zaposlenost lokalnih podjetnikov in obrtnikov.

V letu 2018 se bo podjetje Tng oprema posvečalo predvsem širitvi na nove trge in izdelovanju novih izdelkov, s katerimi bodo »revolucionirali svet športa«.

Želite spoznati blagovno znamko KingsBox in slišati, česa sta se na svoji podjetniški poti naučila Luka Železnik in Dejan Kobal? Prijavite se na dogodek Od študentskega dela do milijona evrov prometa!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

“Največja prednost coworkinga je sobivanje z ljudmi”

Grosupeljčanki Andreja Uranič in Ana Berišaj imata radi funkcionalne elemente in prečudovite linije, s katerimi navdušujeta svoje stranke in potrošnike. Podjetniško udejstvovanje sta nadgradili z ustanovitvijo GIG coworkinga v Grosupljem. Preberite več >>

Je TAIA prevajalska rešitev za 21. stoletje?

Je TAIA prevajalska rešitev za 21. stoletje?

Konec oktobra je skupina prevajalskih strokovnjakov, uspešnih podjetnikov in blockchain svetovalcev predstavila prevajalsko platformo TAIA. Z uporabo umetne inteligence bo trajanje prevajanja prepolovljeno. Preberite več >>

Flashqua ni zgolj navadna “flaška” za vodo

Flashqua ni zgolj navadna “flaška” za vodo

V bogatem naboru takšnih in drugačnih flašk na tržišču je grafična oblikovalka Kim Urbas prepričana, da je ravno njena Flashqua tista prava. "Njena posebnost je, da je oblikovana popolnoma po želji uporabnika," poudarja mlada podjetnica. Preberite več >>

“Ne čakajmo na revolucijo – prevzemimo odgovornost!”

“Ne čakajmo na revolucijo – prevzemimo odgovornost!”

Knjigi V elementu in Začni z zakaj ponujata izredno učinkovit preplet strokovnih znanj in osebnih izkušenj znanih in manj znanih avtorjev in osebnosti. Urednik Matej Horzelenberg je vodil pripravo prevoda svetovnih uspešnic, ki sta vsaka s svojo rdečo nitjo zelo zanimivi tudi za slovenske podjetnike. Preberite več >>

Slovenski izdelovalci igrač bodo lažje prišli do nasvetov

Slovenski izdelovalci igrač bodo lažje prišli do nasvetov

Izdelovalci igrač se v Sloveniji soočajo s številnimi preglavicami - od komplicirane zakonodaje, do visokih stroškov promocije in težavnega povezovanja s tujimi partnerji. Pri Inštitutu za razvoj igrač se trudijo, da bi z inovativnimi in visokokakovostnimi storitvami pripomogli pri reševanju težav. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje