SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Avtor — 11.07.2017
Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke.
optimizacija prodajne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani (Vir slike: Pixabay.com)

Kaj lahko storite, da bi izboljšali vidnost vaše prodajne spletne strani v Googlu in tako pridobili več organskega prometa? Preberite 10 nasvetov:

1. Za začetek ne pozabite na osnove SEO optimizacije

Naslovna značka (ang. Title Tag) in meta opis (ang. Meta Description) sta velikokrat prva interakcija vaše spletne strani s potencialnim obiskovalcem. Poskrbite, da bosta oba elementa ustrezno oblikovana in bosta obiskovalcem sporočala resnične podatke. Predstavljene produkte na svoji prodajni spletni strani opremite z značkami (ang. Tags), poskrbite pa tudi za ustrezno meta označenost priloženih fotografij.

2. Raziščite vse podatke o vaših obiskovalcih

Raziskava ključnih besed je z vidika SEO optimizacije pomembna, a da bi dosegli uspeh, morate storiti več kot le to. Zakopljite se globoko v podatke o vaših obiskovalcih in ugotovite, kaj je tisto, kar obiskovalce privlači, nato pa prodajno stran (in ključne besede) oblikujte s temi podatki v mislih.

Primer popolnoma različnega oblikovanja MasterCardove prodajne strani za 2 različni demografski skupini – za Američane in za Japonce (Vir slike: searchenginejournal.com)

3. Razmišljajte širše

Produkti nikoli ne morejo obstajati in se prodajati v izolaciji. Smiselno jih povežite z vašo blagovno znamko in s preostalimi produkti ali storitvami, ki jih nudite. Če boste napravili dobro razporeditev produktov na spletni strani, si boste prihranili tudi kasnejše težave z optimizacijo za spletne iskalnike.

4. Vsak produkt naj ima unikaten opis

Veliko prodajnih spletnih strani je pravzaprav kopija in prilagoditev besedil iz interneta. Izognite se takšnemu početju, saj s tem ne boste pomagali ne potencialnim kupcem, ko bodo iskali informacije, ne vašim uvrstitvam v spletnih iskalnikih. Google namreč podvajanje in kopiranje vsebin kaznuje.

5. Izkoristite funkcijo »Rich Snippets«

Večina lastnikov prodajnih spletnih strani še vedno ne izkorišča funkcije obogatenih opisov (ang. Rich Snippets) na prvi strani Googlovih zadetkov. Na ta način lahko na svojo stran privabite tudi do 30 odstotkov več klikov.

6. Povabite bralce, da podajo svoje mnenje

Raziskave kažejo, da prodajne strani, ki potrošnikom omogočajo javno delitev mnenja, dosežejo kar 58 odstotkov večjo prodajo kot tiste, ki tega ne omogočajo. Poleg tega pa lahko na ta način dobite novo vsebino na svoji spletni strani (v obliki ocen in komentarjev), kar bo pozitivno vplivalo na vašo uvrščenost v spletnih iskalnikih.

7. Testirajte (ves čas)

Ne morete vedeti, kakšen vpliv bi lahko manjša sprememba na vaši spletni strani imela na odziv obiskovalcev. Preizkušajte različne variacije barv, opisov, slik ter tudi gumbov »call to action«, ki obiskovalce pozivajo k naslednjemu koraku (npr. nakupu), testirajte tudi različne načine plačanega oglaševanja in tako naprej.

8. Poskrbite za kvaliteten uporabniški vmesnik

Google v želji po izboljšanju uporabniške izkušnje njihovega spletnega iskalnika izjemen poudarek daje na kvaliteto uporabniških vmesnikov na spletnih straneh. Uporabniki morajo tako na spletni strani enostavno videti vse želene podatke (tako opis kot tudi slike), podati oceno produkta / storitve in podobno.

optimizacija prodajne strani

Primer odličnega uporabniškega vmesnika (Vir slike: searchenginejournal.com)

9. V mislih imejte tudi uporabnike mobilnih naprav

V tem času mora biti vsaka spletna stran optimizirana za mobilne naprave, kot so pametni telefoni in tablični računalniki. V kolikor se spletna stran na teh napravah ne bo naložila prej kot v 3 sekundah, jo bodo uporabniki tovrstnih naprav namreč zapustili in se podali h konkurenci.

10. Podajte natančne informacije

Potrošniki želijo točno vedeti, kaj bodo dobili za svoj denar. Podajte popoln opis svojih storitev oziroma produktov: bolj natančni in relevantni kot bodo zapisani podatki, bolj verjetno je, da bodo potencialni kupci pri vas hitreje našli tisto, kar iščejo.

Vir: searchenginejournal.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Optimizacija spletne strani

Optimizacija spletne strani

Vsaka spletna stran potrebuje obiskovalce, ki so potencialni kupci storitev, ki jih podjetje ponuja. Te lahko pridobimo na različne načine, eden izmed najbolj privlačnih je SEO oziroma optimizacija spletne strani, ki je čedalje bolj uveljavljena. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Google testira nove spremembe svojega iskalnega algoritma

Google testira nove spremembe svojega iskalnega algoritma

SEO strokovnjaki so tekom vikenda opazili nekaj manjših sprememb na prvih straneh iskalnih zadetkov v Googlu. Gre za posledico Googlovega testiranja manjših sprememb na iskalnih algoritmih, ki po novem zadetkov, ki so že prikazani na vrhu med plačanimi oglasi, v nadaljevanju ne bodo podvajali več. Do sedaj so se namreč med zadetki lahko izpisali dvakrat. Preberite več >>

Earlybird za SEO izobraževanje le še danes!

Earlybird za SEO izobraževanje le še danes!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če je malo obiska, je tudi prodaje malo. To težavo rešuje spletni marketing. Preberite več >>

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje