Si želite na Kickstarter?

Imate odlično idejo za nov produkt, vendar morate zbrati denar? Potem ste verjetno že pomislili, da bi se predstavili na Kickstarterju. Za lažji začetek vam predstavljamo 10 vprašanj, ki si jih morate zastaviti še preden objavite svoj prvi projekt na Kickstarterju.
Si želite na Kickstarter?

Si želite na Kickstarter? (Vir slike: sxc.hu)

Ena najbolj popularnih crowdfunding spletnih strani je Kickstarter, ki dosega odlične rezultate, saj je od leta 2009, ko je bila ustanovljena, z donacijami (skoraj 600 milijonov dolarjev), ki jih je darovalo približno 4 milijone ljudi, pomagala več kot 40.000 projektom.

Če ste se odločili za predstavitev svoje poslovne ideje na Kickstarterju, potem morate ustvariti zanimivo in privlačno predstavitev, ki bo pritegnila dovolj ljudi. Na žalost enačba za uspeh na Kickstarterju ne obstaja, lahko pa vam pomagamo tako, da vam predstavimo ključna vprašanja, ki si jih morate zastaviti.

1. Kako naj razložim svojo idejo na spletni strani Kickstarter?

Prvi korak je, da jasno opredelite namen vašega projekta. Natančno opišite, zakaj potrebujete denar in kako bo porabljen. Če ne boste dovolj natančni pri opisu vašega projekta (kaj vas je navdihnilo, da ste produkt začeli izdelovati, kakšen bo vaš končni produkt itd.), bo to zanj velik minus.

2. Kako naj določim znesek, ki ga želim doseči?

Pri Kickstarterju gre za vse ali nič – četudi vam zmanjka zgolj 1 dolar do želenega cilja, ne boste dobili nič. Po drugi strani pa boste, če boste svoj cilj dosegli še pred rokom, denar nabirali vse do zadnjega dneva zbiranja sredstev.

S tem v mislih pazite, da ne boste določili previsokega zneska. Znesek naj bo čim bolj realen- pri tem imejte v mislih, da vam bo Kickstarter vzel 5 %.

3. Kakšne nagrade naj podarim svojim podpornikom?

Nagrade velikokrat motivirajo ljudi, da vas podprejo, zato naj bodo te čim bolj ustvarjalne in osebne.

Nagrada je lahko ocenjena na 1 dolar do 10.000 dolarjev in mora biti izkušnja ali produkt, nikakor pa ne denar.

4. Kako naj povečam možnost, da bo Kickstarter sprejel moj projekt?

Kickstarter priporoča, da svoj projekt predstavite s tehničnimi risbami, CAD oblikovanjem, slikami, z video vsebino, s skicami in prototipom produkta.

Priporočamo vam, da si natančno preberete njihove smernice in jim sledite. Preden oddate prošnjo, pa ne pozabite še enkrat preveriti napisanih smernic, saj jih pogosto spreminjajo.

5. Naj naredim video za Kickstarter kampanjo?

Video ni obvezen, je pa priporočljiv, saj so projekti z video vsebino 50 % bolj uspešni pri zbiranju sredstev.

Najboljši video posnetki so kratki, osebni in strastni. Ne glede na to, ali boste imeli profesionalno posnet video ali pa boste snemali s telefonom – v prvih 20 sekundah morate povedati osebno oz. človeško zgodbo, ki stoji za projektom.

6. Kako naj tržim svojo Kickstarter kampanjo?

Ko ste pripravljeni na zagon projekta, o tem obvestite tako vašo osebno mrežo poznanstev kot tudi poslovno – preko spleta in v živo.

7. Lahko sam določim, koliko časa bom zbiral denar?

Kikstarter vam ponudi možnost zbiranja denarja vse od 1 dneva pa do 60 dni. Koliko dni boste zbirali denar, je vaša odločitev.

8. V katero kategorijo naj se prijavim?

Vaš projekt se mora vključiti v eno izmed 13 glavnih kategorij: umetnost, stripi, ples, oblikovanje, moda, film, hrana, igre, glasba, fotografija, uredništvo, tehnologija ali gledališče. Potem lahko zbirate še med podkategorijami.

Preko crowdfundinga sredstva zbirata dva slovenska projekta: Red Pitaya in Firma Kids.

9. Kako pogosto naj obveščam svoje podpornike?

Kolikor želite. Nekateri svoje podpornike obveščajo dnevno, nekateri pa enkrat na teden. Na vas je tudi, da se odločite ali boste obveščali na uradni strani projekta (kjer obvestila vidijo vsi) ali pa tako, da bodo obvestila videli zgolj tisti, ki so vaši podporniki.

10. Kako naj začnem?

Na Kickstarter Start spletni strani izberite »Start Your Project«. Najprej se domislite zanimivega naslova, ki je enostaven in si ga bodo ljudje brez problema zapomnili. Nato si izberite sliko, ki kar najbolje predstavlja vaš produkt in vaš projekt ter napišite natančen opis. Nazadnje vnesite še kratek življenjepis in vse povezave na vaš Twitter in ostala družbena omrežja.

Običajno traja zgolj nekaj dni, da Kickstarter oceni vaš projekt in se odloči, ali bo ta sprejet ali ne.

Vir: youngentrepreneur.com

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje